לקסוס ישראל מסיימת את 2020 באופן מעודד מבחינתה, לאחר שהצליחה להגדיל את נתח המכירות שלה בתחום היוקרה ל-11%.
 
עם תחילת 2021 יפעל היבואן לשיווק דגמים הפונים לאוהבי נהיגה. הדגם החשוב בהקשר זה הוא הדור הרביעי של המשפחתית הגדולה IS שהוצג ב-2020. דגם זה שלא ישווק באירופה, יגיע לכאן בתקינה אמריקאית, לראשונה בין דגמי לקסוס בישראל, ולא יוצע עם הנעה היברידית.
 
לקסוס IS, בעלת הנעה אחורית, מצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר של לקסוס המייצר 241 כ"ס, ואליו משודכת תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. משך ההאצה מ-0 ל-97 קמ"ש (0-60 מייל/שעה) הוא 6.9 שניות. הדגם יוצע ברמת הגימור 'F ספורט'.

1633041
צילום: לקסוס
 
כמעט במקביל ל-IS יציג היבואן את מקדמת התדמית מספר אחת שלו, LC קבריו המרהיבה שתמשוך בוודאי תשומת לב רבה. יחד עמה תושק גם הגרסה המחודשת של לקסוס LC קופה המוכרת. 
 
לקראת סוף הרבעון הראשון של 2021, תושק הגרסה המחודשת של ספינת הדגל של היצרנית, לקסוס LS, לאחר עדכונים במערכת ההנעה ההיברידית.
 
פעילות השיווק של 'סלקט' – מערך המכירה של מכוניות משומשות של לקסוס שעברו השבחה – עברה שדרוג ברוח התקופה. מעתה ניתן לרכוש מכונית משומשת של לקסוס באופן מקוון, ולקבל אותה הבייתה.

1633898
צילום: לקסוס