ב.מ.וו X3 מקבל מנועי טורבו חדשים

רכב הפנאי הבינוני של ב.מ.וו זוכה לצמד מנועים חדשים לקראת סתיו 2011: יחידת בנזין עם 184 כ"ס וגרסת דיזל עם צמד מגדשים ו-313 כ"ס

ב.מ.וו X3 מקבל מנועים חדשים
ב.מ.וו מודיעה על שינויים בהיצע המנועים של ה-X3, רכב הפנאי הבינוני בגודלו בהיצע שלה, שממוקם בין ה-X1 הקטן ל-X5 הגדול. הדור השני של ה-X3 יקבל את מנועי הטורבו החדשים שב.מ.וו הציגה ב-X1 ובסדרה 5 לאחרונה, שימוצבו בשתי הקצוות של היצע המנועים: מנוע הבנזין יהיה החלש בהיצע, בעוד שגרסת הדיזל תהיה החזקה ביותר.
 
לגרסת הבנזין יקראו xDrive20i, והיא מצטיידת במנוע ה-2.0 ליטר, ארבעה צילינדרים, החדש של ב.מ.וו. מנוע זה מציע מגדש טורבו והספק מכובד של 184 כ"ס ב-4,800 סל"ד. נתון המומנט שלו עומד על 27.5 קג"מ כבר ב-1,250 סל"ד. הוא יוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית או שמונה הילוכים אוטומטית, בשני המקרים עם מערכת עצור-סע שתדומם את המנוע בכל עצירה כדי לחסוך בדלק.
 
גרסת הדיזל מקבלת את השם xDrive35d, ומצוידת במנוע ה-3.0 ליטר, שישה צילינדרים, של היצרנית. למנוע זה צמד מגדשי טורבו (אחד קטן לסל"ד נמוך ושני גדול יותר לסל"ד גבוה), והוא מפיק 313 כ"ס ב-4,400 סל"ד ומומנט מרשים של 64.2 קג"מ בין 1,500 ל-2,500 סל"ד. ב.מ.וו לא מפרסמת נתוני ביצועים או תצרוכת דלק של ה-X3 עם המנועים החדשים.
 
מלבד השינוי למפרט הטכני, ב.מ.וו X3 יזכה בסתיו גם למספר שינויים קלים במפרט האבזור התקני והאופציונלי. בין היתר יוצע בלם חניה אלקטרוני המשתחרר לבד בתחילת תנועה, כמו גם גוון חדש לקונסולה הקדמית.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.