ג'אקו 8 2025

ג'אקו 8 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    בנובמבר 2025 החל שיווקו של דגם הפנאי ג'אקו 8, הרכב הגדול ביותר בהיצע של המותג הצעיר.
    ג'אקו 8 הוא דגם פנאי בגודל בינוני (D-SUV) לשבעה נוסעים והוא מושק כאן בגרסה היברידית-נטענת כפולת-הנעה. 
    דגם זה מבוסס על הרצפה T1X אותה הוא חולק עם דגמי הפנאי ג'אקו 7 וג'אקו 5, כמו גם עם צ'רי טיגו 7 וטיגו 8.  
    הממדים בצד הגדול של הקטגוריה: בסיס הגלגלים של ג'אקו 8 הוא 282 ס"מ, אורכו 482 ס"מ רוחבו 193 ס"מ וגובהו 171 ס"מ נדיבים. נפח תא המטען בתפוסה מלאה ועד התקרה הוא 200 ליטרים, 738 ליטרים עד התקרה כאשר השורה השלישית מקופלת. נפח מכל הדלק 70 ליטרים ומשקל הרכב 2260 ק"ג. 
    לג'אקו 8 ההיברידי נטען מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר וחוברים אליו שני מנועים חשמליים מלפנים. מנוע חשמלי נוסף נמצא מאחור ליצירת הנעה כפולה. אין נתוני תפוקה משולבים, אך ההספק המשוער הוא 430 כ"ס. בגרסה זו תיבה ייעודית (DHT), יש לה שלושה הילוכים וההנעה כפולה.

    לג'אקו 8 סוללה גדולה באנרגיה של 34.5 קוט"ש והטווח המוצהר בנסיעה בחשמל בלבד הוא 134 ק"מ. ניתן לטעון את הסוללה גם ב-DC בהספק עד 70 קילוואט. במפרט הטכני, בין השאר, שליטה אלקטרונית בפעולת הבולמים, דיפרנציאל אחורי ננעל ועוד.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני מרשים, מכובד, אבל שמרני יחסית. למעט הגריל העצום והמאוד נוכח, שאר הקווים גנריים למדי.

  • תא נוסעים ומטען

    הסידור בתא הנוסעים מכניס תחושת עושר באיכות החומרים, בעיצוב, במרווח ובשפע האבזור. משם, זה פחות מרשים. למעט מספר פקדים עיקריים - הכל מתופעל מהמסך, והתפעול מסורבל מאוד. תתכוננו לחיטוט תפריטים ואישור פרטני לביטול מערכות הבטיחות (שמאוד מציקות), לשינוי עוצמת הרגנרציה, המזגן ועוד. ואם אתם משקפים את הטלפון, תוסיפו עוד שתי לחיצות לכל פעילות. 
    תנוחת הנהיגה לא טובה במיוחד - ההגה נמוך מדי גם במצבו הגבוה, הכיסא גבוה מדי גם במצבו הנמוך. הראות סביב טובה, אך לאחור גרועה.
    שורת המושבים השנייה מצוינת מבחינת קלות הכניסה, מרווח הרגליים והראש. יש גם יציאות מיזוג וטעינה, חימום ואוורור כולל יציאות מיזוג בקורות האמצע. בשורה השלישית בסך הכל בסדר, לא יותר, מהכניסה אליה ועד ההתאמה לילדים קטנים מאוד. 

    בתא המטען לא תמצאו הרבה מקום כאשר כל המושבים בשימוש. אם תקפלו את המושבים, אז יש רצפה שטוחה ו-738 ליטרים ענקיים של נפח אחסנה. אין גלגל חלופי.

  • מנוע וביצועים

    עם זמינות כוח מיידית של המנועים החשמליים לג'אקו 8 אין בעיה להיות מהיר מאוד גם בלי סיוע ממנוע הבנזין. 

    כמו בצ'רי טיגו 9 פרו, במצב בו מגיעים לרף התחתון של הסוללה, העומד על כ-11% - הרכב עובר למצב זחילה. שם את 143 הסוסים של מנוע ה-1.5 ליטר הוא מחלק בין הנעת הרכב דרך תיבת 3 הילוכים ארוכים לבין טעינה שלו. הוא דורש התאוששות לפני חזרה לרמת הביצועים הרגילה וזה עוד עם נהג בודד. לדברי היבואנית, עדכון תוכנה שלא מאפשר לרכב להגיע למצב ריקון סוללה כזה מבוצע בימים אלו. הנושא ייבחן ונעדכן לגביו בעתיד.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    הטווח החשמלי המוצהר של ג'אקו 8 עומד על 134 ק"מ. אנחנו הגענו ל-115 ק"מ לפני שמנוע הבנזין התערב. נתון נאה מאוד. 
    בבדיקה של צריכת הדלק הממוצעת במבחן היא עמדה על 15.6 ק"מ לליטר, וגם זה נתון מעולה לרכב בממדים ובמשקל האלו.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      47.58 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      40.5 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      70 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      2
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      134 ק"מ
    • טווח נסיעה בפועל
      טווח נסיעה בפועל
      הטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת
      115 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      34.46 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      70 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:25 שעות
  • נוחות והתנהגות

    לאור הדמיון לצ'רי טיגו 9 פרו, הופתענו מאוד לגלות שנוחות הנסיעה של הג'אקו 8 עדיפה משמעותית. הוא פחות נוקשה וזה משפר את החיים בכבישים שבורים ועל מהמורות. בידוד הרעשים טוב למדי, למעט רעשי כביש בולטים במהירות גבוהה. 

    התנהגות הכביש שלו סבירה לרכב מסוגו. הוא רוכן, ולא ממש מדויק בכניסה לפניה, אבל העברת הכוח לכביש יעילה.

  • תמורה למחיר

    בתקציב של בין 230 ל-255 אלף שקלים ג'אקו 8 מעניק מקסימום חיסכון, אבזור וביצועים - והתמורה מצוינת. יש כלים טובים ומלוטשים ממנו בסגמנט - אך הם יקרים משמעותית.

  • גרסאות ורמות גימור

    ג'אקו 8 מוצע בשתי רמות אבזור. ב'לקשרי' תאורת לד, חישוקי "20, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים שיש בהם אוורור, מושבים אחוריים מאווררים, בקרת אקלים דו-אזורית ופתחי מיזוג מאחור, צג מרכזי "12.3 ולוח מחוונים באותו גודל, ריפוד דמוי עור ועוד. 
    ברמת האבזור 'לימיטד', בנוסף, תצוגה עילית, וילונות הצללה, מושב נהג משודרג הכולל גם עיסוי, תפעול חשמלי לגלגל ההגה, מערכת שמע משודרגת וריפוד בעור נאפה.

  • בטיחות

    ג'אקו 8 טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP. 
    במפרט הבטיחות של Jaecoo 8 תשע או עשר כריות אוויר לפי רמת האבזור, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.

  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק בישראל, בחודש נובמבר 2025.

  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    אם אתם מחפשים מקסימום ביצועים, אבזור וטווח חשמלי לשקל - ג'אקו 8 הוא אולי המשתלם ביותר בקבוצת המחיר שלו. 
    אם חוויית שימוש, איכות תפעול וארגונומיה חשובות לכם, יש מתחרים טובים יותר.

ג'אקו 8 שאלות ותשובות

ג'אקו 8 יגיע לישראל בסוף 2024 או תחילת 2025. מחיר המחירון טרם פורסם רשמית על ידי היבואן כלמוביל, אך צפוי להיות במחיר תחרותי יחסית לסגמנט רכבי הפנאי הגדולים עם 3 שורות מושבים.
ג'אקו 8 צפוי להיות זמין ברמת גימור אחת עשירה הכוללת אבזור מקיף כמקובל ברכבים סיניים המיובאים לישראל. פרטים מדויקים על רמות הגימור יפורסמו עם השקת הרכב.
בהתבסס על מפרט הרכב, הגרסה הבסיסית כוללת: מסכים כפולים 12.3 אינץ', מושבים מחוממים ומאווררים, בקרת אקלים לכל שורה, מערכת שמע מתקדמת, חיישני חנייה ומצלמות ועוד.
טרם פורסמו תנאי האחריות לרכב
ג'אקו 8 צפוי להגיע לישראל במהלך הרבעון האחרון של שנת 2025
ג'אקו 8 טרם נבחן במבחני הריסוק האירופיים
ג'אקו 8 מצויד ב-6 כריות אוויר
ג'אקו 8 כולל מערכת בלימה חרום אוטונומית, ניטור שטח מת, התרעת עייפות נהג, התרעת סטייה מנתיב עם שמירת נתיב אקטיבית וזיהוי תמרורים.
ג'אקו 8 מצויד במערכת בקרת יציבות אלקטרונית ESP, מערכת בלמים ABS עם EBD ו-BAS, וחיישני לחץ אוויר.
ג'אקו 8 מצויד בפנסי LED עוקבי פנייה, עמעום אורות גבוהים אוטומטי, פנסי ערפל קדמיים וחיישני תאורה אוטומטיים.
ג'אקו 8 יוצע בגרסת פלאג-אין היברידי עם מנוע בנזין טורבו 1.5 ליטר המייצר 156 כ"ס ו-23.5 קג"מ, בשילוב עם מנוע חשמלי והספק משולב של 360 כ"ס.
ג'אקו 8 מוצע בשתי גרסאות: גרסת הנעה קדמית עם 360 כ"ס משולב
ג'אקו 8 בגרסת הנעה קדמית מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות, ביצוע מרשים המתחרה ברכבי ספורט ולא רק ברכבי פנאי משפחתיים.
ג'אקו 8 מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 3 הילוכים
המהירות המרבית של ג'אקו 8 טרם פורסמה רשמית
ג'אקו 8 הוא רכב פנאי גדול באורך 482 ס"מ, רוחב 193 ס"מ וגובה 170 ס"מ, עם בסיס גלגלים של 282 ס"מ
ג'אקו 8 מציע ישיבה ל-6 נוסעים בשלוש שורות: שני מושבים קדמיים, מושבי קפטן בשורה השנייה ושני מושבים בשורה השלישית.
תא המטען של ג'אקו 8 מציע נפח של 717 ליטרים כאשר כל המושבים בשימוש, נפח נדיב לרכב עם שלוש שורות מושבים.
ג'אקו 8 שוקל 1,832 ק"ג - משקל סביר לרכב פנאי גדול ומצויד במערכת היברידית וסוללה גדולה.
ג'אקו 8 מצויד בזוג מסכים של 12.3 אינץ' צמודים זה לזה: לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה מרכזי עם תפעול מגע.
ג'אקו 8 מצויד במערכת שמע מתקדמת עם שליטה מהגה וקישוריות דיבורית בלוטות', אם כי מספר הרמקולים המדויק טרם פורסם.
ג'אקו 8 מציע חיבורי USB לטעינה ולהעברת מידע, ללא חיבור לאינטרנט או מערכת ניווט מובנית בגרסה הישראלית.
ג'אקו 8 אינו מציע כניסה ללא מפתח
ג'אקו 8 מציע מערכת בידור מרכזית עם מסך מגע
ג'אקו 8 מציע יתרון משמעותי בהספק (360 כ"ס לעומת כ-230 כ"ס בסנטה פה) ובטווח חשמלי (160 ק"מ), אך סנטה פה מציעה מוניטין מוכח יותר.
ג'אקו 8 מציע הספק גבוה במיוחד, טווח חשמלי רחב ואבזור עשיר יותר לעומת אאוטלנדר הרגיל עם מנוע בנזין .
ג'אקו 8 מציע ביצועים מרשימים יותר ואבזור עשיר , אך לסורנטו מוניטין חזק יותר בשוק
ג'אקו 8 גדול יותר עם 3 שורות מושבים לעומת שתיים באומודה C9, מציע הספק גבוה יותר וטווח חשמלי רחב יותר, ומיועד לשימוש משפחתי מורחב.
ג'אקו 8 מציע תמורה מעולה למחיר עם אבזור עשיר, טכנולוגיה מתקדמת, הספק גבוה וטווח חשמלי רחב, אם כי ללא מוניטין המותגים האירופאיים המבוססים.
המושבים הקדמיים של ג'אקו 8 מציעים תפעול חשמלי עם זכרונות, חימום ואוורור. גם המושבים בשורה השנייה מחוממים ומאווררים עם בקרה אישית.
ג'אקו 8 מצויד במערכת בקרת אקלים רב-אזורית עם 4 פתחי אוורור בשורה השנייה ובקרה נפרדת לכל אזור בתא הנוסעים.
השורה השלישית מיועדת בעיקר לילדים עקב רצפה גבוהה יותר.
ג'אקו 8 מציע ריפוד עור
טרם הוכרזו רמות הגימור הסופיות והאבזור המדויק
ג'אקو 8 מצויד בסוללה בקיבולת 34.5 קוט"ש המעניקה טווח נסיעה חשמלי של כ-160 ק"מ
ג'אקו 8 ניתן לטעינה ביתית באמצעות חיבור AC, אך פרטים מדויקים על זמני הטעינה והספק הטעינה טרם פורסמו על ידי היבואן בישראל.
צריכת הדלק של ג'אקו 8 במצב היברידי צפויה להיות נמוכה במיוחד הודות לטווח החשמלי הרב ולמנוע הבנזין היעיל, אך נתונים מדויקים טרם פורסמו.
זמני הטעינה של ג'אקو 8 טרם פורסמו רשמית. עם סוללה בקיבולת 34.5 קוט"ש, צפוי זמן טעינה מלא של כמה שעות בטעינה ביתית AC.
דרגת הזיהום של הרכב טרם נקבעה

ג'אקו 8 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

ג'אקו 8 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    `
    ג'אקו 8
    ג'אקו 8, אוט', 1.5 ל' טורבו, פלאג-אין הייבריד, Luxury ,4x4
    מחיר מחירון ₪229900
  • מיצובישי אאוטלנדר
    מיצובישי אאוטלנדר (מתיחת פנים) 2.5 ל', אוט', 7 מק', Intense, 2x4
    הספק כוח סוס 181
    מחיר מחירון ₪191990
  • אומודה C9
    אומודה C9, אוט', 2.0 ל' טורבו
    הספק כוח סוס 245
  • energy_2.svg
    on
    קיה סורנטו
    קיה סורנטו היברידי 1.6 ל' טורבו, אוט', EX
    מחיר מחירון ₪319900
  • ניסאן אקס טרייל
    ניסאן אקס טרייל e-Light Hybrid, אוט', 1.5 לי טורבו, היברידי מתון, 7 מק', Acenta Top , 2x4
    הספק כוח סוס 163
    מחיר מחירון ₪209990
  • סקודה קודיאק
    סקודה קודיאק (דור חדש) 1.5 ל' טורבו, היברידי-מתון, 7 מק', Selection ,2x4
    הספק כוח סוס 150
    מחיר מחירון ₪216490
  • energy_2.svg
    יונדאי סנטה פה
    יונדאי סנטה פה 1.6 ל' טורבו, היברידי, 7 מק', Luxury, 2x4
    מחיר מחירון ₪319990

חוות דעת גולשים על ג'אקו 8

יש לכם ג'אקו 8?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם ג'אקו 8? כתבו חוות דעת

ג'אקו ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.