פיג׳ו מציגה את מתיחת הפנים ל-308, ארבע שנים לאחר השקת הדור הנוכחי. השינויים מתמקדים בעיקר בעיצוב החזית, עם חתימת תאורה חדשה, לוגו מואר וגריל בצבע המרכב במראה תלת-ממדי. יחידות התאורה הראשיות מוקמו נמוך יותר, בעוד מאחור נוספו פנסי LED בעיצוב תלת-ממדי ופגוש שעוצב מחדש.
בתא הנוסעים השינויים צנועים יותר. סביבת הנהג שומרת על תצורת ה-i-Cockpit עם גלגל ההגה הקטן והספורטיבי, לוח המחוונים המוגבה ולא מעט דגשים על עיצוב מקורי בכלל. איכות החומרים שופרה אומרים ביצרן הצרפתי, והגרפיקה וכן הרזולוציה של המערכות שודרגה. מבחינת מידות, אין שינויים.
צילום: יצרן
היצע המנועים נשמר רחב ככל הניתן, בין היתר כדי לקלוע לקהלים שונים, ויש בו שני עדכוניים מהותיים: לצד מנועי בנזין 1.2 ליטר עם מערכת מיקרו-היברידית בהספק של 145 כ"ס, מוצעת גרסת פלאג-אין היברידית עם הספק כולל של 195 כוחות סוס וסוללת 17.2 קוט״ש המאפשרת טווח חשמלי של עד 85 קילומטרים לעומת כ-60 קילומטרים בדגם שלפני מתיחת הפנים.
בנוסף יוצע מנוע דיזל 1.5 ליטר עם 131 כוחות סוס, וכן גרסה חשמלית מלאה – e-308 – עם 156 כ"ס וסוללה מוגדלת של 58.4 קוט״ש, המספקת טווח מוצהר של עד 450 קילומטרים לעומת כ-415 ק"מ לפני כן. הספק הטעינה המרבי הוא 100 קילוואט/שעה, והשבת כ-80% מ-20% בפרק זמן של חצי שעה בטעינת DC מהירה.
צילום: יצרן
הדגם יושק באירופה, בהתאם להנחיות של היצרן בחמש רמות גימור: Style, Allure, GT, Business ו-GT Exclusive. מחירים רשמיים טרם פורסמו, אך צפויים להשאר די דומים לדגם שלפני מתיחת הפנים. השיווק באירופה צפוי להתחיל בקרוב.
דוד לובינסקי טרם שיווקה את הדור האחרון של ה-308 בישראל ובשלב זה, כך נמסר למערכת 'אוטו', עדיין לא ברור אם המצב עשוי להשתנות בהמשך.