צ'רי טיגו 9 פרו 2025

צ'רי טיגו 9 פרו 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    באוקטובר 2025 החל שיווקו בישראל של צ'רי טיגו 9, דגם פנאי חדש של היצרנית. 
    טיגו 9 הושק בסין ב-2023, חולק עם טיגו 8 את הרצפה. דגם זה מוצע עם שבעה מקומות והוא גדול מדגמי צ'רי האחרים הנמכרים בארץ; בסיס הגלגלים של טיגו 9 הוא 280 ס"מ ואורכו 481 ס"מ, תוספת של 9 ס"מ בשניהם ביחס לטיגו 8. הרוחב שהוא 193 ס"מ, והגובה המתנוסס ל-174 ס"מ - גם הם גדולים יותר, ב-8 וב-3 ס"מ בהתאמה. עם זאת, נפח תא המטען קטן ב-50 ליטרים ל-143 ליטרים (מושבים בתפוסה מלאה). המשקל גדול ב-317 ק"ג, ל-2308 ק"ג. 
    חטיבת הכוח ההיברידית-נטענת מורכבת ממנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר (143 כ"ס) החובר לשני מנועים חשמליים (224 כ"ס). מנוע חשמלי נוסף נמצא מאחור ומייצר 238 כ"ס, ליצירת הנעה כפולה. צ'רי לא פרסמה נתוני הספק ומומנט משולבים -אך נתון לא רשמי מדבר על כ-430 כ"ס. רמז לכך ניתן לקבל בנתוני התאוצה; משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 5.4 שניות לעומת 9 שניות בטיגו 8 ההיברידי נטען. 
    שינוי משמעותי נוסף הוא בסוללה; לזו בטיגו 9 אנרגיה של 34.5 קוט"ש, כמעט כפולה מאשר בטיגו 8, וזו מעניקה טווח חשמלי של 148 ק"מ. הספק הטעינה המהירה הוא 71 קילוואט. 

  • עיצוב ונוכחות

    הדבר הבולט ביותר בהופעה של Chery Tiggo 9 Pro PHEV הוא בעיקר הגריל. שאר הרכב אינו בולט או מושך במיוחד - פחות או יותר טיגו 8 פרו שפשוט קצת הגדילו עם עוד קצת כרום.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נראית ממש כמו זו של ה-8 פרו, אבל גדול יותר והרבה יותר איכותי. הגוונים, המרקמים, רכות, איכות הדיפונים, גם איפה שיש פלסטיקה היא לא מהסוג החלול המהדהד בנקישה. איכות ההרכבה של סביבת הנהג מעולה, אך מאחור נשמעים צקצוקים כתוצאה מחיכוך ציפוי העור של המושבים. 
    תנוחת הנהיגה טובה, גם בנסיעות ארוכות. 

    לגבי התפעול, למעט סוללת מקשים אחת - הכל מתופעל מהמסך. כל פעולה דרושת דפדוף מסורבל בין תפריטים, והמסך גם לא תמיד מגיב היטב ללחיצה. 

    שורת המושבים השנייה נעה על מסילה, כאשר היא במצב האחורי שלה יש המון מקום. המעבר לשורה השלישית מערב טקס שלם של הזזת מושב הנוסע, קיפול של המושב האחורי וכל זה במחול חשמלי מתיש ומיותר שאורך 20 שניות. ידית פשוטה הייתה יעילה יותר. 

    הכניסה לשורה השלישית סבירה, וכל עוד לוקחים את השורה השנייה מספיק קדימה, ניתן להושיב פה גם מבוגר צנוע מידות. כך שמהבחינה הזו הוא בהחלט ליגה אחת מעל מתחרים אירופים ויפנים כמו סקודה קודיאק או ניסאן אקסטרייל וקרוב יותר ליונדאי סנטה פה. 

    עם נתון נפח רשמי של 143 ליטרים (בתפוסת מושבים מלאה) הציפייה הייתה לתא מטען זערורי. בפועל הוא בעל מבנה רחב ושימושי יותר מאשר הייתם מצפים. קיפול השורה השלישית כבר פוער נפח הטענה מכובד מאוד.   
    גלגל חלופי מלא או אפילו חלקי אין, רק ערכת ניפוח.

  • מנוע וביצועים

    לצ'רי טיגו 9 פרו ביצועים מצויינים. בזינוק כוחני הוא ממש נבעט ממקומו בעוצמה תוך צווחת צמיגים. היכולת שלו לשלב בין מיידיות הכוח החשמלי במהירות נמוכה ומהירות ביניים, יחד עם הסיוע של מנוע הבנזין במהירות גבוהה הופכות תנועה איתו בכל מהירות לחסרת מאמץ. 

    נקודה שכן צריך לציין היא שאמנם מדובר במצב קיצון מאוד, אבל הגעה לרף התחתון של הסוללה שעומד על 11% מכניסה את הרכב למצב בו הביצועים נחתכים לגמרי. אז הוא נותר למעשה רק עם מנוע הבנזין ש-143 הסוסים שלו צריכים גם לשמש לטעינת הסוללה וגם כדי להזיז את 2.3 הטונות שלו. אז נדרשת לו נסיעה במהירות מתונה מאוד עד שהוא מצליח לאושש את הסוללה.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    על פי הצהרת היצרנית, שתמיד יש לקחת בערבון מוגבל, הטיגו 9 פרו יכול לנוע 148 ק"מ במצב חשמלי. בפועל הוא כיסה 140 ק"מ לפני ששילב את מנוע הבנזין כאשר הסוללה הגיעה לאיזור ה-16%. זהו נתון מרשים מאוד.

    בדיקת צריכת דלק במכונית פלאג אין היא עניין מתעתע שכן יותר מכל סוג הנעה אחרת, היא מאוד תלויה באופי השימוש והרגלי הטעינה. הנתון המקורב אליו הגענו הוא 16 ק"מ לליטר. זהו נתון יוצא מן הכלל טוב, כמעט לא נתפס לרכב בגודל שלו ועם הביצועים שלו - וכמובן שהרגלי טעינה קבועים ישנו את הנתון הזה לחלוטין לטובתו, ובפועל אפשר לנהוג במשך ימים ארוכים כמעט ללא שימוש במנוע הבנזין כלל.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      58.8 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      50 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      70 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      2
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      148 ק"מ
    • טווח נסיעה בפועל
      טווח נסיעה בפועל
      הטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת
      140 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      34.4 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      71 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:18 שעות
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה של הטיגו 9 פרו היא כנראה נקודת התורפה הגדולה ביותר שלו. היא שילוב של רכב מאוד רגיש לשיבושים, כל השיבושים, כולל ממש להרגיש כביש סדוק. גם בידוד הרעשים אינו מצטיין.
    היכולת הדינאמית לוקה בחסר אף היא, ויש פער של ממש בין הביצועים החזקים ליכולת של הרכב להוריד אותם לכביש בעומס. או במילים אחרות, בפיתולים הקצב צריך להיות מתון.

  • תמורה למחיר

    עבור מי שמחפש מקסימום גודל, אבזור, ביצועים וחיסכון לשקל, למעט אחיו הכמעט תאום ג'אקו 8, אין כרגע הצעת ערך שמתחרה בו. עבור מי שמחפש גם מוצר שלם יותר תצטרכו להוציא 50-70 אלף שקלים יותר על יונדאי סנטה פה, טויוטה היילנדר ואחרים.

  • גרסאות ורמות גימור

    צ'רי טיגו 9 מוצע ברמת אבזור אחת, 'נובל', ובמפרט תאורת לד, חישוקי "20, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, למושבים הקדמיים שיש בהם עיסוי ולאמצעיים שיש בהם גם אוורור, צג "15.6, מחוונים מוקרנים ותצוגה עילית, בקרת אקלים תלת-אזורית ועוד. 

  • בטיחות

    צ'רי טיגו 9 טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP. 
    במפרט הבטיחות עשר כריות אוויר, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק בישראל, באוקטובר 2025.

  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    צ'רי טיגו 9 פרו הוא במידה רבה זיקוק של  תעשיית הרכב הסינית: מצד אחד הוא מציע מימדים, אבזור, ביצועים וחיסכון בדלק כמעט ללא תחרות בסביבת המחיר שלו. מצד שני, יש כאן פער משמעותי ביחס למותגים "מערביים" בכל מה שקשור לממשק משתמש, כיול מערכות בטיחות, נוחות, התנהגות כביש ואפילו מסירת מידע בסיסי לנהג.

צ'רי טיגו 9 פרו שאלות ותשובות

צ'רי טיגו 9 פרו פלאג אין מוצע בישראל ברמת גימור אחת, Noble, עם תג מחיר של כ-245 אלף שקלים
טיגו 9 פרו משווק בישראל ברמת גימור אחת בלבד בשם Noble, שכוללת חבילת אבזור עשירה מאוד כבר כסטנדרט.
שיווקו של צ'רי טיגו 9 בישראל החל באוקטובר 2025, זמן קצר לאחר השקתו המקומית של התאום הטכני ג'אקו 8.
בדוגמה שניתנה במבחן צוין החזר חודשי התחלתי של כ-2,421 ש"ח במסגרת מסלול מימון, תלוי כמובן בתנאים, בגובה המקדמה ובמשך ההלוואה.
הוא מיועד ללקוחות שמחפשים רכב פנאי 7 מושבים גדול, עם אבזור רב, ביצועים חזקים וטווח חשמלי ארוך
בסיכום מבחן הדרכים של אתר אוטו נכתב שעבור מי שמחפש מקסימום גודל, אבזור, ביצועים וחיסכון לשקל – כמעט ואין כיום הצעת ערך שמתחרה בטיגו 9 פרו בטווח המחיר שלו, למעט אחיו הכמעט תאום ג'אקו 8.
למי שמחפש מוצר שלם יותר בכל היבטי הנוחות, ההתנהגות והמלוטשות, מומלץ במבחן לשקול דגמים כמו יונדאי סנטה פה וטויוטה היילנדר, אך הם יקרים ממנו בכ-50–70 אלף שקלים ועם פשרה בביצועים ובאבזור.
לא. לפי הטקסט, צ'רי טיגו 9 טרם נבדק במבחני הריסוק של Euro NCAP, ולכן אין לו עדיין ציון רשמי ממבחן הריסוק האירופי.
בצ'רי טיגו 9 פרו מותקנות עשר כריות אוויר, המספקות מעטפת הגנה רחבה לנוסעים בכל שלוש שורות המושבים.
מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטונומית (גם בנסיעה לאחור), בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת", זיהוי תמרורי מהירות, ניטור נהג ואזהרה על פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף.
דרגת הזיהום של טיגו 9 פרו היא 2, דרגה נמוכה יחסית בזכות יחידת הנעה היברידית-נטענת וטווח נסיעה חשמלי גדול המפחית שימוש בדלק.
יש פער בין טיגו 9 פרו לבין מותגים מערביים בכל הנוגע לכיול מערכות הבטיחות ולמסירת מידע בסיסי לנהג, כחלק מחולשות בממשק המשתמש ובתחושת המלוטשות.
בטיגו 9 פרו מותקן מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר עם 143 כ"ס ו-22 קג"מ, המשמש כחלק ממערכת הנעה היברידית-נטענת חזקה במיוחד.
למערכת ההנעה של טיגו 9 פרו שלושה מנועים חשמליים: שניים על הציר הקדמי (102 ו-122 כ"ס) ואחד על הציר האחורי (238 כ"ס), היוצרים הנעה כפולה חשמלית-בנזינית גמישה וחזקה.
צ'רי אינה מפרסמת הספק משולב רשמי, אך נתון לא רשמי מדבר על כ-430 כוחות סוס, מה שמסביר את ביצועי התאוצה המרשימים של הרכב.
טיגו 9 פרו מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.4 שניות בלבד, נתון מהיר מאוד לרכב פנאי 7 מושבים גדול וכבד.
המהירות המרבית המוגבלת של צ'רי טיגו 9 פרו עומדת על כ-180 קמ"ש, בהתאם לאופיו כרכב פנאי כבד אך חזק מאוד.
במבחן אוטו תואר בזמן זינוק כוחני הוא "נבעט ממקומו" בעוצמה תוך צווחת צמיגים, והפתיע שוב ושוב בכמויות הכוח שיש לו, אפילו במצב נהיגה חסכוני.
במהירויות נמוכות ובינוניות פועלת בעיקר ההנעה החשמלית ומספקת כוח מידי ושקט, ובמהירויות גבוהות מצטרף מנוע הבנזין, כך שהתנועה בכל טווח המהירויות מרגישה חסרת מאמץ.
בהגעה לרף התחתון של הסוללה, סביב 11%, הביצועים נחתכים משמעותית. הרכב נשאר למעשה עם מנוע הבנזין בלבד, שצריך גם לטעון את הסוללה וגם להזיז כ-2.3 טון, ולכן נדרשת נסיעה מתונה עד התאוששות.
כן. במצב "אקו" המתון, שבו ההספק מרוסן, טיגו 9 פרו עדיין מהיר בהרבה מרוב המכוניות שסביבו, בזכות עודף כוח משמעותי.
טיגו 9 פרו הוא רכב פנאי גדול: אורכו כ-481 ס"מ, רוחבו כ-193 ס"מ, גובהו כ-174 ס"מ, ובסיס הגלגלים שלו 280 ס"מ – נתונים המציבים אותו מעל טיגו 8 פרו בממדיו.
משקל הרכב העצמי של צ'רי טיגו 9 פרו עומד על כ-2.3 טון (כ-2,308 ק"ג), נתון גבוה שמדגיש את הצורך ביחידת ההנעה החזקה שלו.
כאשר כל שבעת המושבים פתוחים, נפח תא המטען הרשמי הוא כ-143 ליטרים. למרות הנתון הצנוע, במבחן צוין שהתא בנוי בצורה רחבה ושימושית מכפי שהמספר מרמז.
בקיפול השורה השלישית מתקבל נפח הטענה גדול מאוד – כ-819 ליטרים – המספיק לציוד משפחתי מכובד ולטיולים עם הרבה מטען.
לא. בתא המטען אין גלגל חלופי מלא או חלופי-צר, אלא רק ערכת ניפוח. זה עשוי להגביל את תחושת הביטחון בנסיעות ארוכות ובכבישים משובשים.
טיגו 9 פרו הוא רכב 7 מושבים: שתי מקומות בשורה הראשונה, שלושה בשורה השנייה ועוד שני מקומות בשורה השלישית, המתאימה בעיקר לנוסעים קטנים יותר או למבוגרים צנועי מידות.
במבחן של מגזין אוטו נטען שהשורה השלישית שלו שימושית יותר והוא ליגה אחת מעל דגמים כמו סקודה קודיאק וניסאן אקסטרייל מבחינת מקום לנוסעים, ומתקרב ברמת המרחב ליונדאי סנטה פה.
נוחות הנסיעה היא נקודת תורפה מרכזית: הרכב רגיש מאוד לשיבושים, "מרגיש" גם כביש סדוק, המתלים נוקשים מדי לנוחות אך רכים מדי בעומס, ובידוד הרעשים אינו מצטיין.
סביבת הנהג זוכה לשבחים: היא מרגישה גדולה ואיכותית משמעותית מטיגו 8, עם גוונים ומרקמים נעימים, חומרים רכים ואיכות הרכבה גבוהה, ברמה שגבוהה "מהמון דברים" אחרים בשוק.
בחלק הקדמי התא שקט ומהודק גם על שבילי כורכר, אך מאחור נשמעים צקצוקים מחיכוך ציפוי העור של המושבים, ובנסיעה על צמיגי 20 אינץ' נכנסים רעשי כביש קבועים.
תנוחת הישיבה מתוארת כטובה ונוחה לאורך זמן, וקל מאוד למצוא אותה באמצעות כפתורי הכיוון החשמליים שעל הדלת בסגנון מרצדס.
השורה השנייה נוחה מאוד: מושבים הנעים על מסילה, מרווח רגליים נדיב, מושבים מתכווננים חשמלית, יציאות מיזוג, שליטה נפרדת על בקרת האקלים, וילונות הצללה וחוויית נסיעה נעימה גם למבוגרים.
כן, כל עוד מזיזים את השורה השנייה קדימה, ניתן להושיב בשורה השלישית גם מבוגר צנוע מידות. מבחינת שימושיות, הוא בליגה אחת מעל חלק מהמתחרים האירופיים והיפנים ואף מתקרב ליונדאי סנטה פה.
המעבר לשורה השלישית כולל "מחול חשמלי" של הזזת המושב הקדמי וקיפול המושב האחורי שנמשך כ-20 שניות. הכותב מציין שידית מכנית פשוטה הייתה מהירה ויעילה בהרבה עבור הורים עייפים.
לפי הצהרת היצרנית, הטווח החשמלי הרשמי של טיגו 9 פרו עומד על כ-148 ק"מ בנסיעה על חשמל בלבד (תקן WLTP).
במבחן הדרכים של אוטו, בתנאי נהיגה אמיתיים שכללו הרבה כביש מהיר וחלק מהדרך באופן נמרץ, טיגו 9 פרו כיסה כ-140 ק"מ לפני שמנוע הבנזין נכנס לפעולה.
קיבולת הסוללה של צ'רי טיגו 9 פרו היא כ-34.4 קוט"ש, כמעט כפולה מזו של טיגו 8 ההיברידי נטען, ומסבירה את הטווח החשמלי הארוך שלו.
צריכת הדלק המקורבת אליה הגיעו במבחן אוטו היא כ-16 ק"מ לליטר, נתון יוצא דופן לטובה עבור רכב גדול וכבד עם ביצועים כל כך חזקים, בתנאי טעינה סדירים.
לפי היצרן, צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-58.8 ק"מ לליטר, ובמדידת מגזין 'אוטו' התקבל נתון של כ-50 ק"מ לליטר במצב פלאג אין, אך חשוב לזכור שנתונים אלו תלויים מאוד בהרגלי הטעינה והשימוש בחשמל.
טיגו 9 פרו תומך בטעינה מהירה בזרם ישר (DC) בהספק של עד 71 קילוואט. לפי צ'רי, טעינה מ-30% ל-80% בסוללה נמשכת כ-18 דקות בעמדה מהירה מתאימה.
בטיגו 9 פרו מותקן לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ' עם תצוגה עילית מעליו, ומסך מולטימדיה מרכזי גדול מאוד בגודל 15.6 אינץ' עם צימוד לאנדרואיד ואפל.
הדגם מצויד במערכת שמע של Sony עם 14 רמקולים, כולל רמקולים בדיבורית במשענות הראש, שמספקת חוויית שמע עשירה ומקיפה לנוסעים.
חוויית התפעול מוגדרת כמסורבלת: רוב הפונקציות מתופעלות מהמסך, כל פעולה דורשת דפדוף בין תפריטים, המסך לא תמיד מגיב היטב, ובמהלך המבחן של אוטו אף נעלמו זמנית אנדרואיד אוטו וחיבור הבלוטות'.
הנהג נהנה מהגה מחומם, מושב נהג מתכוונן חשמלית עם חימום, אוורור ועיסוי, טעינה אלחוטית מהירה לסמארטפון, ותצוגה עילית המשקפת נתונים חשובים לשדה הראייה.
הנוסעים מאחור מקבלים מושבים שנעים חשמלית על מסילה, בקרת אקלים תלת-אזורית עם שליטה נפרדת, יציאות מיזוג גם בקורות האמצע, וילונות הצללה לחלונות וקיפול חשמלי לשורת המושבים השנייה מתא המטען.
הוא מושווה בין היתר לג'אקו 8, לינק אנד קו 08, סקודה קודיאק, ניסאן אקסטרייל ויונדאי סנטה פה, וגם לטויוטה היילנדר כדוגמה לדגמים גדולים ויקרים יותר.
טיגו 9 פרו וג'אקו 8 הם תאומים טכניים כמעט מלאים, חולקים את אותה מערכת הנעה. ג'אקו 8 מעט זול יותר ומכויל לנוחות טובה יותר, בעוד טיגו 9 פרו מציע רמת אבזור ייחודית משלו תחת מותג צ'רי.
מבחינת גודל, ביצועים ואבזור לשקל, טיגו 9 פרו מציע הרבה יותר, אך סנטה פה והיילנדר נחשבים למוצרים שלמים יותר בהיבטי הנוחות, ההתנהגות והמלוטשות – ובשבילם צריך להוסיף 50–70 אלף ש"ח.
למעט ג'אקו 8 כמעט ואין כיום הצעה אחרת שמספקת שילוב כזה של גודל, אבזור, ביצועים וחיסכון בדלק בסביבת מחיר של כ-245 אלף שקלים.
המחיר הגבוה יחסית למותג סיני עממי מציב אתגר מיצוב: הוא מקרב את טיגו 9 פרו אל אזור המחירים של מותגים מערביים מבוססים יותר ודורש מהלקוחות אמון גבוה יותר במותג צ'רי.
מי שבוחר בטיגו 9 פרו שם דגש על מקסימום ערך לשקל – גודל, אבזור, ביצועים וטווח – ומוכן לקבל נוחות והתנהגות פחות מלוטשות. מי שבוחר במתחרים כמו סנטה פה או היילנדר משלם יותר עבור תחושת מוצר שלם ובשל יותר.
היתרונות הבולטים של טיגו 9 פרו הם ביצועים חזקים מאוד, טווח חשמלי מרשים, צריכת דלק מצוינת בפועל, מרחב פנימי נדיב, שימושיות גבוהה ל-7 נוסעים, אבזור עשיר מאוד, איכות חומרים טובה ותמורה גבוהה מאוד למחיר ביחס לגודל ולביצועים.
החסרונות המרכזיים הם נוחות נסיעה בינונית ורגישות לשיבושים, התנהגות כביש לא משכנעת ביחס לעודף הכוח, ממשק משתמש מסורבל ותלוי מסך, היעדר גלגל חלופי, רעשי צקצוקים מאחור והעובדה שבמצב ריקון סוללה הביצועים נחתכים משמעותית.

צ'רי טיגו 9 פרו מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

צ'רי טיגו 9 פרו השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    `
    צ'רי טיגו 9 פרו
    צ'רי טיגו 9 פרו. 1.5 ל' טורבו, פלאג-אין הייבריד, Noble
    מחיר מחירון ₪244990
  • energy_2.svg
    on
    קיה סורנטו
    קיה סורנטו היברידי 1.6 ל' טורבו, אוט', EX
    מחיר מחירון ₪319900
  • מיצובישי אאוטלנדר
    מיצובישי אאוטלנדר (מתיחת פנים) 2.5 ל', אוט', 7 מק', Intense, 2x4
    הספק כוח סוס 181
    מחיר מחירון ₪191990
  • סקודה קודיאק
    סקודה קודיאק (דור חדש) 1.5 ל' טורבו, היברידי-מתון, 7 מק', Selection ,2x4
    הספק כוח סוס 150
    מחיר מחירון ₪216490
  • energy_2.svg
    יונדאי סנטה פה
    יונדאי סנטה פה 1.6 ל' טורבו, היברידי, 7 מק', Luxury, 2x4
    מחיר מחירון ₪319990

חוות דעת גולשים על צ'רי טיגו 9 פרו

יש לכם צ'רי טיגו 9 פרו?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם צ'רי טיגו 9 פרו? כתבו חוות דעת

צ'רי ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.