במסגרת ועידת ראש הממשלה לתחבורה חכמה ותחליפי דלקים שנערכת בימים אלה במלון דיויד קונטיננטל בתל-אביב, הודיע יו"ר סקודה ברנרד מאייר, שהגיע לאירוע, על הרחבת שיתופי הפעולה עם מיזמים ישראליים. סקודה פועלת בישראל במסגרת ה"דיגילאב", מעבדת החדשנות שהקימה בתל-אביב בשיתוף עם יבואנית קבוצת פולקסווגן, צ'מפיון מוטורס.
 
מאייר סיפר על הבשלת שיתופי הפעולה שכבר החלו בעבר, כאשר באפליקציית "סיטימוב" החדשה של היצרנית, כזו שמוצאת את הדרך הטובה למוביליות בעיר, תשולב תכנה של "אנגוג" שתסייע למציאת חניה. מאייר סיפר על השיתוף עם "צ'קרטק", שפיתחה אוגר אנרגיה מכאני שיכול לצבור חשמל מאספקה איטית, לטובת טעינה מהירה מידית. תחנה/עמדה כזו תחנך בפראג בקרוב.
 
הוא סיפר עוד כי בקרוב סקודה תשתמש במערכת של "גרדיאן", שבאמצעות חיישנים יודעת לזהות אי-חגירת חגורת בטיחות או תינוק שנשכח ברכב.

​סקודה מרחיבה פעילות בישראל
ברנרד מאייר, יו"ר סקודה
 
במקביל, מאייר הודיע על קידום לרמת עבודה של חמישה פרויקטים משותפים נוספים עם מיזמים מקומיים, שנמצאים בתחילת הדרך. "סילנטיום", שעובדת על השקטת רעשים אקטיבית, "נטירה", שיודעת לנטר את המצב הבריאותי של מי שנמצא ברכב, ו"קוטיניוז ביומטריק", שיודעת לנתח בעזרת חיישן אופטי את ערנות הנהג ומצבו הפיזיולוגי. "אינטרביו" תדע לסייע למשאבי האנוש למצוא אצל הפונים יכולות וניסיון בקריירה שלהם, שאינם כתובים בקורות החיים למרות שיתאימו למשרה המבוקשת. "סיבו" תציע פתרונות חכמים לבקרת איכות וצפיית תחזוקה. 
 
"אנחנו כל הזמן משתמשים ברעיונות של מיזמים", אמר אנדריאס וונה, האחראי לתחום הדיגיטלי בסקודה, "ושואפים ליישם אותם בתוך האסטרטגיה למוביליות ודיגיטליות שלנו. באותו זמן המעבדות שלנו מציעות מקום אידאלי לפיתוח רעיונות מעניינים ופרויקטים. ואנחנו מסייעים להם עם הידע שלנו".