חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, תזמן לתיקון במוסך 673 יחידות מדגמי פורד F-250 ופורד F-350, הטנדרים הגדולים של המותג. הסיבה לכך היא חשד לכשל בבידוד החום באזור חגורת הבטיחות (קורת B הנמצאת בין הדלת הקדמית לאחורית).

בקריאה לתיקון נכללים תאריכי הייצור שמיני באוקטובר 2015 עד 29 באוקטובר 2019 של שני הדגמים, שהם למעשה גרסאות עומס שונות של אותו הרכב (ה-F-250 מיועד לעומסי הטענה נמוכים יותר).

מהיבואנית נמסר כי התיקון יכלול את קיצור אורך חומר הבידוד בקורות בצד הנהג והנוסע. במקומו יושם חומר בידוד חלופי שנשלח על-ידי היצרנית. ביבואנית מעריכים את זמן התיקון בכשעה וחצי, ולקוחות מתבקשים לתאם את ביקורם במוסך מראש בכדי לצמצם את זמן ההמתנה.



חשוב לשים לב כי בהתאם לתקנות, כל בדיקה, תיקון או החלפת רכיב הנכללים בקריאה לתיקון, מבוצעים ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. התקנות קובעות גם כי חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים מיום קבלת ההודעה לביתכם. לאחר מועד זה רישיון הרכב לא יחודש, השימוש בו ייאסר ולא ניתן יהיה לבצע "טסט" (מבחן כשירות שנתי) או להעביר בעלות.
 
בעלי פורד F-250 ו-F-350 המעוניינים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, יכולים לעשות זאת באמצעות מוקד השירות של דלק מוטורס בטלפון שמספרו 08-9139995, או באתר החברה.