LEVC VN5 2025

LEVC VN5 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    ה-LEVC VN5 היא למעשה גרסה מסחרית של המונית הלונדונית במהדורה העדכנית שלה. מדובר במסחרית בינונית, מקבילה לכלים דוגמת סיטרואן ג'אמפי ואחרים, המוצעת בארץ ובעולם עם יחידת הנעה היברידית-נטענת ייחודית למדי. כיום, היצרנית המונית הלונדונית נמצאת בבעלות קבוצת ג'ילי שבאחזוקותיה גם וולוו, ולכן ישנם לא מעט רכיבים משותפים. הייצור החל לראשונה בשנת 2020 וכיום היא מגיעה אלינו ולשאר העולם ממפעל החברה החדש בקובנטרי, אנגליה. בניגוד לנהוג בסגמנט זה באירופה LEVC VN5 מוצעת רק בגרסת גודל אחת ומידותיה מקובלות לסגמנט, אך על הצד הנדיב שלו: 523 ס"מ לאורך, 195 ס"מ לרוחב, 199 ס"מ לגובה ולא פחות מ-338.6 ס"מ בבסיס הגלגלים. נפח ההטענה עומד על עד 5,500 ל' והמשקל להעמסה נע בין 680-830 ק"ג בהתאם לרמת הגימור. המשקל הכולל: 2,990 ק"כ. יחידת ההנעה ייחודית למדי בנוף המקומי, ובכלל: מדובר ביחידת הנעה היברידית-נטענת בה מנוע הבנזין שמקורו בוולוו – 1.5 ל', 3 ציל', טורבו-בנזין, 82 כ"ס – משמש למעשה כגנרטור בלבד וטוען את הסוללה. על ההנעה עצמה אחראי מנוע חשמלי המייצר 150 כ"ס ו-26 קג"מ. הסוללה היא של 31 קוט"ש, מספיקה לטווח נסיעה של כ-130 ק"מ, מאפשרת טעינה ביתית עד 11 ק"ו ומהירה עד 50 ק"ו. הטווח המשולב של הסוללה ומנוע הבנזין עומד על כ-600 ק"מ. השיווק בישראל החל באוגוסט 2021.
  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני בהחלט ייחודי ומרענן בנוף המקומי. מסחרית עם אופי.
  • תא נוסעים ומטען

    הכניסה לסביבת הנהג הגבוהה נוחה על אף שאין מדרגה או ידיות אחיזה. מושב הנהג עצמו המוצלחים ביותר שיש בסגמנט ובכלל, פשוט מצוין. הנדסת האנוש טוב למדי, תפעול מערך המולטימדיה מוצל והתלונה העיקרית נוגעת למספר מוגבל של תאי אחסון ומראות צד לא מוצלחות. חלל ההטענה של VN5 גדול למדי, פתיחת הדלתות קלה, יש נעילה ב-90 מעלות וחסרה נעילה ב-180 מעלות. אין גרסה המשלבת בין נוסעים למטען (קומבי).
  • מנוע וביצועים

    עם משקל לא צנוע הביצועים מספקים במרחב העירוני, פחות מכך מחוץ לעיר. יש לשים לב כי לאחר תום החשמל בסוללה מערך הטעינה (מנוע הבנזין) עשוי שלא להספיק לטעון אותה בנסיעה מהירה בכביש בין-עירוני, דבר המחייב הורדת קצב או עצירה קלה לטעינה.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    לאחר סיום החשמל, נסיעה במצב בו מנוע הבנזין שימש כגנרטור הניבה צריכה של כ-20-25 ק"מ לליטר, נתון מצוין למסחרית כזו.

    • נפח מיכל דלק
      36 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      2
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      93 ק"מ
    • טווח נסיעה בפועל
      טווח נסיעה בפועל
      הטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת
      90 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      31 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      50 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:30 שעות
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה למדי ברוב מתארי האספלט בעיר ומחוץ לעיר – ה-VN5 סופגת היטב מהמורות ושיבושים. בעיר מדובר במסחרית שקטה למדי, מחוץ לעיר רמת הרעש גבוהה משמעותית. היכולת הדינאמית סבירה והגיונית לרכב בסגמנט. חשוב מכך ברכב כזה הוא כושר תמרון מצוין בעיר.
  • תמורה למחיר

    מחירה גבוה באופן משמעותי ממחיר מסחריות מקבילות עם מנוע דיזל, התמורה סבירה בלבד לרוב הלקוחות.
  • גרסאות ורמות גימור

    ה-LEVC VN5 משווקת בישראל בגרסה אחת – היברידית-נטענת בה המנוע החשמלי מניע את הגלגלים ומנוע הבנזין משמש כגנרטור ומאריך-טווח. לגרסה זו 150 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי מוצהר של עד 130 ק"מ. במפרט האבזור: מולטימדיה, בקרת אקלים, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים ועוד.
  • בטיחות

    LEVC VN5 טרם נבדקה ביורו NCAP. היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל מערכת בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב הנסיעה.
  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • טווח נסיעה

    במבחן הדרכים שלנו שהציג נסיעה מעורבת ודי מאומצת טווח הנסיעה החשמלי עמד על כ-90 ק"מ.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    מפתיעה לטובה, אך יקרה ולא מתאימה לכל אחד.

LEVC VN5 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

LEVC VN5 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    ` on
    LEVC VN5
    LEVC VN5 אוט', 1.5 ל' טורבו, פלאג אין הייבריד
    מחיר מחירון ₪220000
  • רנו טראפיק
    רנו טראפיק - ואן הסעים, 2.0 ל' דיזל, אוט', קצר נמוך, L1H1, 1+4
    הספק כוח סוס 170
    מחיר מחירון ₪259990
  • electric.svg
    מקסוס E-Deliver 3
    מקסוס E-Deliver 3, חשמלי, קצר (יבוא צ'יינה מוטורס)
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 238
    מחיר מחירון ₪199800
  • סיטרואן ג'אמפי
    סיטרואן ג'אמפי N1 (מטען), 2.0 ל' דיזל, אוט', 3 מק', Medium
    הספק כוח סוס 177
    מחיר מחירון ₪269990
  • electric.svg
    מקסוס E-Deliver 5
    מקסוס E-Deliver 5, חשמלי, קצר נמוך L1H1 (יבוא אוטו חן)
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 339
    מחיר מחירון ₪224990
  • electric.svg
    מקסוס E-Deliver 7
    מקסוס E=Deliver 7, חשמלי, ארוך נמוך L2H1 (יבוא אוטו חן)
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 364
    מחיר מחירון ₪279990
  • פיאט סקודו
    פיאט סקודו, 2.0 ל' דיזל, אוט', Medium
    הספק כוח סוס 177
    מחיר מחירון ₪274990

חוות דעת גולשים על LEVC VN5

יש לכם LEVC VN5?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם LEVC VN5? כתבו חוות דעת

LEVC ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.