במהלך החשיפה של שברולט טריילבלייזר שמענו מספר חדשות מעניינות למדי מאור קליין, סמנכ"ל מכירות ומוצר ב-UMI, היבואנית. לפי קליין שברולט מכוונת להביא ב-2021 מספר דגמים מאוד מעניינים, אשר ידגישו את הייחוד והכוח של שברולט. "אנחנו מזהים את הביקוש למוצרים קיצונים, מהנים ומיוחדים" הוא אומר. וכאשר קליין אומר "קיצוניים ומהנים" הוא בהחלט אינו מגזים.

על הכביש
כבר בתחילת 2021 צפויה שברולט ישראל לתגבר את ההיצע של שברולט קמארו בשתי גרסאות ספורטיביות וקיצוניות. ראשונה היא קמארו סופר ספורט (SS), שיש לה מנוע 6.2 ליטר V8 המייצר 455 כ"ס; לגרסה המשווקת כיום מנוע 3.6 ליטר, V6, 335 כ"ס. זוהי חטיבת כוח מאוד לא שגרתית בימים אלה, וזו מקשרת את המכונית לימי מכוניות השרירים האמריקאיות. מי שגרסה זאת לא תספק אותו, ישמח לדעת כי היבואן מתעד להביא גם את גרסת ZL1 הקיצונית אפילו יותר; לזו אותו מנוע, אבל בעזרת מגדש-על הוא מביא את התפוקה ל-650 כ"ס.

תכניות שברולט לשנת 2021: המרוץ לצמרת
צילום: שברולט

מי ששתי אלה לא ימשכו אותו, בעיקר מכיוון שהוא רוצה משהו ספורטיבי באמת, יתכונן ליבוא הרמשי של מכונית הספורט של אמריקה, קורבט, שנחנכה עוד ב-1953 והיא הוותיקה מסוגה בעולם. הדור השמיני שלה, שהוצג ב-2019, מתייחד מקודמיו במנוע מרכזי, ויש לו אותו 6.2 ליטר V8, המייצר כאן 495 כ"ס ו-65 קג"מ. לפי היבואן, כ-15 יחידות כאלה כבר הגיעו לארץ ביבוא אישי.

תכניות שברולט לשנת 2021: המרוץ לצמרת
צילום: שברולט

מעבר לכביש
במקביל, יושק ב-2021 קולורדו, הטנדר הקטן (יחסית) של שברולט, המשרת גם בצה"ל. קולורדו ישווק כאן בגרסת ZR2 המשלבת עיצוב אגרסיבי, אבזור עשיר ויכולות מכובדות בשטח, ויוצע כאן עם מנוע בנזין או דיזל.  

דגם נוסף של שברולט הצפוי להגיע הוא טאהו, רכב הפנאי הענק שאורך בסיס הגלגלים שלו 307 ס"מ ואורכו 535 ס"מ, גם בעקבות הניסיון המוצלח שלUMI  ביבוא קאדילק אסקלייד. דגם נוסף הצפוי להצטרף אליו הגדול אפילו ממנו, הוא סאברבן, שבסיס הגלגלים שלו משתרע לאורך 341 ס"מ, ואורכו 573 ס"מ. קטן הוא לא.

תכניות שברולט לשנת 2021: המרוץ לצמרת
צילום: שברולט