למרות שעברו שלוש שנים מעת הצגתה והגיעה העת המקובלת בתעשייה למתיחת פנים מקיפה - יונדאי הסתפקה בעדכון קליל לסופרמיני שלה לקראת 2024.

ה-i20 החדשה זוכה לפגוש קדמי שעוצב מחדש, תאורת יום עדכנית והעברת סמל המותג מהשבכה לפנל שמעליה. דפוס הגריל השתנה, וכך גם פנסי הלד האחוריים ועיצוב החישוקים. יונדאי ניסתה לשוות ל-i20 מראה ספורטיבי יותר, והוסיפה למבחר שלושה צבעים חדשים, כולל הירוק הזרחני שבתמונות (Lucid Lime). חלק מהצבעים ניתנים גם להזמנה עם חבילת עיצוב פנים בצבעים זהים, שמפיחה חיים בתא הנוסעים הקודר.

השדרוגים הטכניים כוללים מסך LCD חדש ברמת הגימור הבסיסית (בגודל 4.2 אינץ'), שקעי USB-C, יכולת לקבל עדכונים מהאוויר (OTA) ומערכת שמע אופציונלית של Bose.

יונדאי i20 2023 סביבת נהג
צילום: יונדאי

מערכות הבטיחות שודרגו עם זיהוי רוכבי אופניים והתאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט האדפטיבית בהתאם לנתוני מערכת הניווט. לוח המחוונים המוקרן ומסך המולטימדיה ברמות האבזור הגבוהות לא השתנו והם עדיין בגודל 10.25 אינץ' כל אחד.

גם יחידות ההנעה לא השתנו, ועדיין מדובר במנוע 1.0 ליטר טורבו בנזין בשני הספקים (100 או 120 כ"ס), עם סיוע היברידי מתון, ובשידוך לתיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד או ידנית 6 הילוכים.

יונדאי i20 החדשה צפויה לנחות בישראל בתחילת 2024.

יונדאי i20 מתעדכנת ל-2023
צילום: יונדאי