אודי e-tron 2020 - אוטו

אודי e-tron 2020 יד שניה

אודי e-tron 2020 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
417 ק"מ
שנת השקה: 2018

אודי e-tron 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, שקט, נינוחות, טכנולוגיה, תמורה, סביבת נהג
חסרונות היעדר תשתיות מתאימות עשויות להגביל את השימוש ברכב
בשורה התחתונה מהפכה

אודי e-tron 2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בתחית 2020 הורחב היצע האי-טרון והיבואנית ייקרה את הגרסה הקיימת, בעקבות הרעה בהטבות המס הניתנות לכלי רכב חשמליים. ביטול הטבת מס הוביל לזינוק של יותר מ-127 אלף שקל במחיר רכב הפנאי החשמלי.

    כדי להתמודד עם רוע הגזירה, הושקה גרסת ה-"50" המוזלת שתשוקק במקביל - אך זו עדיין תהיה יקרה משמעותית מה-55 לפני עליית המס; לגרסה החדשה הנעה כפולה ושני מנועים חשמליים כמו ב-55, אך עם 300 כ"ס (לעומת 408) ומומנט של 55 קג"מ (לעומת 67.8). גרסת ה-50 גם מצוידת במצברים בעלי קיבולת נמוכה יותר - 71 קילוואט-שעה לעומת 95.

    גרסת ה-50 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות (לעומת 5.7) וחשוב יותר, טווח הנסיעה שלה עומד על 332 ק"מ - לעומת יותר מ-400 ק"מ בגרסה הבכירה.

    רמת האבזור עשירה והיא תצויד בקפיצי אוויר, מערכת מולטימדיה עם מסך "10.1, מסך תפעול בגודל "8.6 ולוח מחוונים דיגיטלי. מערכות הבטיחות כוללות בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים.

  • עיצוב ונוכחות

    אודי אי-טרון 2020 נראה כמו עוד דגם על רצף רכבי הפנאי של אודי, ולהוציא השבכה האטומה המכריזה כי מדובר ברכב חשמלי, הוא אינו מפגין הופעה ייחודית.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג המהודרת עשויה היטב, והחומרים טובים מאוד. בנוסף, המרחב לנהג ולנוסע נדיב.

     

    ל-e-tron ברמת הגימור הבכירה אין מראות צד, ובמקומן מותקנות מצלמות בחוץ ומסכים בפנים, ואלה ממוקמים מתחת לקו החלון. ביטוי זה של קדמה טכנולוגית מבוצע באופן לא מוצלח; מבט במסכים, הנמצאים מתחת לקו הראייה, מחייב השפלת מבט, ולפעולה בעייתית זאת מצטרפות השתקפויות מציקות ובעיות פרספקטיבה וכיסוי במצבים מסוימים.

    הכניסה לאחור נוחה, המרחב הכולל טוב, וליושבים מאחור מרווחי רגליים וראש משובחים.

    תא המטען גדול מאוד ויעיל, ויש גם תא מטען קטן מלפנים - מיתרונות הרכב החשמלי.

     

  • מנוע וביצועים

    אודי אי-טרון 2020 מביא עמו מערך ביצועים מעולה בכל תנאי דרך – הביצועים שמציע הכלי החשמלי הזה הם מעל ומעבר לכל מה שצריך.

    לוח המחונים הצהיר על טווח של 333 ק"מ עם תחילת הנסיעה (100%), ואילו הרכב נשאר עם 32 ק"מ לאחר שעבר 242 ק"מ (ונתקע ממושכות בפקק) - כלומר 274 ק״מ בפועל, במבחן תובעני יותר מנהיגה ממוצעת.

     

  • נוחות והתנהגות

    לאודי קפיצי אוויר בכיול רך יחסית, והוא מטפל היטב בשיבושים עירוניים. כאשר המהירות עולה ו/או השיבושים חדים יותר, הנוחות טובה פחות, ורעשי מתלים נשמעים לפרקים.

    ל-e-tron יכולת דינמית מספקת בכל מתאר נהיגה, וטובה מאוד בפועל. עם זאת, תחת עומס, זוויות הגלגול שלו מורגשות. בנוסף, ההגה קל מדי (גם בנהיגה רגילה), יש לו שטח מת והוא מעורפל בתחושה. עוצמת הבלימה טובה מאוד, אך תגובת הדוושה, וכבר עם תחילת הבלימה, מעט היסטרית.

     

  • תמורה למחיר

    לאחר שהטבת המס בוטלה, אודי אי-טרון מהווה הצעה פחות משתלמת מאשר בעבר - אך עדיין מעניק תמורה מצוינת לכסף, בהתחשב במגבלות טווח הנסיעה ותשתית הטעינה בישראל. יותר מאשר מומלץ: להישאר עם מראות צד רגילות ולא עם מצלמות.

  • מה חדש באודי e-tron 2020

    ביולי 2020 חשפה אודי בחו"ל גרסאות S חזקות וספורטיביות של האי-טרון ושל גרסת הספורטבק.

    ל-e-tron S, בנוסף למנוע חשמלי קדמי, שני מנועים חשמליים מאחור (לעומת אחד בגרסת 55 המוכרת). לגרסאות S תפוקה משולבת של 435 כ"ס ו-82.5 קג"מ, אבל במצב מתוגבר ("בוסט") זו תגיע ל-462 כ"ס ו-99.2 קג"מ. התאוצה למאה אורכת 4.5 שניות בלבד. הטווח החשמלי הוא 360 ק"מ קטן מזה של הגרסה הרגילה.

    חיצונית, גרסאות S בולטות בפגושים אגרסיביים יותר מלפנים ומאחור, ובעיקר בבתי גלגלים הרחבים; לקפיצי האוויר כיול ספורטיבי יותר, והמייצבים קשיחים מאלה שבדגם הרגיל.

    במפרט האבזור גם תאורת לד דיגיטלית, מערך מולטימדיה משודרג ביחס לזה שבדגם המוכר וכמובן גם פריטי אבזור באפיון ספורטיבי.

     

  • סיכום

    אודי הכריזה כי לשיטתה רכב חשמלי הוא כמו עוד דגם, ולכן עיצבה את רכב הפנאי הזה באופן קונבנציונלי. לזכותו מרכב שימושי מאוד, איכות גבוהה, אבזור עשיר וביצועים מצוינים, והוא פחות מצטיין בנוחות הנסיעה ובחיבור הדינאמי.

אודי e-tron 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג אודי e-tron
אודי e-tron גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
332 ק"מ (WLTP)
300
3,871
-
417 ק"מ (WLTP)
300
3,871
-
417 ק"מ (WLTP)
360
4,678
-
417 ק"מ (WLTP)
360
5,029
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים אודי e-tron

ברשותך אודי e-tron?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5