מיצובישי ספייס סטאר 2021 החדשה: מחירון, רשימת גרסאות
מיצובישי ספייס סטאר, 1.2 ל', 'אינסטייל' – 79,900 שקלים 
מיצובישי ספייס סטאר, 1.2 ל', 'סופרים' – 85,400 שקלים 
מיצובישי ספייס סטאר, 1.2 ל', 'פרימיום' – 85,900 שקלים 

רקע כללי
ספייס סטאר הוא שם ששירת במיצובישי מאז 1998, ודגמי סופרמיני היו לה כבר ב-1978. כיום הסופרמיני שלה הוא ספייס סטאר, שממדיו כשל מיני של היום, וזה הוצג ב-2011, עבר מתיחת פנים ב-2016, ועוד אחת במחצית 2020 יחד עם אטראז', גרסת הסדאן. בעדכון חרטום אגרסיבי יותר ודומה לזה של דגמי מיצובישי האחרים, יחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור. בתא הנוסעים המושבים שופרו, נוספו תאי אחסון והאיכות שופרה.

1634167
צילום: יואל פלרמן
 
מערך הבטיחות כולל כעת גם התרעה על סטייה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית וברמות הגימור הגבוהות גם עמעום אוטומטי.
 
בעמידה
חידוש הדגם הביא להארכתו ב-5 ס"מ ל-384.5 ס"מ; שאר הממדים ללא שינוי, כולל נפח תא המטען (235 ליטרים). ברמת הגימור הגבוהה גם פסים אדומים, וחישוקים קלים ("15) בעיצוב שונה.

1634166
צילום: יואל פלרמן
 
ספייס סטאר מאובזרת בנדיבות ביחס למחירה, ובמפרט חישוקי "15, שמשות כהות, מערכת שמע (ברמת הגימור 'סטייל'), בקרת אקלים, מולטימדיה מקומית (מיצובישי 'קונקטד') ומסך "8 (ב'סופרים', וב'פרמיום', בנוסף, גם תאורת לד, מפתח חכם, פריטים קוסמטיים בחוץ וריפוד בד משובץ דמוי־עור.
 
לחובתה בפנים מיזוג רועש, שמש המשתקפת בלוח המחוונים, תצוגה לא טובה בצג המרכזי,  מיקום לחצנים שאינו מוצלח.
 
המרחב מאחור בהחלט סביר, מרווחי הראש והברכיים מספקים, וכל זה בולט לטובה בקטגוריית המחיר של הדגם. תא המטען קטן (235 ל'), שפת הטענה גבוהה, ועם קיפול המושבים נוצר נפח הטענה מרשים (912 ל').

1634165
צילום: יואל פלרמן
 
בנסיעה
המנוע אטמוספרי, 1.2 ליטר – 80 כ"ס ב־6000 סל"ד ו־10.8 קג"מ ב־4000 סל"ד – התיבה רציפה (וללא יחסי העברה קבועים), והביצועים סבירים בהתאם: מ־0 ל־100 קמ"ש ב־13.5 שניות ועד 174 קמ"ש. כל עוד הספייס סטאר משייטת במהירות הקרובה ל-100 קמ"ש, היא מתנהלת היטב, אך בהאצות ביניים לעקיפה היא מייצרת רעש רב ויכולת צבירת המהירות נמוכה. צריכת הדלק עמדה על 13.5 ק"מ לליטר; בקצב רגיל הרכב מאוד חסכני, תחת עומס פחות. נוחות הנסיעה אינה טובה בעיר, טובה בהרבה מחוצה לה.

1637908
צילום: מיצובישי
 
סיכום
מיצובישי ספייס סטאר המחודשת יפה ומאובזרת. מרחב הפנים שלה טוב ביחס לממדים והיא כוללת מערכות בטיחות מקוריות. נוחות הנסיעה שלה טובה מחוץ לעיר והיא חסכונית. בחסרונות ביצועים בינוניים, נוחות נסיעה פחות טובה בעיר, רעש בנסיעה מהירה יותר, וארבעה כוכבים במבחן הבטיחות של 2014.
 
הספייס סטאר אינה חדשה והדבר מורגש, אך כשלוקחים בחשבון את המחיר ומה שמוצע בו ומשקללים עם האמינות המוכחת, מדובר בהצעה מעניינת לרכב קטן וזול באופן יחסי.

1637910
צילום: מיצובישי