ניאו ET7 2025

ניאו ET7 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
decor
on

הגרסה המומלצת של אוטו

ניאו ET7 חשמלי (100 קוט"ש), 4x4 2025

  • רקע כללי

    ניאו ET7 היא מכונית סלון גדולה במיוחד (סגמנט E) אשר הוצגה לראשונה בינואר 2021 והיא נחשבת למתחרה לדגמים כמו BYD האן, טסלה מודל S ועוד. ממדיה של ET7 נדיבים ונושקים לאלה של מכוניות פאר – אורכה 510 ס"מ, בסיס הגלגלים שלה נמתח על פני 306 ס"מ. בזכות תכנון אווירודינמי יעיל מקדם הגרר נמוך מאוד – 0.208 בלבד.

    בדומה לשאר דגמי ניאו גם כאן ישנה עוזרת חכמה מבוססת בינה מלאכותית (NOMI), אפשרות להחלפת סוללות ומעך בטיחותי עשיר הכולל לא פחות מ-33 חיישנים שונים בהם מצלמות, רדאר, לידאר ועוד.

    ה-ET7 מוצעת בישראל עם הנעה כפולה בזכות שני מנועים המפיקים יחדיו 653 כ"ס המספיקים ל-3.8 שניות בתאוצה ל-100 קמ"ש. לסוללה 100 קוט"ש והיא מאפשרת טווח נסיעה מירבי של עד 580 ק"מ.

    בחו"ל קיימת גרסה עם סוללת 75 קוט"ש לטווח של 445 ק"מ וניאו כבר הבטיחה שתציע בעתיד סוללת 150 קוט"ש לטווח של כ-1,000 ק"מ – אך זו טרם הגיעה לייצור סדרתי.

    השיווק בישראל החל באוקטובר 2023.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני של ET7 מעורר תחושות מעורבות. מצד אחד המופע משדר משהו נקי ועדכני, אך מצד שני הוא מעט פשוט וחסר אלמנטים שמושכים את העין. צריך גם להתרגל לבליטות של החיישנים על גג הרכב.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מעוצבת באופן מנימליסטי כנהוג כיום בתחום החשמלי. מול הנהג לוח מחוונים מוקרן נאה ולצידו מערך מולטימדיה אנכי ומרשים וכמעט שאין כפתורים. התוצאה נאה מאוד למראה ולתחושה הטובה מוסיפה איכות חומרים טובה.

    מנגד, הנדסת האנוש אינה מוצלחת ונדרש ללמוד ולהתרגל לאופן התפעול השונה והלא ממש יעיל של המערכות. תנוחת הנהיגה גבוהה יחסית ולא כל הבוחנים הצליחו למצוא אחת ממש מוצלחת בגלל טווח כוונון מוגבל-יחסית.

    המרחב מאחור טוב מאוד עם מרווח מצויין לרגליים וסביר לראש. תא המטען קטן יחסית למימדים ובכלל – 363 ל' בלבד – ופתח הטעינה הקטן מקשה על השימוש בו.

  • מנוע וביצועים

    הביצועים אדירים ממש – לא שזה מפתיע עם 653 כ"ס והנעה כפולה המתקבלים משני מנועים. מעבר לביצועים המצוינים התרשמנו לטובה מאספקת הכוח הלינארית והעברת הכוח היעילה.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg

    טווח הנסיעה לא הרשים – במבחן הדרכים המאומץ הנתון עמד על 3.9 ק"מ לקוט"ש: טווח של כ-350 ק"מ בלבד. בקטעי שיוט רגועים ונינוחים הגענו ל-4.2 ק"מ לקוט"ש השווים לטווח של כ-390 ק"מ.

    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      580 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      100 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      125 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:40 שעות
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה מאוד, לא מעט בזכות מתלי האוויר היעילים. במצב ה"רך" השיכוך מצוין אך הוא בא על חשבון ריסון המרכב כאשר הכביש משובש מדי, אך ניתן לבחור באחד מהמצבים האחרים המציעים איזון עדיף בתנאים אלה. בידוד הרעשים נאות, גם אם לא מצטיין ביחס לסגמנט. התנהגות הכביש ברמה גבוהה מאוד – האחיזה גבוהה, מערכת ההנעה מנהלת את הכוח ביעילות והריסון מוצלח במצבים הספורטיביים של המתלים.
  • תמורה למחיר

    התמורה למחיר בינונית – מצד אחד יש מכוניות סלון סיניות במחירים נמוכים יותר, ומן הצד השני ישנן יצרניות היוקרה המוכרות וטסלה המציעות תדמית ברורה ומושכת יותר.
  • גרסאות ורמות גימור

    ניאו ET7 החדשה משווקת בישראל בגרסה אחת – 653 כ"ס, הנעה כפולה, 100 קוט"ש, 580 ק"מ – וברמת גימור אחת.

    רשימת אבזור עשירה במיוחד וכוללת כסטנדרט: חימום קירור ועיסוי לכל יושבי הרכב, גג זכוכית פנורמי ומערכת שמע עם 23 רמקולים התומכת ב-Dolby Atmos, מסך מולטימדיה בגודל 12.8 אינץ', לוח מוונים מוקרן בגודל 10.2 אינץ', המשמש כלוח מחוונים מוקרן, תצוגה עילית בגודל 8.8 אינץ', מסך מגע בגודל 6.6 אינץ' מאחור ממנו שולטים היושבים שם בתאורה, שמע, אופציות המושבים ועוד, מתלי אוויר ובולמי זעזועים אדפטיביים, עם חישוקי 20 אינץ' ועוד.

    הדגם מוצע גם עם חישוקי "21, צמיגי Self-Sealing וטווח של 505 ק"מ בתוספת תשלום.

  • בטיחות

    ניאו ET7 החדשה נבדקה ע"י יורו NCAP בשנת 2022 וזכתה בדירוג של 5 כוכבים עם ציונים גבוהים, במיוחד במערכות הבטיחות: 91% בהגנה על מבוגרים, 87% בהגנה על-ילדים, 73% בהגנה על הולכי רגל, 95% במערכות בטיחות. היצע מערכות הבטיחות עשיר וכולל בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים ועוד.
  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    ניאו ET7 מרשימה מאוד אך יקרה.

ניאו ET7 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

ניאו ET7 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    ` on
    ניאו ET7
    ניאו ET7 חשמלי (100 קוט"ש), 4x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 580
  • electric.svg
    הונגצ'י EH7
    הונגצ'י EH7 חשמלי, Core ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 510
    מחיר מחירון ₪199900
  • electric.svg
    אקספנג P7
    אקספנג P7 חשמלי (83 קוט"ש), Long Range, 2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 576
    מחיר מחירון ₪214990
  • electric.svg
    פורשה טייקן
    פורשה טייקן Base חשמלי, אוט', 2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 431
    מחיר מחירון ₪835000
  • electric.svg
    מרצדס EQE
    מרצדס EQE 300 חשמלי, Electric
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 580
    מחיר מחירון ₪558900

חוות דעת גולשים על ניאו ET7

יש לכם ניאו ET7?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם ניאו ET7? כתבו חוות דעת

ניאו ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.