אודי ממשיכה להרחיב את היצע הגרסאות של e-tron GT, מכונית הקופה-ארבע-דלתות החשמלית שלה. הדגם נחשף לראשונה בשנת 2021 על בסיס פלטפורמה משותפת עם פורשה טייקאן. בשנת 2024 נחשפה גרסה לאחר מתיחת פנים שכללה בעיקר שיפורים נרחבים למערכת ההנעה בתחום הסוללה והמנועים – כל הגרסאות החדשות הציגו טווח וביצועים עדיפים ונוספה גרסת RS פרפורמנס חזקה במיוחד (925 כ"ס).

יורדת חזרה מטה
כאמור, עם הצגת הדגם המעודכן הספקי הגרסאות השונות עלו באופן משמעותי. כך למשל גרסת הכניסה דאז (גרסת S) הציגה הספק מירבי של 679 כ"ס, גבוה אפילו משל גרסת RS היוצאת (646 כ"ס). כנראה שבאודי הרגישו שיש מקום לגרסת כניסה חדשה ו"צנועה" יחסית – וזו הגרסה שנחשפה כעת אשר תכונה בפשטות אודי e-tron GT.

אודי e-tron GT בגרסת כניסה חדשה
צילום: אודי

ה-GT הבסיסית, אם אפשר לקרוא לה ככה, תוצע כמו שאר הגרסאות עם הנעה כפולה הודות לשני מנועים. ההספק המירבי הרציף עומד על 503 כ"ס, כמעט כמו גרסת S היוצאת במצב 'בוסט' הזמני עם הספק של 530 כ"ס. וכן, גם ל-GT החדשה מצב 'בוסט' זמני המאפשר להעלות את ההספק עד ל-585 כ"ס רגעיים. במצב זה ובשילוב בקרת השיגור ה-GT החדשה תאיץ ל-100 קמ"ש ב-4 שניות בלבד, 0.1 שניות פחות מגרסת ה-S היוצאת.

אודי e-tron GT בגרסת כניסה חדשה
צילום: אודי

הסוללה היא אותה אחת משודרגת שהוצגה עם מתיחת הפנים: 105 קוט"ש ברוטו ו-97 קוט"ש נטו לה הספק טעינה מהירה מירבי של 320 ק"ו. טווח הנסיעה הוא הטוב ביותר במבחר ועומד על 622 ק"מ, שיפור של כ-13 ק"מ ביחס לגרסה הטובה ביותר עד כה.

חיצונית ה-GT הזו זוכה למספר קטן של שינויים קלים ליצירת בידול מסוים בינה לבין שאר הגרסאות. כך למשל מלפנים בולטים בתי תאורת הערפל הצבועים בשחור כמו גם מראות הצד ועיצוב שונה במעט לפגוש מאחור. 

אודי e-tron GT בגרסת כניסה חדשה
צילום: אודי