זה שרכבי הפנאי משתלטים על העולם, כולנו יודעים. וזה הרי די הגיוני, שכן עם העלייה בממד הגובה, ניתן להגביה את מושבי הרכב ובכך יש מרחב עדיף על אותו ממד אורך הרכב. הוסיפו לזה את יכולת השביל המעט עדיפה וקיבלתם מוצר שהוא עדיף. וזה עוד לפני שנדבר על אלה שמעדיפים (ובעיקר מעדיפות) את תנוחת הנהיגה הגבוהה ואת זה שרכבי פנאי נראים מסוקסים יותר.

בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים יש המון מתמודדים, ביונדאי למשל יש שניים כאלה. ומכיוון שיש גבול לכמות כלי רכב שאפשר לקבץ וגם צריך לעשות הגיון בזה שלא ניתן להשוות כלי רכב שעולים 110 אלף שקלים לכאלה שמחירם עומד על 150 אלף שקלים, החלטנו לקחת כלים שמחירם לא עולה על 125 אלף שקלים. סקירה נוספת, לרכבי פנאי קטנים שמחירם גבוה מ-125 אלף שקלים, תעלה בקרוב. 

סקירת קבוצה – רכבי פנאי קטנים (חלק א')
צילום: עזרא רפאל

כמובן שלא יכולנו לגעת בפירוט בכל רכב, שהרי אם כן אז היינו צריכים לבצע סרט באורך של שעה ולכן נגענו רק ביתרונות ובחסרונות של כל משתתף. כשלכל רכב יש ת.ז. ברקע, ותוכלו לראות יותר פרטים במידה ותקפיאו את התמונה. כן ברור שאמרנו מה העדפת המערכת, אבל העדפתנו לא אומרת שזה מה שנכון לכם, שהרי אתם תבחרו לפי היתרונות שמתאימים לכם ולא לפי מה שמתאים לנו.

מקווים שתיהנו מהסרטון. ושוב, סרטון נוסף על רכבי פנאי קטנים יקרים יותר, יעלה בקרוב.