מאזדה 6 2010 נחתה בישראל עם מנוע 2.0 או 2.5 ל'

המשפחתית הגדולה הנמכרת ביותר בישראל זכתה למנוע חדש עם הזרקה ישירה, יותר כוח ופחות זיהום אוויר. המחיר לא השתנה

�מאזדה 6�דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, החלה לאחרונה בשיווק מאזדה 6 שמצוידת במנוע 2.0 ליטר חדש. למנוע הזרקה ישירה והוא חזק וחסכוני מהמנוע הישן. המנוע, שמכונה DISI, מחליף את יחידת הכוח המוכרת בכל גרסאות ה-2.0 ליטר של המשפחתית הגדולה. על מנוע ה-2.0 ליטר החדש הודיעו אנשי מאזדה עוד בהשקת ה-6 המחודשת לפני כמעט שנה, ואולם ייצורו החל רק בקיץ. 
 
יחידת הכוח החדשה מפיקה 155 כ"ס לעומת 147 כ"ס ו-19.7 קג"מ (ב-4,500 סל"ד) לעומת 18.7 קג"מ (ב-4,000). על הנייר הביצועים לא השתנו מהותית, עם 206 קמ"ש ו-11.2 שניות למאה. מנגד, תצרוכת הדלק וזיהום האוויר אמורים להיות טובים מבעבר, מה שאיפשר לדלק מוטורס לשמור על רמת המחיר. המנוע המדובר הוא חלק מתוכניתה של מאזדה, שמטרתה לצמצם פליטת מזהמים בכל היצע הדגמים.
 
יחד עם המנוע החדש, מאזדה 6 קיבלה גם שליטה מההגה על תפעול ההילוכים (במצב הידני), אך התיבה עצמה נותרה דומה. המחיר לא השתנה, והוא מתחיל ב-157,500 שקל (אקזקיוטיב), עובר דרך 161,000 שקל לגרסה המצוידת יותר, ומגיע ל-165,000 שקל עבור דגם הליפטבק (חמש דלתות). גרסת ה-2.5 ליטר היקרה במבחר לא עברה כל שינוי.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.