רכב הפנאי עם שבעה מושבים של מאזדה, ה-CX-8, מתעדכן לקראת 2020. הרכב, אח גדול של מאזדה CX-5 המוצע בישראל עם חמישה מושבים, הוצג לראשונה בסוף 2017 ומוצע בעיקר ביפן. בישראל הוא אינו משווק לפי שעה, ומחברת דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, לא נמסרה תגובה לפניית אוטו בנוגע לסיכויי השיווק אחרי מתיחת הפנים.

ה-CX-8 מציע עיצוב דומה מאוד לאחיו לפלטפורמה מאזדה CX-5 2019, אך תוספת של 35 ס"מ לאורך (490 לעומת 455) ו-23 ס"מ לבסיס הגלגלים (293 לעומת 270) מאפשרת מרחב עדיף לנוסעים. ממד הרוחב זהה (184 ס"מ) והגובה עומד על 173 ס"מ (לעומת 168 ב-CX-5). שני כלי הרכב מבוססים על אותה הפלטפורמה שמקורה במאזדה 3 היוצאת.

מאזדה מציעה את הרכב עם שישה מושבים (2+2+2) או שבעה (2+3+2), כאשר גרסת השישה מוצעת לאחר מתיחת הפנים גם עם מושבים מרכזיים חשמליים, מאווררים (לראשונה בתולדות מאזדה) ומחוממים.

מאזדה CX-5 עם שבעה מושבים מתעדכן ביפן: CX-8


שינויים שבוצעו למבנה תא המטען, איפשרו את הגדלת השטח השימושי. וכך מאזדה מציינת כי ארבע מזוודות טרולי יכולות להיכנס בו גם אם מושבי השורה השלישית ניצבים. בנוסף, מגירת האחסון מתחת לרצפה גדלה ב-19 ליטר ל-84 ליטר (תשעה ליטר ל-56 בגרסאות המצוידות במערכת שמע משודרגת).

מאזדה CX-5 עם שבעה מושבים מתעדכן ביפן: CX-8


עוד בחידושי 2020: עור נאפה לבן או שחור, חומר בידוד נוסף לגג להפחתת רעשי גשם, חלון גג נפתח ומשענות יד ליושבים בשורה השנייה. ה-CX-8 יהיה זמין גם עם הנעה כפולה בכל הגרסאות, שכוללות מנועי בנזין (2.5 ליטר) - אטמוספרי עם 190 כ"ס ומוגדש עם 230 - וגרסת דיזל אחת (2.2 ליטר, 190 כ"ס).

מאזדה CX-5 עם שבעה מושבים מתעדכן ביפן: CX-8


מידע לגבי שיווק בישראל, כאמור, עדיין אין. ביפן ה-CX-8 המחודש עולה החל מ-2.948 מיליון ין לגרסת הבסיס (96 אלף שקל) ועד 4.89 מיליון ין למאובזרת ויקרה ביותר (162 אלף שקל).