התכניות של מותגי IM ו-MG בישראל

מותג IM נחנך בישראל עם השקת שני דגמים חשמליים, יציג בהמשך את IM6 עם יחידת כוח היברידית. וגם: שלושה דגמים של MG ב-2026 

מותג הרכב הסיני IM החל לפעול בישראל זה עתה עם השקתם בארץ של שני דגמים בהנעה חשמלית. לפי דני שביט, מנכל היבואנית חברת לובינסקי, הכוונה היא למכור מאות מכוניות כבר לפני סוף השנה. 

כלי הרכב האלה יגיעו לישראל עד סוף דצמבר 2025 ויימסרו ללקוחות בינואר ובפברואר 2026. לפי שביט, המטרה היא למכור אלפי יחידות במהלך השנה הבאה, ולפי הערכתו כ-85%-80% מהם יהיו מדגם הפנאי IM6.

את פעילות מותג IM מוביל אלון גולדמן וזה יחנוך בקרוב אולם תצוגה מרכזי חדש בהרצליה ברחוב המנופים 2, במקום בו פועלת התצוגה של מותג DS. האולם יפעל במתכונת דומה לזו של חנויות אפל ובתצורת סלון אירוח, ובהמשך ייפתחו אולמות בחיפה ובירושלים. 

במהלך השנה הבאה ולקראת סופה, תוצע גם גרסת היברידית-נטענת עם מנוע בנזין כמאריך-טווח (EREV) לדגם הפנאי IM6. בגרסה זו מנוע הטורבו-בנזין 1.5 ליטר יטען סוללה מגודלת של 66 קוט"ש, לטווח חשמלי של 400 ק"מ (תקן סין, CLTC). 

שנה מאוחר יותר אמור להגיע לכאן דגם הפנאי הגדול מאוד, LS9 המוצע כעת רק בגרסה היברידית נטענת עם מאריך-טווח. הרחבת ההיצע תלויה בביקוש האירופאי לדגמי המותג שפנה כבר ליבשת, ושני הדגמים המיובאים כאן – IM5 ו-IM6 – עברו את מבחן הבטיחות של יורו NCAP (5 כוכבים וציונים מצוינים). 

 

250915-im-148.jpg

צילום: רונן טופלברג

וגם ב-MG 

מותג MG השייך כמו IM לתאגיד SAIC, ומיובא לישראל על-ידי חברת לובינסקי מזה יותר מעשור, יגדיל את היצע הדגמים שלו המשווקים כאן.

שלושה דגמים של MG אמורים להגיע לישראל עד סוף שנה זו, כולם רכבי פנאי, שניים בהנעה חשמלית.

דגם אחד הוא S5 הקומפקטי (C-SUV) שאורך בסיס הגלגלים שלו הוא 273 ס"מ. הדגם השני הוא S6, שגודלו בינוני (D-SUV) ובסיס הגלגלים שלו 283.5 ס"מ. הגדול בשלישייה הוא S9 המיועד לשבעה נוסעים ויחידות הכוח שלו היא היברידית-נטענת. 

a96020fc-991c-512f-b58c-8aac76c50000.jpg

צילום: יצרן


Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.