רכב הפנאי הגדול של ב.מ.וו, ה-X7, רק הושק לאחרונה בישראל, וכבר הוא הופך לטנדר. מתמחים בתוכנית ההכשרה של ב.מ.וו במפעל שבמינכן, יצרו רכב תצוגה מסקרן על בסיס רכב הפנאי, ושהופך אותו למתאים-עוד-יותר לפעילויות מחוץ לשגרה.

במקום מרכב ההאצ'בק, 12 המתמחים הכינו במשך עשרה חודשים מרכב טנדר שמיוצר חלקו (גג, דלתות צד אחוריות ודלת אחורית) מסיבי פחמן. הרכב, שיוצר ברמת רכב תצוגה ועומד בדרישות התקינה לכביש (כולל מנוע 3.0 ליטר עם 340 כ"ס מה-xDrive40i), אינו מיועד לייצור סדרתי.

גרסת הטנדר מצוידת בארגז פתוח המצופה במשטחי עץ טיק. אורך משטח ההטענה עומד על 140 ס"מ כשהדלת האחורית סגורה, ועד 200 ס"מ כשזו פתוחה. חיזוקים לדלת מאפשרים להעמיס עליה מטען, למשל אופנוע הכביש-שטח מדגם F850GS איתו נחשף רכב התצוגה.

האופנוע כלול: ב.מ.וו X7 פיק-אפ


למרות מרכב בעל אורך כללי גדול בעשרה ס"מ מה-X7 הרגיל, דגם התצוגה קל ב-200 ק"ג תודות להסרת המושבים האחוריים, חלקי המרכב והשימוש בסיבי פחמן. כמקובל בכלי רכב מסוג זה, ה-X7 פיק-אפ מציע עיצוב כמעט זהה לדגם הרגיל מהחרטום ועד לקורה המרכזית.

האופנוע כלול: ב.מ.וו X7 פיק-אפ


הרכב היחיד מסוגו יוצר בשיתוף חטיבת האופנועים של ב.מ.וו, וישמש כחלק ממסע קידום המכירות של דגמי המותג. לייצור הוא לא צפוי להגיע - אם כי אחרי חשיפת הטנדר של מרצדס (X-קלאס), לא היינו שוללים על הסף שום דבר.