שברולט טראקס הגיע אלינו ב-2013 ונכנס לתחרות על ליבו של הלקוח הישראלי, באחת הקטגוריות החמות של השנים האחרונות: רכבי הפנאי הקטנים. בדומה לשאר המתחרים בקטגוריה, הטראקס חולק אותה פלטפורמה עם הסופרמיני של החברה, שברולט סוניק. ולא רק הפלטפורמה: גם עיצוב סביבת הנהג דומה מאוד. ולמרות שהטראקס מבוסס על הסוניק הוא יקר משמעותית ממנה, בדומה לשאר המתחרים בקטגוריה.
הקלף החזק של הטראקס הוא העיצוב החיצוני: הוא נראה גדול וקשוח ביחס למקובל בקטגוריה. בעוד שלשאר המתחרים עיצוב מעודן יחסית, הטראקס נראה כמו רכב שטח "אמיתי". אבל הוא רק נראה קשוח; בפועל מצויד הטראקס במערכת הנעה קדמית בלבד ואינו באמת מתאים לטיולי שטח. הטראקס מגיע אלינו עם שני מנועי בנזין: 1.8 ליטר ו-1.4 ליטר מוגדש. לשני המנועים הספק זהה (140 כ"ס), והמנוע הקטן מביניהם הוא המתקדם, הנעים והחסכוני מבין השניים. הבעיה היא שהגרסה המצוידת במנוע זה יקרה יותר.
סרטוני הווידאו של 'אוטו' קצרים, ברורים – תכל'ס: כל מה שצריך לדעת על המכונית שאתם שוקלים לקנות. את הסרטונים תוכלו למצוא בדפי הדגם, שם יעמדו לרשותכם גם מפרטים מלאים, חוות דעת מקוצרת ומבחנים מפורטים בהיקף מלא.
לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.