JAC e-JS4 2024 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
decor
on

הגרסה המומלצת של אוטו

JAC e-JS4 חשמלי 2024

  • רקע כללי

    אחת מיצרניות הרכב הוותיקות בסין היא JAC, והדגם e-JS4 הוא רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) חשמלי מתוצרתה אשר משווק בישראל מאז שנת 2022. מידותיו החיצוניות של JAC e-JS4 מציבות אותו בצד הצנוע של הסגמנט – אורכו כמקובל (441 ס"מ), גובהו על הצד הנדיב (166 ס"מ) ורוחבו צנום ביחס לתחום (180 ס"מ בלבד). בסיס הגלגלים עומד על 262 ס"מ בלבד. תא המטען נדיב מאוד על הנייר: 520 ל'. הדגם e-JS4 מוצע בישראל עם סוללת 66 קוט"ש, מנוע חשמלי המפיק 190 כ"ס והנעה קדמית. טווח הנסיעה עומד על 410 ק"מ וטעינה מהירה אפשרית עד 60 קילוואט. בדצמבר 2024 נחת בישראל הרכב לאחר שעבר עדכון קל, שמו הוחלף ל-JAC-40 והזיכיון לשיווקו עבר ליבואנית אחרת. במהלך העדכון זכה הרכב לאפשרות לטעינה תלת-פאזית (חד-פאזית בעבר) שמקצרת משמעותית את משך הטעינה הביתית. הגרסה המעודכנת גם הוזלה בכ-10,000 שקל ביחס לגרסה ששווקה כאן בעבר.
  • עיצוב ונוכחות

    ההופעה הכללית של JAC e-JS4 נאה ויש לא מעט אלמנטים – יחידות תאורה מלפנים, למשל – שנראים טוב. אלא שהתוצאה הכללית לא מצליחה לייצר אמירה עיצובית בולטת ושלמה, בין היתר בגלל פרופורציות מוזרות.
  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג פשוט אך בסך הכל נעים לעין. לוח המחוונים נאה ומגוון החומרים מוסיף לעניין. איכות החומרים אינה מצטיינת, אך ההרכבה טובה. איכות מסך המולטימדיה סבירה בלבד, התפעול איטי והתפריטים עמוסים. בכלל, הנדסת האנוש לא מצטיינת. המרחב מלפנים נאות, תנוחת הנהיגה גבוהה כנדרש. מושב הנהג אינו מוצלח וההגה מתכוונן רק מעלה-מטה. הכניסה לשורה השניה פחות נוחה בגלל משקוף נמוך אולם המרחב שם לשני נוסעים טוב למדי. לשלישי יהיה צפוף. תא המטען בפועל פחות גדול ממה שרומז דף הנתונים והוא בעל מבנה לא אידיאלי.
  • מנוע וביצועים

    עם 190 כ"ס הביצועים טובים מאוד בכל מצב ומספקים לכל צורך הגיוני, גם כאשר הרכב עמוס נוסעים ומטען. לחובתו אופי פעולה שאינו רהוט או מעודן – במצב 'חסכון' תגובת הדוושה הראשונית קהה מאוד, ובמצב הרגיל תגובות חדות מדי – ובשני המצבים אחיזת הצמיגים נשברת בקלות במרחב העירוני.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      410 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      65.7 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      50 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:45 שעות
  • נוחות והתנהגות

    ל-e-JS4 כיול מתלים רך וצמיגים בעלי חתך נמוך – שילוב המביא לנוחות נסיעה בינונית ומטה. המתלים הרכים מביאים למחסור מורגש בריסון עד כדי סגירת מתלה במעבר על שיבושים גדולים או פסי האטה. מנגד, הצמיגים נמוכי הדופן לא מאפשרים ספיגה יעילה של שיבושים ובליטות קטנים – דבר המייצר תחושה קופצנית ולא נינוחה. בידוד הרעשים לוקה בחסר אף הוא – יש יותר מדי רעשי רוח, כביש ורעשים החודרים מבחוץ. היכולת הדינמית לא מוצלחת – האחיזה אומנם סבירה ובקרת היציבות יעילה, אך בשאר התחומים ה-e-JS4 טעון שיפור: זוויות הגלגול בולטות, המרכב לא מרוסן דיו, ההגה קל ולא מדויק, ודוושת הבלמים קשה למינון. נוחות הנסיעה בשבילים נאותה לרוב, אולם מרווח הגחון מצומצם והאף נוטה לשקוע, כך שיש לשמור על קצב נמוך ואיטי.
  • תמורה למחיר

    מחירו של JAC e-JS4 נמוך ביחס למתחרים, אולם הוא קטן, חסר באבזור בטיחות ופחות מלוטש מהם כך שהתמורה לא גבוהה.
  • גרסאות ורמות גימור

    ה-e-JS4 מוצע בישראל בגרסה אחת – 410 ק"מ, 190 כ"ס – וברמת גימור אחת. רשימת האבזור כוללת לוח מחוונים מוקרן, מערכת מולטימדיה עם קישוריות לאנדרואיד ולאפל, מושב נהג בעל תפעול חשמלי חלקי, גג שמש פנורמי, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד.
  • בטיחות

    דגמי JAC אינם משווקים באירופה ולכן לא נבדקו ע"י יורו NCAP. בנוסף, JAC e-JS4 אינו מוצע כלל עם מערכות בטיחות מתקדמות ובמקומן יש מערכות התרעה בלבד.
  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק מחודש בדצמבר 2024, החלפת יבואן ושינוי שם הדגם מ-e-JS4 ל-JAC-40.
  • טווח נסיעה

    במבחן הדרכים שלנו נתון הצריכה עמד על 4.2 ק"מ לקוט"ש, שווה ערך לטווח של כ-280 ק"מ. בנסיעת בוקר פקוקה כ-5 ק"מ לקוט"ש (330 ק"מ) ובנסיעה בין-עירונית רגועה מאוד כ-5.5 ק"מ לקוט"ש (360 ק"מ).
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    חסר בבטיחות, ונדרש מקצה שיפורים מקיף בשאר התחומים.

JAC e-JS4 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

החזר חודשי

JAC e-JS4 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    ` on
    JAC e-JS4
    JAC e-JS4 חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 410
  • electric.svg
    AIWAYS U5
    AIWAYS U5, חשמלי, Xcite
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 410
  • electric.svg
    on
    SERES 3 EV
    SERES 3 EV, חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 331

חוות דעת גולשים על JAC e-JS4

3.7/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (3)

הנאת נהיגה

3.3

עלויות תחזוקה

3

נוחות השימוש ואבזור

3.7

מרווח ישיבה

4

תא המטען

4.3

יש לכם JAC e-JS4? כתבו חוות דעת

JAC ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.