עשור אחרי השקת ניסאן ג'וק המקורי בתערוכת ז'נבה 2010 ונחיתתו בישראל עוד באותה שנה, חברת קרסו, יבואנית ניסאן, משיקה את הדור השני לדגם.
 
רכב הפנאי הקטן היה אז ראשון בפלח חדש וסחף אחריו לקוחות רבים, אך מאז איבד את ההובלה למתחרים חדשים (ורבים) שנוספו לקלחת. ההמתנה הארוכה למחליף נבעה בין היתר מאיחוד הפלטפורמות בברית רנו-ניסאן-מיצובישי, כאשר ניסאן נאלצה להמתין להשלמת פלטפורמת CNF-B שמשמשת את רנו קליאו (שהושקה לאחרונה בישראל) ורנו קפצ'ור (שבדרך) החדשים.
 
מבחינת מידות הג'וק, שהיה אחד הקטנים ופחות מרווחים בקטגוריה, צמח משמעותית. השינוי המהותי ביותר הוא בסיס גלגלים שגדל ב-11 ס"מ ל-264 (קרוב לזה של הקשקאי), האורך גדל בשבעה ל-421 ס"מ, הרוחב צמח ב-3.5 ס"מ ל-180, והגובה עומד על 159.5 ס"מ (שלושה יותר). גם תא המטען גדל משמעותית - מ-354 ל-422 ליטר.

ניסאן ג'וק החדש בישראל - החל מ-125 אלף שקל
צילום: מערכת אוטו
 
למרות השינוי במידות, העיצוב הייחודי עבר יותר אבולוציה מאשר מהפכה. הפלטפורמה החדשה כן מחוללת מהפכה במקום חשוב יותר - מערכות הבטיחות. בעוד בדגם היוצא נדרשה התקנת מערכת התרעה (מובילאיי) ולא היה סיוע אקטיבי, כעת כל רמות הגימור כוללות בלימת חירום אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי ועמעום אורות אוטומטי. באירופה מוצעות גם בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת אקטיבית לניטור שטחים מתים.

ניסאן ג'וק החדש בישראל - החל מ-125 אלף שקל
צילום: מערכת אוטו

עוד שינוי גדול נמצא בחרטום, כאשר מנוע ה-1.6 ליטר בנזין האטמוספירי ששודך לתיבה רציפה הוחלף ביחידת 1.0 ליטר טורבו-בנזין מודרנית, עם 117 כ"ס (4 כ"ס יותר מבעבר) ותיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. למנוע מומנט של 18.4 קג"מ כבר ב-1,750 סל"ד (20.4 קג"מ במצב גדישת יתר, עד 25 שניות).
 
הזינוק ל-100 קמ"ש מהיר מהותית מבעבר, עם 11.1 שניות לעומת 12.3. תצרוכת הדלק עומדת על 20.4 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה והציון הירוק הוא 10, או 11 ברמת הגימור הבכירה.
 
ניסאן ג'וק החדש בישראל - החל מ-125 אלף שקל
צילום: מערכת אוטו

הג'וק מגיע ארצה בשלוש רמות אבזור. הבסיסית, "אסנטה טק" (125 אלף שקל) מציעה חישוקי "17, מולטימדיה עם מסך "8 ושיקוף טלפונים (iOS בלבד), כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת לד חיצונית מלאה (כולל פנסי ערפל), בלם חנייה חשמלי, מראה מרכזית נגד סינוור, מסך "7 במחוונים, שמשות אחוריות כהות, חיישן גשם, חיישני נסיעה לאחור ומצלמה אחורית. היא תוצע גם עם גג בצבע שונה (תוספת 5,000 שקל) במהדורה שתכונה "2טון" (2Tone).

בפסגת ההיצע רמת ה-"N-דיזיין" (140 אלף שקל) שכוללת חישוקי "19, תא נוסעים בעיצוב שונה, מושבים קדמיים מחוממים, וגג ומראות בצבע שונה מהמרכב.


 
בקרסו צופים מכירת 3,000-2,000 יחידות בשנה. זאת, לטענתם למרות שהכמויות שהצליחו לקבל מהיצרנית "מוגבלות".