הדור החמישי של ניסאן מיקרה מושק בישראל סוף-סוף בישראל. הסופרמיני היפנית הוצגה לפני שלוש שנים ובתחילת השנה עברה מתיחת פנים, אך בהיעדר גרסה אוטומטית (שהצטרפה למבחר רק השנה) השיווק בישראל התעכב באופן חריג.
 
עכשיו זה קורה, כאשר המיקרה העדכנית גדולה יותר ופחות קרובה לקטגוריית מכוניות המיני מבעבר - מלבד במידות גם מבחינת ההבטחה לאיכות ולאבזור. למכונית החדשה אורך של 400 ס"מ ובסיס גלגלים של 252.5 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 300 ליטר.
 
המיקרה מוצעת בישראל לראשונה עם מנוע טורבו-בנזין - 1.0 ליטר, שלושה צילינדרים ו-100 כ"ס. גם הוא חדש יחסית והצטרף למבחר באירופה עם מתיחת הפנים.

​ניסאן מיקרה בישראל - החל מ-100 אלף שקל

 
בגרסה שתהווה את עיקר המכירות ישנה תיבה אוטומטית רציפה ומומנט של 14.7 קג"מ. חברת קרסו, יבואנית ניסאן, מציעה גם גרסה ידנית (חמישה הילוכים, 16.3 קג"מ). האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 13 שניות באוטומטית ותצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 21.3 ק"מ לליטר. הידנית מציגה נתונים של 10.9 שניות ו-22.2 ק"מ לליטר.

​ניסאן מיקרה בישראל - החל מ-100 אלף שקל

 
המיקרה תוצע בשתי רמות גימור, כאשר כבר ב"אסנטה" הבסיסית מוצעת לראשונה בתולדות הדגם בלימת חירום אוטונומית. בהיעדר התרעת סטייה מנתיב נדרשת עדיין התקנה של מערכת התרעה מקומית (מובון).

​ניסאן מיקרה בישראל - החל מ-100 אלף שקל

 
האבזור כולל גם מערכת מולטימדיה עם מסך "7 ואפשרות לשיקוף טלפונים (iOS ואנדרואיד). מחיר גרסה זו החל מ-100 אלף שקל והחל מ-80 אלף למי שיבחר בתיבה ידנית.
 
​ניסאן מיקרה בישראל - החל מ-100 אלף שקל


רמת הגימור "אסנטה פלוס", שמוצעת רק בגרסה אוטומטית ועולה 105 אלף שקל, מוסיפה התרעת סטייה מנתיב מקורית (ולכן אינה זקוקה להתקנה מקומית), חישוקי "16 קלים, שמשות כהות ואורות דרך (גבוהים) אוטומטיים למניעת סינוור.