עם השקתו בארץ נחנך גם אולם 'פופ אפ' גדול בקניון רמת אביב, מוצגים בו בנוסף לדגמי ב.מ.וו גם דגמי מיני החדשים, וזה יפעל במתכונת זאת עד סוף אפריל. לפי שחר שמש, מנכ"ל היבואנית דלק מוטורס, 'הקניון הולם את ב.מ.וו כי הוא משכן של מותגי-על'.
אנשי דלק מוטורס מצפים להיקף מכירות של 300-350 יחידות מדגם זה במהלך השנה, גם בגלל שמחיר הדגם החדש נמוך משמעותית מזה של המתחרה הישיר, מרצדס GLC.
דגם אחד
הבסיס כשהיה, כמעט; אותה פלטפורמת CLAR, כאן במהדורה משופרת, II (או CLAR-WE). בסיס הגלגלים ללא שינוי, 286.5 ס"מ, מפשק הסרנים כן וגדול יותר; הקדמי גדל ב-1.8 ס"מ ל-163.8 ס"מ, האחורי בהרבה, 4.5 ס"מ ל-168.1 ס"מ. הרכב ארוך ב-3 ס"מ ל-475.5 ס"מ, רחב ב-3 ס"מ ל-192 ס"מ ונמוך ב-2.5 ס"מ ל-166 ס"מ. שינויים אלה לא רק ששינו את הפרופורציות של המרכב אלא גם אפשרו, יחד עם העיצוב החדש, גם את הורדת מקדם הגרר באופן משמעותי, מ-0.3 ל-0.27.
בין שאר השינויים, חזית שונה עם סבכה בוטה וזקופה, שבגרסאות המאובזרות יותר – ההיברידית-נטענת, M50 – היא גם מוארת. בסביבת הנהג מערך צגים במסגרת אחת שעיקרו לוח מחוונים בגודל "12.7 וצג מרכזי השולט ברוב המערכות, במבנה קעור וגדול אף יותר, "14.9.
שלוש גרסאות
בשלב זה מוצעות בישראל שלוש גרסאות (מתוך חמש) – בכולן מנועי טורבו-בנזין, תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, הנעה כפולה. בכולן גם דיסקים מאווררים מלפנים ומאחור, ופרט לרמת הגימור הראשונה בגרסה הבסיסית שיש לה צמיגים זהים סביב, בכל השאר צמיגים במידות שונות לפנים ומאחור.הגרסה הבסיסית היא 20 xDrive, המצוידת במערך היברידי-מתון (48 וולט). מנוע 2.0 ליטר 4 צילינדרים מייצר 190 כ"ס (4400-6500 סל"ד) ו-31.6 קג"מ (1500-4000 סל"ד), חובר אליו מנוע חשמלי המנפק 18 כ"ס ו-20.4 קג"מ, והתפוקה הכוללת היא 208 כ"ס ו-33.6 קג"מ. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 7.8 שניות והמהירות המרבית 215 קמ"ש. נפח תא המטען גדל ב-20 ליטרים ל-570 ליטרים, ומשקל גרסה זו 1930 ק"ג. הצמיגים הם 245/40-19 או 255/45-20 מלפנים, 285/40-20.

האמצעית היא 30e xDrive ההיברידית-נטענת. לזו אותו מנוע 2.0 ליטר ואותם נתוני הספק ומומנט (ללא התוספת של המערך ההיברידי-נטען) – ובנוסף מנוע חשמלי המייצר 184 כ"ס ו-25 קג"מ, לתפוקה כוללת של 299 כ"ס ו-45.9 קג"מ. גרסה זו מגיעה ל-100 קמ"ש ב-6.2 שניות ועד ל-215 קמ"ש. ב-30e סוללה של 22.1 קוט"ש (ברוטו; 22.1 קו"ש 19.7 קוט"ש נטו) והטווח החשמלי המוצהר הוא 87 ק"מ (בדור הקודם: 12 קוט"ש, 50 ק"מ). הסוללה בגרסה זו ממוקמת מתחת למושב, מה שמאפשר מבנה נכון יותר של תא המטען, עדיין בנפח קטן יותר של 460 ליטרים. המשקל הוא הכבד ביותר, 2140 ק"ג. הצמיגים: 255/45-20 מלפנים, 285/40-20.

בראש ההיצע M50 xDrive, גם לו אותו מערך היברידי-מתון. כאן מנוע 3.0 ליטר 6 צילינדרים בטור והנתונים נכבדים בהתאם: 381 כ"ס (5200-6250 סל"ד) ו-55 קג"מ (1900-4800 סל"ד), חובר אליו אותו מנוע חשמלי (18 כ"ס, 20.4 קג"מ), והתפוקה הכוללת היא 398 כ"ס ו-59.1 קג"מ. הביצועים מתבקשים: משך ההאצה ל-100 קמ"ש 4.6 שניות והמהירות המרבית 250 קמ"ש. בגרסה זו דיפרנציאל מוגבל-החלקה, בולמים נשלטים-אלקטרונית, בלמים והיגוי M ספורט, גם ארבעה מפלטים. גם כאן תא מטען בנפח 570 ליטרים והמשקל באמצע: 2055 ק"ג. הצמיגים: 255/40-21 מלפנים, 285/35-21 מאחור.
ארבע רמות אבזור
במפרט הבטיחות בכל רמות האבזור: בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור, תיקון סטייה מנתיב ושמירת הרכב במרכזו, ניטור אקטיבי של שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בחמיקה ממכשול, התרעות על פגיעה מאחור ופתיחה מסוכנת של דלת.ב.מ.וו X3 החדש בגרסה 20 מוצע בשתי רמות אבזור: 'M ספורט' שמחירה 425,000 שקלים, ובמפרט, בין השאר: תאורת לד, חישוקי "19, גג זכוכית, מפתח חכם המאפשר תפעול באמצעות אפליקציה, תפעול חשמלי למושבים קדמיים, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, ריפוד דמוי עור.

ברמות האבזור 'M טק' העולה 460,000 שקלים, גם חישוקי "20, מצלמות היקפיות, בקרת אקלים תלת-אזורית, תצוגה עילית, מערכת שמע של הרמן קרדון.
בגרסה 30e ההיברידית-נטענת רמת האבזור 'M לאונצ'',ולזו תג מחיר של 580,000 שקלים, במפרט סבכה מוארת אך מערכת השמע היא כמו ב-M ספורט'.
גרסת הביצועים M50 ברמת האבזור 'M ספורט פרו' עולה 650,000 שקלים, ובמפרט הבטיחות, בנוסף: התרעה ובלימה בתנועה צולבת ובלימה בצומת, סייען להחלפת נתיב; באבזור, בנוסף: תאורת לד אדפטיבית, חישוקי "21, אוורור במושבים, פריטי עיצוב ספורטיביים בחוץ, גימור מהודר יותר בפנים.