רכב הפנאי הקומפקטי של טויוטה, הראב4, יוצע משנה הבאה גם בגרסת כלאיים נטענת משקע, או פלאג-אין הייבריד ובקיצור PHEV. זו תהיה פעם ראשונה בה יוצע טויוטה ראב4 סדרתי הנטען משקע, זאת מלבד גרסה חשמלית המבוססת על מערכת הנעה של טסלה שהוצעה במספרים מצומצמים בארה"ב ב-2012.

טויוטה מפרסמת בינתיים תמונה בודדת של הרכב ולא מוסיפה לכך כמעט פרטים. המידע שקיים כרגע כולל הבטחה לכך שגרסת ה-PHEV של הראב4 תהיה הגרסה החזקה ביותר במבחר. נתוני הספק, ביצועים וטווח נסיעה לא פורסמו, אך זה אומר כי מערכת הכלאיים של ה-PHEV תפיק יותר מ-222 כ"ס (הספק הראב4 החזק ביותר כרגע, ההייבריד). היא צפויה להיות משודכת להנעה כפולה ולהציע טווח חשמלי של עשרות ק"מ.

עם השקת ה-PHEV, טויוטה מבטיחה גם להוסיף צבע חדש למבחר הגוונים של הראב4 הנוכחי - "אדום סופרסוניק" (Supersonic). צבע זה מופיע בתמונת הקדימון שפורסמה, ועדיין לא ידוע אם יוצע גם בגרסאות אחרות מלבד ה-PHEV.

טויוטה ראב4 יתחבר לשקע משנה הבאה בגרסת PHEV


עוד פרטים על טויוטה ראב4 הנטען משקע צפויים להתפרסם בחודש הבא. הרכב החדש יערוך הופעת בכורה בתערוכת לוס אנג'לס בסוף נובמבר. ומה עם שיווק בישראל? מחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי "בהחלט בודקים את האפשרות בחיוב. בשלב זה, הדגם נמצא בתהליכי אישור סופיים על-ידי היצרנית לצורך אפשרות שיווקו בישראל".