מנוע ארבעה צילינדרים לב.מ.וו Z4

מכונית הספורט פתוחת הגג תזכה בסוף השנה לגרסה חדשה, sDrive28i, לראשונה עם מנוע טורבו ארבעה צילינדרים

ב.מ.וו Z4
ב.מ.וו תציע מסוף השנה גרסת ארבעה צילינדרים חדשה לב.מ.וו Z4. זוהי פעם ראשונה בה הרודסטר הספורטיבית זוכה גרסה עם פחות משישה צילינדרים, וכמו הגרסאות הבכירות (sDrive35i ו-sDrive35is), גם למנוע החדש יש מגדש טורבו. מדובר ביחידת כוח בנפח 2.0 ליטר עם הזרקה ישירה ותזמון משתנה, והיא מספקת 240 כ"ס.
 
לגרסה החדשה יינתן השם המבלבל sDrive28i, מה שימצב אותה בין ה-sDrive23i (מנוע 2.5 ליטר עם 204 כ"ס) לבין ה-sDrive30i (מנוע 3.0 ליטר עם 258 כ"ס). שם זה אמור להסביר גם את מיצובה מבחינת מחיר וביצועים, אך ב.מ.וו לא מפרטת לגבי אלו בשלב זה. המנוע החדש מגיע ל-Z4 מה-X1, שם הוא משווק במפרט דומה. ברכב הפנאי הוא מאפשר מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.1 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש, נתונים אלה צפויים להיות טובים יותר ב-Z4 תודות למשקל עצמי נמוך משמעותית.
 
ב.מ.וו Z4 היא דור שני לרודסטר שהחליפה בשנת 2002 את ה-Z3. הדור השני, שמוצע רק בגרסת גג קשיח מתקפל, הוצג בשנת 2009 ומשווק גם בישראל המחיר הנע בין 417 ל-535 אלף שקלים.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.