קצת יותר משלוש וחצי שנים אחרי שהוצגה ביוני 2016, סיטרואן C3 עוברת מתיחת פנים. הדור השלישי של הסופרמיני זוכה לעדכון לעיצוב, אבזור ומבטיח שיפור לנוחות הנסיעה. מחברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי השיווק יחל בישראל במחצית השנייה של 2020.

מתיחת הפנים מביאה איתה חרטום חדש, עם שינוי ליחידות התאורה (כעת הראשיות עם נורות לד בכל רמות הגימור) וקישוט הכולל שני פסי כרום מקבילים שמתפצלים בקצוות - סממן עיצוב עליו סיטרואן רמזה לראשונה לפני יותר משלוש שנים במכונית התצוגה סי-אקספריאנס.

מאחור יש פגוש חדש ועדכון ליחידות התאורה ומהצד ניתן לזהות כריות הגנה ("איירבאמפ") בעיצוב חדש. גם חישוקי הגלגלים עוצבו מחדש ויוצעו במידות "16 ו-"17 בהתאם לרמת הגימור. לשינוי העיצוב מצטרפות יותר אפשרויות להתאמה אישית של הצבעים - שבעה גווני מרכב, ארבעה צבעי גג (לבן, שחור, אדום וצבע כחול-ירוק בשם "ברקת" שמצטרף לראשונה), וארבע ערכות צבע - למשל לפתחי האוורור הקדמיים ולאיירבאמפ. יחד עם מדבקות עיצוב לגג בשלושה מוטיבים (אדום, חום בדפוס דמוי-עץ וברקת), סיטרואן מבטיחה 97 שילובים שונים לפי טעם הלקוח.

סיטרואן C3 מחודשת תגיע לישראל בהמשך השנה
צילום: סיטרואן

בתא הנוסעים מצטרפים שני עיצובים חדשים לקונסולה הקדמית ולמושבים - דמוי עץ בצבע חום וברקת. ואם כבר הזכרנו את המושבים, אז אלו הוחלפו למושבי "נוחות מתקדמת" בדומה לאלו של ה-C4 קקטוס ו-C5 איירקרוס. אלו מושבים בעלי שכבות בקשיחות משתנה ועם הבטחה לנוחות ותמיכה טובות מהמקובל במושבים רגילים. ה-C3 לא מקבלת עם זאת את מתלי סיטרואן החדישים שמוצעים באחיותיה הגדולות (מלבד ה-C3 איירקרוס). הצרפתים מבטיחים עם זאת שיפור לבידוד הרעשים וחווית נהיגה ונסיעה נעימות מבעבר.

סיטרואן C3 מחודשת תגיע לישראל בהמשך השנה
צילום: סיטרואן

מבחינה מכנית אין שינויים, כאשר יחידת הכוח העיקרית לישראל תוסיף להיות 1.2 ליטר טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים, 110 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. לצידה יוצעו גרסה אטמוספרית (83 כ"ס) עם תיבה ידנית וגרסת דיזל ידנית עם 100 כ"ס. לאבזור האופציונלי נוספו חיישני חנייה קדמיים מקוריים ומשענת יד לנהג. אבזור הבטיחות, העשיר למדי כיום, לא השתנה ועדיין לא כולל בקרת שיוט אדפטיבית.

סיטרואן C3 מחודשת תגיע לישראל בהמשך השנה
צילום: סיטרואן

שיווק ה-C3 המחודשת יחל בישראל במחצית השנייה של 2020. לפי שעה לא ידוע אם יחול שינוי כלשהו במפרט או במחיר.

סיטרואן C3 מחודשת תגיע לישראל בהמשך השנה
צילום: סיטרואן