חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, מצטרפת למספר יבואניות שכבר מציעות תוכניות החכרה (ליסינג) ללקוחות פרטיים, ותציע תוכנית דומה עבור מותג היוקרה מרצדס
 
עד היום מרצדס הוצעה באפשרויות מימון בהן ניתן היה לשלם מקדמה של כ-30% ממחיר הרכב, וכעת תוכנית הליסינג תאפשר תשלום של 15% בלבד. "במקרה של A-קלאס מדובר במקדמה של 39 אלף שקל, שהרבה יותר נגישה מכ-80 אלף שקל בעבר, ובתשלום חודשי של 2,688 שקל ל-36 חודשים", מסביר גיל פריאנטה, ראש חטיבת היוקרה. "זה תשלום שהוא יחסית נוח וקרוב למכוניות עממיות".
 
כמקובל במימונים מסוג זה, בתום 36 חודשים יש לשלם את יתרת שווי הרכב ליבואנית או להתחיל עסקת ליסינג חדשה למרצדס אחרת. 

​מעכשיו מרצדס קונים גם בליסינג
צילום: מרצדס
 
החידוש החשוב בתוכנית החדשה (ביחס לקניית רכב 0 ק"מ או ליסינג תפעולי למשל), הוא שהרכב ירשם על שמו של הלקוח, כך שאם ירצה למכור אותו עצמאית בתום התקופה זה ייעשה כיד ראשונה פרטית. "זה חשוב כי פערים של כ-10% בתחום היוקרה יכולים להיות משמעותיים מבחינת כסף", מסביר פריאנטה, "זו קנייה פרטית עם היתרונות של ליסינג". כל מי שירכוש רכב במסלול זה יקבל שלושה טיפולים חינם ואחריות גם לשנה שלישית (כרגע האחריות הרגילה במרצדס היא לשנתיים).
 
פריאנטה מעריך שהמהלך יפנה יותר לקהל הרוכש את הדגמים ה"זולים" בהיצע של המותג, אך שיש היום גם לקוחות של דגמים יקרים יותר שמחפשים עסקה כזו, כדי לתת "לכסף לעבוד במקומות אחרים". המטרה של היבואנית היא להיעזר במהלך גם מול החברות המתחרות בתחום הייבוא האישי.