רכב הפנאי הנמכר ביותר באירופה, והרכב הנמכר ביותר של קבוצת פולקסווגן כולה (910,000 אלף יחידות בשנת 2019), פולקסווגן טיגואן, זוכה למתיחת הפנים של אמצע החיים. השינויים הוויזואליים אינם מסיביים, אך בולטים פנסי LED תקניים מבחוץ ופקדי מערכת אקלים חדשים מבפנים. 

תשמחו ודאי לדעת שבקרת השיוט האקטיבית שודרגה ומאפשרת להפעילה מעמידה ועד 210 קמ״ש, ומערכת המולטימדיה החדשה של היצרן (MIB3) בעלת כוח מחשוב חזק פי עשרה מזה של קודמתה. יש גם גלגל הגה בעיצוב חדש עם כפתורי-מגע, ולא פחות חשוב, תאורת האווירה מוצעת עתה ב-15 צבעים שונים לבחירה.

פולקסווגן טיגואן 2021 הוצג - יש גם גרסאות חדשות
צילום: פולקסווגן

לטובת חובבי הרכב שצריכים SUV בחיים, הוצגה גרסת R כוחנית שתעמוד בפסגת ההיצע, ומפיקה 320 כ״ס ו-42.8 קג״מ ממנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו. ה-R יוצע רק עם תיבת DSG בעלת שבעה הילוכים ויעביר את כוחו לכביש דרך מערכת הנעה כפולה חדשה, העושה שימוש בהכוונת מומנט (Torque Vectoring) לטובת שיפור ההתנהגות. נתוני ביצועים טרם פורסמו. 

פולקסווגן טיגואן 2021 הוצג - יש גם גרסאות חדשות
צילום: פולקסווגן

הגרסת ההיברידית-נטענת החדשה שהוצגה במקביל, eHybrid, עושה שימוש במכלולים החשמליים של הגולף GTE, מציעה טווח נסיעה חשמלי של עד 50 ק״מ ומסוגלת לטפס ל-130 קמ״ש מבלי להשתמש במנוע הבנזין. 

פולקסווגן טיגואן 2021 המחודש יגיע לאולמות התצוגה באירופה לקראת סתיו 2020. 

פולקסווגן טיגואן 2021 הוצג - יש גם גרסאות חדשות
צילום: פולקסווגן