יצרנית מכוניות העל למבורגיני מציגה: מהדורות מיוחדות. האבנטדור וההוראקאן של היצרנית האיטלקית הוצגו בסוף השבוע במונטריי, קליפורניה, במהדורות אספנים חדשות, למי שכבר משתעמם מהעיצוב הרגיל אבל לא רוצה להחליט בעצמו על עיצוב ייחודי.

המהדורות המיוחדות צוללות עמוק לאפשרויות ההתאמה האישית של למבורגיני, ויוצרות מהן חבילות עיצוב חדשות. 63 יחידות מהאבנטדור (כולן נמכרו מראש) ו-36 יחידות מההוראקאן (מהן עדיין יש מלאי).

הראשונה נקראת אבנטדור SVJ 63 רודסטר, לציון שנת ההקמה של למבורגיני (1963). היא תוצע בשמונה שילובי גוונים לבחירתכם, חלקי מרכב מסיבי פחמן (מט או מבריק, תבחרו) - כולל מכסה מנוע, פתחי איוורור גג הטארגה המתפרק, מראות הצד ומסגרת השמשה הקדמית.

למבורגיני מיוחדת וחוגגת: אבנטדור והוראקאן מגוונות


יש גם חישוקים בגוון טיטניום-מט, בעוד בתא הנוסעים תמצאו שפע גדול-עוד-יותר של אלקנטרה וסיבי פחמן ושילובי גוונים חדשים. כמקובל, יש גם תגי "1 מ-63" לציון המהדורה המיוחדת והמספר "63" מופיע בשלל מקומות בתא הנוסעים ועל המרכב, בסגנון מכוניות מירוץ.

למבורגיני מיוחדת וחוגגת: אבנטדור והוראקאן מגוונות


מתחת למכסה המנוע שוכנת יחידת הכוח המוכרת של ה-SVJ, כלומר V12 אטמוספרי בנפח 6.5 ליטר עם 770 כ"ס ו-73.3 קג"מ ב-6,750 סל"ד. זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.9 שניות, ל-200 בתוך 8.8 שניות ולמהירות מרבית של יותר מ-350 קמ"ש. מחיר ה-SVJ 63 לא פורסם.

למבורגיני מיוחדת וחוגגת: אבנטדור והוראקאן מגוונות


לצידה במונטריי, למבורגיני הציגה גם את מכונית האומנות של סקיילר גריי, אמן אמריקני מתחום אומנות הרחוב. מכונית זו, שעיצובה ארך קרוב לשנה, תימסר מיד לאחר מכן לבעלים המאושר שייהנה ממכונית יחידה מסוגה.



וגם ההוראקאן חוגגת
בדוכן למבורגיני בקליפורניה כיכבה גם ההוראקאן איבו GT, מהדורה מיוחדת לארה"ב בלבד שתוצע ב-36 יחידות - לכבוד "36 השעות של פלורידה", הכינוי של מירוצי הסיבולת הבכירים במדינה - 24 השעות של דייטונה ו-12 השעות של סברינג. בשני המירוצים הללו ההוראקאן GT3 איבו הייתה זוכת הקטגוריה בשנתיים האחרונות.

למבורגיני מיוחדת וחוגגת: אבנטדור והוראקאן מגוונות


המהדורה המיוחדת הזו כוללת את המספר "11" ממכוניות המירוץ, כמו גם סכמת צבעים בהשראתן. תג "1 מ-36" וחישוקי "20 בעלי נקודת חיבור מרכזית כלולים אף הם בחבילת העיצוב. מתחת למכסה המנוע האיבו GT מצוידת במנוע ה-V10 של ה-GT3, אך מפרט טכני לא פורסם (640 כ"ס באיבו סדרתית, גם עם V10 בנפח 5.2 ליטר).