יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, לקסוס ו-GAC, תשיק בחודשים הקרובים את מותג המוביליות החדש של טויוטה - קינטו (Kinto). כך הודיע רן דנאי, מנכ"ל פעילות הרכב של היבואנית באירוע פתיחת השנה של טויוטה. "נתחיל לפרוס את פעילויות קינטו בארץ. חלק מזה ייעשה כבר השנה וחלק כאשר נרגיש שהשוק בשל".
 
דנאי הסביר שחלק מהפעילויות שהקבוצה כבר עושה כרגע, כמו ליסינג עם אפשרות לתקופות שימוש קצרות משלוש שנים ומעבר בין סוגי רכב, קרוב לשירות שקינטו מכנה "וואן" (One, אחד).
 
קינטו אמורה להציע מספר גדול של שירותי מוביליות מגוונים לערים, ארגונים ולקוחות פרטיים, תוך שימוש בתשתית של נציגויות טויוטה ותחת מספר שמות פעילות: "פלקס" (Flex, גמיש) למשל הוא מינוי לשימוש במכונית, "ג'וינט" (Joint, משותף) הוא שירות נסיעות משותפות, "שייר" (Share, שותפות) לבעלות ושימושים משותפים, ו"רייד" (Ride, סע) למוצרי נהיגה לתנאים עירוניים מוגבלים - כמו קורקינטים חשמליים.

​בקרוב: קינטו של טויוטה גם בישראל
צילום: טויוטה
 
"אחד התפקידים שלנו כיצרנית גדולה זה להיות בקשר עם הערים והמחוקקים ולא נתחיל דבר כזה מבלי ליצור מפת דרכים עם גופים אלה", כך סיפר לנו לאחרונה טום פוקס, סגן נשיא טויוטה אירופה והאחראי לשירותי המוביליות החדשים של קינטו.