אנשי
החטיבה הקוריאנית של שברולט ואנשי השיווק של המותג ברחבי העולם עובדים קשה
כדי להפטר מתדמית "דייהו" הצמודה לגבם כחטוטרת של בצלים. עד עתה בהצלחה
חלקית. קשה לבוא אליהם בטענות כאשר הקשר בין המכוניות המשווקות היום עם
סמל העניבה על הגריל לבין הדייהו של לפני כמה שנים, ברור כל כך לעין.
הקפטיבה אמורה לשנות את כל זה, בעיקר כי מדובר במכונית חדשה מהבסיס, ללא
שיירים גנטיים מדייהו, שמנסה להחדיר את המותג לקומת הכניסה בשוק רכבי–פנאי
עתיר אמוציות.