פרארי GTC4Lusso מקבלת גרסה מוזלת

הארבע-מושבית של פרארי מקבלת גרסת בסיס פחות-יקרה עם מנוע v8 טורבו ו-610 כ"ס

שבעה חודשים (וקצת) לאחר שחשפה פרארי את מתיחת הפנים של ה-FF, שנקראת מאז GTC4Lusso, חושפת עתה יצרנית האקזוטיקה האיטלקית גרסה חדשה וקצת פחות יקרה למכונית ה"משפחתית" שלהם. בתפריט - מנוע V8 טורבו של ה-488 והקליפורניה במקום ה-V12 שמשרת את הלוסו הבכירה.
 
גרסת הבסיס החדשה תשתמש במנוע ה-V8 בנפח 3.9 ליטר טורבו שהותקן לראשונה בקליפורניה, ומאז התמקם גם בתא המנוע של ה-488. בראשונה הוא מפיק 560 כ"ס, בשניה 660 כ"ס, ובלוסו הוא מקבל גרסה חדשה - 610 כ"ס ב-7500 סל"ד ומומנט של 77.5 קג"מ בין 3000 ל-5250 סל"ד. אנשי פרארי מספרים כי למנוע מפות ניהול שונות בהתאם להילוך בו נמצא הרכב, כדי "להעניק חווית האצה אחידה בכל הילוך", או משהו בסגנון.
 
צילום: מנהל 
 
אגב, למי שלא זוכר, ה-V12 האטמוספרי שמשרת את הלוסו הבכירה הוא בנפח 6.2 ל' ומפיק 690 כ"ס ב-8000 סל"ד ו-71 קג"מ, ש-80% מהם מגיעים כבר ב-1750 סל"ד.
 
הביצועים, כמו שמצפים מפרארי, אפילו בגרסת בסיס - מעולים. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת רק 3.5 שניות ומהירות מרבית של "לפחות 320 קמ"ש" (3.4 שניות ו-334 קמ"ש, בגרסה הבכירה). אנשי החברה מתגאים כי בנוסף לביצועים המעולים במצערת מלאה, הלוסו טורבו נוחה לנהיגה רגועה ושקטה וידידותית לסביבה בסל"ד נמוך. ברצינות. בפרארי.
 
צילום: מנהל 
 
 
גרסת הבסיס של פרארי GTC4Lusso תגיע ארצה במחצית הראשונה של שנת 2017, ועל פי הערכות תעלה כ-2.3 מיליון שקל במקום 2.65 מיליון.
 
צילום: מנהל

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.