ב.מ.וו צפויה לחשוף בתערוכת פריז הקרובה את ה-Z4 מתוחת הפנים, אך תמונות ראשונות כבר הודלפו לרשת (בטעות או בכוונה, זה אף פעם לא ברור) על ידי היבואן השווייצרי של היצרן. התמונות הוסרו במהרה, אך כבר הועתקו ופורסמו מחדש על ידי גולשים חדי עין.

מה שבטוח הוא שהשינויים העיצוביים מינוריים, ומסתכמים בסבכה ובפגוש קדמי מעודכנים. הצבע החיצוני הסגול חדש גם הוא, וכנראה תואם לצבע שנראה על הדור האחרון של סדרה 2 קופה.

תמונות ריגול מוקדמות מצביעות על כך שלא יהיו שינויים בחלק האחורי של הרודסטר, וגם לא שדרוגים גדולים בתא הנוסעים. השינוי העיקרי יהיה ככל הנראה התקנה של מערכת iDrive 8 עם מסך מוגדל.

הודלפו תמונות של ב.מ.וו Z4 2023 החדשה
צילום: ב.מ.וו

קרוב לוודאי שמתחת למכסה המנוע תוצע גרסה מחוזקת של מנוע ה-3.0 ליטר טורבו, עם מגוון שיפורים שיעלו את ההספק מ-340 ל-374 כ"ס - בדיוק כמו ב-M240i. אולם הפרט היותר מסקרן הוא שלפי השמועות גרסת זו תזכה בהמשך גם לאופציה של תיבת שישה הילוכים ידנית, ממש כמו שקיבלה התאומה הלא-זהה, טויוטה GR סופרה.

הגלגול העדכני של ב.מ.וו Z4 צפוי להיות שדרוג העיצוב האחרון לפני שייצורו של הדור הנוכחי יופסק בסוף 2025 - ללא יורש באופק. עניין שגורם לנו, אופטימיים שכמונו, לקוות שב.מ.וו תתפרע לקראת סוף חיי הדגם, ותנצל את התיבה הידנית כדי להציג יורשת ל-Z4 M המיתולוגית.

הודלפו תמונות של ב.מ.וו Z4 2023 החדשה
צילום: ב.מ.וו