קשה לסרב לזמן נהיגה על מסלול, על אחת כמה וכמה במסלול מוטור-סיטי ליד באר-שבע, בו טרם הזדמן לי לנהוג.

לכן כשהגיע ההזמנה מיבואנית מזראטי לקחת חלק ביום המסלול שהם ארגנו שם ללקוחותיהם, לא היה קשה לשכנע אותי להגיע (למרות ההתראה הקצרה).

אמנם ניסיון רב אין לי, אך מעבר למיקום ולעבודה שמדריך נהיגה ונהג ראלי איטלקי אמור להדריך אותי באותו יום, לא ידעתי למה לצפות ואף על פי כן, כשהגעתי וצוות אוטו איטליה קיבל את פני הופתעתי לטובה.

הצטרפנו ללקוחות מזראטי ליום מסלול


הארגון היה ברמה גבוהה, האורחים שהו באוהל ממוזג עם קייטרינג (טעים מאוד יש לציין) בין מקצים והשירותים היו הרבה מעבר לסטנדרט השירותים הכימיים מפלסטיק אליהם התרגלתי באירועים דומים. אמנם יאה למותג יוקרה, אך לחלוטין לא מובן מאליו בארצנו. שאפו צוות אוטו איטליה.

הצטרפנו ללקוחות מזראטי ליום מסלול


המדריך פליפו פנסוטי, התחרה בעברו במרוצי ראלי קטנים באיטליה ועד להזנקה ב-WRC הוא היום מדריך נהיגה בכיר במזראטי, אתו עשיתי מספר סיבובים (כמובן שרציתי עוד) בדגמי הלבנטה S עם 430 כ"ס והנעה כפולה והגיבלי (בלי S) עם 330 כ"ס והנעה אחורית. מאחר וזה היה יותר טעימה מאשר יום מבחן ממצה, אני לא יכול לספר על המכוניות הרבה מעבר לעובדה שצלילי המנוע נהדרים והם בהחלט חלק לא מבוטל מהחוויה, הנעה אחורית מהנה יותר מכפולה (כמה מפתיע...) ומסלול מוטור סיטי רחב, זורם וכיפי.

הצטרפנו ללקוחות מזראטי ליום מסלול


בין המקצים יצא לי לשבת קצת עם עמית איילון, מנכ"ל פרארי מזראטי ישראל", לשיחה קצרה. מסתבר שהאירוע לא סתם נראה לי גדול, הוא באמת כזה. בין בשעות 10:00 ל-14:00 נכחו באירוע לקוחות המותג עם כ-80 מרכביהם, מכל דגם כמעט ששווק בארץ. במזראטי שואפים להמשיך ולקיים אירוע כזה בפעם בשנה יחד עם אירועים קטנים יותר פעם בכמה חודשים.

הצטרפנו ללקוחות מזראטי ליום מסלול


זה אינו סוד שאוטו איטליה החליפה לאחרונה בעלות והיא היום חלק מסמל"ת, עמית צופה שהמהלך יאפשר למותגים להעביר את אולם התצוגה למקום נגיש יותר בהרצליה ולהגדיל את מערך השירות, מה שלדעתו יעזור בהגדלת המכירות. בקנה נמצאים גם דגמים חדשים שצפויים להיחשף בשנה הקרובה (2020) וממש מעבר לפינה גרסאות ה-V8 של הלבנטה שצפויות להגיע בסוף אוקטובר או במהלך נובמבר. ה-GTS שצפויה לעלות כ-1,100,000 שקל והטרופאו שצפויה לעלות 1,350,000 שקל. צפי המכירות לגרסאות אלה אינו גדול, אך מסתבר שכבר יש הזמנות לשתי טרופאו.

הצטרפנו ללקוחות מזראטי ליום מסלול


מזראטי הוא מותג צעיר בארץ ובשבע השנים שהוא כבר נמצא פה, הוא הצליח להיכנס יפה לתודעה. אם ימי מסלול הם הדרך של המותג להמחיש ללקוחותיו מה הם ערכי המותג וה-DNA שלו, אני בעד. כן ירבו.