צ'רי אריזו 8 2025

צ'רי אריזו 8 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    בדצמבר 2024 נחתה בישראל המשפחתית-הגדולה צ'רי אריזו 8. דגם זה מצטרף לשלושת דגמי הפנאי של המותג, והוא שונה לא רק במבנה המרכב אלא גם ביחידת ההנעה - היברידית-נטענת עם נתונים מרשימים: 347 כ"ס וטווח חשמלי של 105 ק"מ.

    אריזו (Arrizo) היא סדרת מכוניות הנוסעים של צ'רי, הדגם 8 הוצג ב-2022 והוא מאופיין במרכב סדאן-קופה. הממדים משלבים אורך כשל משפחתית-גדולה (קטגוריה D) – בסיס הגלגלים 277 ס"מ, האורך 478 ס"מ – ורוחב כשל משפחתית (קטגוריה C): 183 ס"מ; הגובה 149 ס"מ. בשל גודל ומשקל הסוללות, לתא המטען נפח צנוע של 401 ליטרים ומשקל הרכב גבוה: 1805 ק"ג.

     

    יחידת הכוח ההיברידית מוכרת מג'אקו J7: מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר, אליו חוברים 2 מנועים חשמליים לתפוקה משולבת של 347 כ"ס ו-53.5 קג"מ. לרכב תיבה ייחודית עם שלושה הילוכים וההנעה קדמית.

    האצה למאה אורכת 7.8 שניות והמהירות המרבית 185 קמ"ש. לאריזו 8 סוללה של 18.3 קוט"ש, הטווח המוצהר הוא 105 ק"מ וטעינה מהירה אפשרית בהספק של עד 42.6 קילוואט.

  • עיצוב ונוכחות

    על הכביש אריזו אינה מושכת תשומת לב, ולמרות ממד האורך הנכבד היא אינה נראית גדולה. החזית נוכחת מאוד ואגרסיבית למראה, אבל השאר גנרי ושגרתי בהרבה.
  • תא נוסעים ומטען

    בסביבת הנהג גוונים בהירים, ויחד עם דיפון דמוי עץ נוצר מראה נעים לעיניים ואוורירי, אולם מגע במשטחים מפגיש את היד עם חומרים נוקשים ודקים לתחושה, וגם איכות הגימור לא מרשימה.

    במרכז צג מולטימדיה נאה ("12.3), וניכר שנעשה ניסיון להקל על תפעול המערכות באמצעות מספר קיצורי דרך חיצוניים וחוגה לשליטה בעוצמת השמע בין המושבים - אולם כרגיל בתוצרת סין, התפעול עדיין לא אינטואיטיבי מספיק והנדסת האנוש טעונה שיפור.

    כרגיל, מערך הבטיחות אגרסיבי מדי בפעולותיו ודורש מספר ניתוקים. הצג שאינו רגיש מספיק ללחיצות לא מסייע, ואז המערכת האחראית על ערנות הנהג תנזוף בנהג מכיוון שאינו מרוכז... תנוחת הנהיגה טובה בכל הקשור לגובה, טובה פחות בכל הקשור ליחסי הגה/דוושות.

    מושב הנהג שופע כיוונים אבל אינו נוח במיוחד בתמיכות הגב. הראות לאחור אינה טובה, ובאופן מוזר, בלילה תאורת הבלימה נראית בתוך הרכב. מאחור המרחב טוב ביחס לסגמנט, אך תנוחת הישיבה מעט נמוכה.

    נפח תא המטען סביר אך לא מעבר.

  • מנוע וביצועים

    נתוני המנוע מכובדים מאוד (כמעט 350 כ"ס, קרוב ל-55 קג"מ) – אבל לא מדובר ברכב בעל ביצועים כוחניים. הרכב אומנם יוצא מהמקום באופן נמרץ – אך המערכת ההיברידית מכוילת כדי להעניק בעיקר נינוחות בשיוט מהיר, באופן המזכיר מנועי דיזל חזקים. דוושת המצערת אינה מספיק חדה, ודבר זה מודגש בגלל שהבלימה הרגנרטיבית, החוזרת למצב ביניים עם כל התנעה, אינה מדויקת, בייחוד במצב החזק.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    כרגיל בכלים נטענים, הצריכה הכללית תלויה באורך התוואי בחשמל בלבד. ביום המבחן הצריכה הכוללת הייתה 18 ק"מ/ל', וללא סיוע חשמלי עמדה על 14.3 ק"מ/ל'. נתונים נאים בשני המקרים.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      142.8 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      121.4 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      60 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      1
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      105 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      18.3 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      42.6 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:30 שעות
  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים רך באופיו, וספיגת המהמורות לא מוצלחת בחלק גדול מהתנאים. ריסון המרכב לוקה בחסר ורעשי הכביש חזקים מדי. אותו כיול פוגע גם בהתנהלות הדינמית: התנודות אינן יוצרות ביטחון בכביש מפותל והאחיזה בפניות אינה מצטיינת. ההיגוי חסר דיוק, לנהג לא מועברת כל תחושה מהגלגלים, משקל ההיגוי קל מדי ומשתנה באופן לא-עקבי במהלך ההפניה. הבלמים חסרי דיוק והדרגתיות, ובמצב 'ספורט' הם מגיבים בעצבנות מוגזמת ועוברים מהר לנעילת גלגלים. במצב הרגיל העוצמה נמוכה מדי ואינה נוסכת ביטחון.

    בעומס הבלמים דעכו ואיבדו מיכולתם.

  • תמורה למחיר

    הטווח החשמלי והנתונים מרשימים, אך הרכב לא מספיק מגובש ומלוטש והתמורה נפגעת מכך.
  • גרסאות ורמות גימור

    אריזו 8 מוצעת בשתי רמות גימור.

    ברמת האבזור 'קומפורט' תאורת לד, חישוקי "18, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים ואוורור במושב הנהג, בקרת אקלים דו-אזורית, מולטימדיה "12.3 עם ממשקי קארפליי ואנדרואיד, טעינה אלחוטית, מחוונים מוקרנים וריפוד דמוי עור.

    ברמת הגימור 'נובל' מתווספת תאורת לד מתקדמת יותר, מצלמות היקפיות, גג זכוכית, אוורור גם במושב הנוסע, מערכת שמע של סוני, תאורת אווירה ועוד.

  • בטיחות

    צ'רי אריזו 8 טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP. במפרט הבטיחות של כל רמות הגימור בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, 10 כריות אוויר ועוד.
  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.

  • טווח נסיעה

    צ'רי אריזו 8 מסוגלת לנוע בחשמל בלבד לאורך 95 ק"מ – וזהו נתון מצוין.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    צ'רי אריזו 8 טעון שיפור.

צ'רי אריזו 8 שאלות ותשובות

צ'רי אריזו 8 מוצעת במחיר התחלתי של 175,990 שקלים לגרסת Comfort ו-181,990 שקלים לגרסת Noble. המחירים כוללים מע"מ ואגרת רישוי, לא כולל תוספת צבע מטאלי של 2,000 שקלים.
ההבדל במחיר הוא 6,000 שקלים. גרסת Noble מוסיפה 4 כריות אוויר נוספות (סה"כ 10 במקום 6), תאורת LED מתקדמת יותר, מצלמות היקפיות 360 מעלות, גג זכוכית, אוורור במושב הנוסע, מערכת שמע של סוני, תאורת אווירה ועוד.
כן, לציי רכב יש בדרך כלל הנחות ותנאי מימון מיוחדים. מומלץ לפנות ליבואנית או לסוכנים לקבלת הצעות מיוחדות.
עלויות האחזקה השוטפת אמורות להיות נמוכות בגלל השימוש בחשמל. הרכב מגיע עם 6 שנות או 150,000 ק"מ אחריות ו-8 שנות או 150,000 ק"מ להנעה החשמלית.
המחיר כולל מע"מ ואגרת רישוי. אינו כולל תוספת צבע מטאלי בסך 2,000 שקלים. צבע בסיסי לבן כלול במחיר.
אריזו 8 מציעה תמורה טובה למחיר בזכות הטווח החשמלי המרשים, האבזור העשיר, וצריכת הדלק החסכונית. הרכב לא מספיק מלוטש ומגובש, אך מציע חבילה טכנית מעניינת במחיר תחרותי.
צ'רי אריזו 8 מגיעה עם 6 שנות אחריות או 150,000 ק"מ (לפי המוקדם) לרכב עצמו, ו-8 שנות אחריות או 150,000 ק"מ למערכת ההנעה החשמלית והסוללה.
צ'רי אריזו 8 מיובאת לישראל על ידי פריסבי מוטורס ישראל. למידע נוסף ניתן לגשת לאתר cheryisrael.co.il או לסוכנויות המורשות.
אריזו 8 טרם נבדקה במבחני יורו NCAP. מבחינת אבזור הבטיחות, הרכב מקבל רמה 7 ממשרד התחבורה וכולל 6 כריות אוויר בגרסת Comfort ו-10 כריות אוויר בגרסת Noble, וכולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכות בטיחות נוספות.
הרכב כולל 9 מערכות בטיחות מתקדמות: שמירה על נתיב בחירום, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על ערנות נהג, מערכת עזר לזחילה בפקק, שליטה על מרכז נתיב, סיוע במעבר נתיב, ניטור שטחים מתים, מערכת התרעה על פתיחת דלת והתרעת התנגשות אחורית.
כן, הרכב מצויד במערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים. המערכת אגרסיבית בפעולתה ולפעמים דורשת ניתוק ידני.
כן, הרכב כולל מערכת שמירה על נתיב בחירום, תיקון סטייה מנתיב, שליטה על מרכז נתיב הנסיעה וסיוע במעבר נתיב כחלק ממערך הבטיחות המתקדם.
כן, הרכב כולל מערכת התרעה על ערנות נהג כחלק ממערך הבטיחות המתקדם. המערכת אגרסיבית בפעולתה ולפעמים דורשת ניתוק ידני.
צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן היא 0.7 ליטר ל-100 ק"מ (כ-142.8 ק"מ לליטר) כאשר הסוללה טעונה. במבחן דרכים בפועל, הצריכה הייתה 18 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, וללא סיוע חשמלי 14.3 ק"מ לליטר. בשיוט ניתן להגיע ל-18 ק"מ לליטר גם ללא חשמל.
נפח מיכל הדלק הוא 60 ליטרים, המאפשר יחד עם הסוללה הטעונה טווח נסיעה משולב של מעל 1,200 ק"מ.
הטווח המשולב המוצהר עומד על מעל 1,200 ק"מ עם סוללה טעונה ומיכל דלק מלא (60 ליטרים). זהו טווח מעולה המאפשר נסיעות ארוכות ללא חשש.
אריזו 8 מקבלת דרגת זיהום 1 – הנמוכה ביותר והטובה ביותר מבחינת זיהום אוויר, בזכות יכולת הנסיעה החשמלית וצריכת הדלק הנמוכה.
עם מיכל דלק של 60 ליטרים וצריכה של 14-18 ק"מ/ליטר (ללא חשמל), מילוי מלא עולה כ-400-600 ש"ח במחירי בנזין נוכחיים. בפועל, רוב הנהגים יסעו בחשמל וימלאו פחות.
אריזו 8 משלבת מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר (143 כ"ס ו-21.9 קג"מ) עם 2 מנועים חשמליים (204 כ"ס ו-31.6 קג"מ משולב). התפוקה המשולבת היא 347 כ"ס ו-53.5 קג"מ. האצה 0-100 קמ"ש תוך 7.8 שניות, ומהירות מרבית של 185 קמ"ש.
המנוע הוא טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר (1,499 סמ"ק) עם 4 בוכנות, המייצר 143 כ"ס ב-5,200 סל"ד ומומנט של 21.9 קג"מ. המנוע פועל יחד עם 2 מנועים חשמליים במערכת פלאג-אין היברידית.
המערכת משלבת מנוע בנזין עם 2 מנועים חשמליים ותיבת הפחתה בת הילוך אחד. בעיר הרכב נע בחשמל בלבד, במהירויות נמוכות המנוע משמש כגנרטור, ומעל 65 קמ"ש בשיוט נינוח יש קשר מכאני ישיר בין מנוע הבנזין לגלגלים לשם יעילות מירבית.
הרכב מסוגל להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 7.8 שניות – זמן טוב מאוד למשפחתית. הביצועים נמרצים ביציאה מהמקום בזכות המנוע החשמלי, והרכב מתאים במיוחד לשיוט נינוח בכבישים בין-עירוניים.
המהירות המרבית היא 185 קמ"ש – מהירות סבירה למשפחתית היברידית המתמקדת ביעילות וחסכון.
הרכב מתאים יותר לשיוט נינוח מאשר לנהיגה דינמית. כיול המתלים רך וריסון המרכב לוקה בחסר, ההיגוי חסר דיוק והאחיזה בפניות בינונית. הרכב מתאים לנהיגה רגועה.
הבלמים חסרי דיוק והדרגתיות. במצב 'ספורט' הם מגיבים בעצבנות מוגזמת, במצב הרגיל העוצמה נמוכה מדי. במבחן דרכים הם דעכו תחת עומס מתמשך, דבר שדורש תשומת לב.
כן, בעיר הרכב נע בחשמל בלבד כל עוד הסוללה טעונה. גם כאשר הסוללה מתרוקנת, הרכב עדיין עושה שימוש במנועים החשמליים, כאשר מנוע הבנזין משמש כמחולל זרם.
הטווח החשמלי המוצהר לפי תקן WLTP הוא 105 ק"מ. במבחן דרכים בפועל הושג טווח של כ-95 ק"מ בחשמל בלבד – נתון מצוין שמכסה את רוב הנסיעות היומיות בישראל.
קיבולת הסוללה היא 18.3 קוט"ש, המאפשרת טווח נסיעה חשמלי עד 105 ק"מ. עם 6 שנות אחריות לרכב ו-8 שנות אחריות להנעה החשמלית או 150,000 ק"מ לפי המוקדם.
בטעינה מהירה DC בהספק של 42.6 קילוואט הטעינה אורכת כ-30 דקות. בטעינה איטית AC בהספק 6.6 קילוואט הטעינה אורכת כ-3 שעות ו-10 דקות מסוללה ריקה למלאה.
צריכת החשמל היא 165 וואט שעה לק"מ לפי תקן WLTP. באופן משולב, הטווח הכולל של הרכב מגיע למעל 1,200 ק"מ.
הרכב ניתן לטעינה בשתי דרכים: טעינה איטית AC בהספק של 6.6 קילוואט מחשמל ביתי או עמדה (כ-3 שעות טעינה), או טעינה מהירה DC בעמדות ציבוריות בהספק של 42.6 קילוואט (כ-30 דקות).
מערכת ניהול הסוללה מאפשרת להוריד את מצב הסוללה עד 16% בלבד. הסוללה לעולם לא תגיע לאפס, כדי לשמור על אורך חייה.
אורך הרכב 478 ס"מ, רוחב 183 ס"מ, גובה 149 ס"מ ובסיס גלגלים של 277 ס"מ. המידות מציבות אותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות (קטגוריה D).
נפח תא המטען הוא 401-402 ליטרים. עם קיפול שורה השנייה ניתן להגדיל את הנפח ל-926 ליטרים. הנפח מצומצם בגלל הסוללה הגדולה שממוקמת מתחת לרצפה.
משקל הרכב הוא 1,805 ק"ג, גבוה יחסית בגלל הסוללה הגדולה ומערכת ההנעה ההיברידית.
נפח תא המטען 402-401 ליטרים הוא סביר אך לא מצטיין. הסיבה היא הסוללה הגדולה הממוקמת מתחת לרצפה. עם קיפול המושבים האחוריים ניתן להגיע ל-926 ליטרים.
בסיס הגלגלים הוא 277 ס"מ (או 2.77 מטרים) – ארוך מאוד יחסית ומעניק מרווח רגליים טוב בשורה השנייה.
אריזו 8 מצוידת במסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' עם תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto. המערכת כוללת מספר קיצורי דרך וחוגה לשליטה בעוצמת השמע, אך התפעול עדיין מורכב ודורש הסתגלות.
הרכב כולל מחוונים מוקרנים, מסך מולטימדיה 12.3 אינץ', טעינה אלחוטית לסמארטפון, מערכת שמע של סוני (בגרסת Noble), מפתח חכם, בקרת אקלים דו-אזורית ותאורת אווירה (בגרסת Noble).
מצלמות היקפיות מופיעות רק בגרסת Noble. בשתי הגרסאות יש מצלמת חנייה אחורית, אך המצלמות מאוד שמחות להשתלט על הצג במהלך הנהיגה.
גג זכוכית חשמלי מופיע רק בגרסת Noble. בגרסת Comfort אין גג פנורמי.
בגרסת Noble יש מערכת שמע משודרגת של סוני. בגרסת Comfort מערכת שמע סטנדרטית. שתי המערכות מספקות איכות שמע נאה.
המערכת כוללת מסך 12.3 אינץ' עם תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto. התפעול עדיין לא אינטואיטיבי מספיק והתפריטים מורכבים, אך יש קיצורי דרך וחוגת שליטה בעוצמת השמע שמקלים מעט.
כן, בשתי הגרסאות יש תאורת Full LED. גרסת Noble מציעה תאורה מתקדמת יותר עם מערכת שליטה אוטומטית באורות גבוהים.
המתחרות העיקריות הן: BYD סיל 05 פלאג-אין (174,990 ש"ח), יונדאי אלנטרה היברידית (169,990 ש"ח), טויוטה קורולה היברידית (159,990 ש"ח). אריזו 8 מצטיינת בטווח החשמלי הגבוה ביותר ובהספק המשולב (347 כ"ס).
אריזו 8 מציעה טווח חשמלי מרשים של 105 ק"מ (הגבוה בקטגוריה), הספק משולב גבוה של 347 כ"ס, צריכת דלק חסכונית מאוד, מרחב פנימי טוב ומחיר תחרותי ביחס למפרט.
שני הדגמים הם פלאג-אין היברידיים במחיר דומה (174,990 ש"ח עבור סיל 05, 175,990 ש"ח עבור אריזו 8). אריזו 8 מציעה טווח חשמלי גבוה יותר והספק גבוה יותר, אך BYD משויכת למותג בעל מוניטין גבוה יותר ואיכות גמר מוכחת יותר.
כן, אריזו 8 מתאימה מאוד לציי רכב בזכות הטווח החשמלי הגבוה (105 ק"מ) שמכסה את רוב הנסיעות היומיות בחשמל בלבד, והטווח המשולב הגדול לנסיעות ארוכות.
אריזו 8 מתאימה למי שמחפש משפחתית גדולה וחסכונית עם טווח חשמלי גבוה, לציי רכב, משפחות עם נסיעות יומיות קצרות ונסיעות ארוכות מדי פעם. פחות מתאימה למי שמחפש חווית נהיגה דינמית.
אריזו 8 ייחודית בהיותה סדאן פלאג-אין היברידית עם הטווח החשמלי הגבוה ביותר בקטגוריה (105 ק"מ), הספק גבוה (347 כ"ס) ומחיר תחרותי. היא מציעה יחס מחיר-תמורה מעניין.
באריזו 8 יש 5 מושבים במרכב סדאן. המרחב הפנימי טוב יחסית, עם מרווח רגליים נאה בשורה השנייה ומרווח ראש סביר ביחס למבנה הסדאן-קופה.
נוחות הנסיעה בינונית. כיול המתלים רך, אך הספיגה של מהמורות אינה מצוינת ורעשי הכביש חזקים מדי. הרכב מתאים יותר לשיוט נינוח מאשר לנהיגה דינמית. מושב הנהג שופע כיוונים אך תמיכת הגב ניתנת לשיפור.
המרחב הפנימי טוב יחסית לסגמנט. בסיס הגלגלים הארוך (2.77 מ') מעניק מרווח רגליים נאה גם במושבים האחוריים. תנוחת הישיבה בשורה השנייה מעט נמוכה בגלל מבנה הסדאן-קופה.
בשתי הגרסאות יש תפעול חשמלי למושבים הקדמיים ואוורור במושב הנהג. בגרסת Noble מתווסף אוורור גם במושב הנוסע, חימום למושבים האחוריים ו-4 מצבים לתמיכת גב תחתון. הריפוד הוא דמוי עור בשתי הגרסאות.
הרכב מצויד בתיבת הפחתה אוטומטית בת הילוך אחד ו-3 הילוכים ייעודיים להנעה היברידית. ההנעה קדמית בלבד.
הרכב עומד על חישוקי אלומיניום 18 אינץ' מבית Maxxis במידות 235/45 R18. בשתי הגרסאות.
תא הנוסעים מעוצב בגוונים בהירים עם דיפון דמוי עץ היוצר מראה נעים. החומרים נוקשים לתחושה, ואיכות הגימור ניתנת לשיפור לפי חוות הדעת באוטו.
כן, בשתי הגרסאות יש בקרת אקלים מפוצלת דו-אזורית המאפשרת לנהג ולנוסע להגדיר טמפרטורה נפרדת. המערכת נשלטת דרך לוח מגע ייעודי.
הראות לאחור אינה טובה בגלל מבנה הסדאן-קופה עם החלון האחורי המשופע. המצלמה והמצלמות ההיקפיות (ברמת הגימור Noble) מסייעות.
תנוחת הנהיגה טובה בכל הקשור לגובה, אך המרווח מעל הדוושות ומתחת להגה מוגבל בגלל יחסי הגה/דוושות. מושב הנהג שופע כיוונים אך תמיכת הגב ניתנת לשיפור.

צ'רי אריזו 8 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

צ'רי אריזו 8 כתבות ומבחני דרכים

צ'רי אריזו 8 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    `
    צ'רי אריזו 8
    צ'רי אריזו 8, אוט', 1.5 ל' טורבו, פלאג-אין הייבריד, Comfort
    מחיר מחירון ₪175990
  • סקודה אוקטביה
    סקודה אוקטביה RS, אוט', 2.0 ל' טורבו (265 כ"ס)
    הספק כוח סוס 265
    מחיר מחירון ₪266990
  • energy_2.svg
    BYD סיל 5
    BYD סיל 5, אוט', 1.5 ל' פלאג-אין הייבריד, Comfort
    מחיר מחירון ₪174990
  • energy_2.svg
    טויוטה קורולה
    טויוטה קורולה סדאן 1.8 ל' היברידי
    מחיר מחירון ₪159990
  • energy_2.svg
    יונדאי אלנטרה היברידית
    יונדאי אלנטרה היברידית 1.6 ל', אוט', Prime
    מחיר מחירון ₪169990

חוות דעת גולשים על צ'רי אריזו 8

יש לכם צ'רי אריזו 8?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם צ'רי אריזו 8? כתבו חוות דעת

צ'רי ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.