רנו קליאו הנוכחית (דור חמישי) הוצגה בתחילת שנת 2019 וכעת רנו עושה את צעדיה האחרונים לקראת חשיפתה לאחר מתיחת פנים באביב הקרוב. במקביל להצגת הקליאו המחודשת צפויה מיצובישי להכריז על דור חדש לסופרמיני שלה, הקולט, שתהיה למעשה רנו קליאו עם סמל היצרני היפנית.
 

רנו קליאו: העדכונים הצפויים

במסגת מתיחת הפנים צפויה רנו להעניק לקליאו המחודשת הופעה חיצונית רעננה ועדכנית, כמקובל בעדכונים מסוג זה. אלא שלרוע מזלה של רנו לרשת דלף סרטון של הדגם לאחר מתיחת הפנים – ככל הנראה מיום צילומים לקראת החשיפה.
 
איכות הצילום נמוכה, והוא מציג רק את חזיתה של קליאו המחודשת, אך הוא מאפשר מבט די מעמיק בזווית זו. הקליאו החדשה, כך נראה, תציג חזית שונה למדי הכוללת יחידות תאורה חדשות ותאורת לד-יום אנכית במקום מבנה ה-C שאפיין את הדור הנוכחי עד כה. בנוסף בולטים שינויים במכסה המנוע שכולל כעת תפיחות קלות בצורת 'V' מעוגל ורך יותר מהקווים הכמעט-ישירים שהיו קודם וסבכה שונה.

רנו מתכוננת לחשיפת קליאו לאחר מתיחת פנים
רנו קליאו - דורות קודמים | צילום: יצרן


כאמור, בשלב זה טרם פורסמו פרטיים רשמיים או תמונות נוספות של הדגם. כיום משווקת הקליאו בישראל עם יחידת הנעה אחת – 1.0 ל' מוגדש, 3 ציל', 90 כ"ס, תיבה רציפה או ידנית – אולם בעולם ההיצע רחב יותר וכולל גם מנוע 1.3 ל' טורבו (140 כ"ס), מנוע דיזל (1.5 ל', 100 כ"ס) ובראש גם גרסה היברידית (140 כ"ס). לפי חלק מההערכות ברנו ינצלו את מתיחת הפנים כדי להוסיף למבחר גרסה היברידית-נטענת המבוססת על היחידת ההיברידית ובכך להוסיף ערך להצעה של הקליאו בעיני הלקוח האירופאי.