שברולט סילברדו EV 2025

שברולט סילברדו EV 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
decor

הגרסה המומלצת של אוטו

שברולט סילברדו EV חשמלי 4x4 ,4WT 2025

  • רקע כללי

    בספטמבר 2024 החל שיווקו של הטנדר החשמלי שברולט סילברדו EV בישראל. 
     
    למרות השם, שברולט סילברדו EV החשמלי אינו זהה לסילברדו בעל מנועי הבנזין והדיזל, והוא מבוסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית. מבחינת מידות הוא קטן במעט מסילברדו הרגיל וכושר הגרירה זהה (3.5 טון) אך לסילברדו EV החשמלי כושר העמסה נמוך בהרבה -  800 ק"ג בלבד, בדיוק חצי מאשר בסילברדו דיזל. 

    גם העיצוב של סילברדו החשמלי שונה;  בניגוד לקווים הרבועים והקשוחים של הדגם הרגיל, לסילברדו EV החשמלי עיצוב מעוגל ומודרני יותר, ומסיבות אווירודינמיות (שיפור הטווח וכיו"ב) מרווח הגחון שלו נמוך בכ-3.5 ס"מ (22.6 ס"מ) ובהתאם גם ממד הגובה (199 ס"מ). לסילברדו החשמלי ארגז האחורי מציע נפח אחסון של 1,634 ליטר, לצד תא מטען קדמי גדול בנפח 303 ליטר.
     
    שברולט סילברדו EV משווק בישראל באופן רשמי בגרסת 4WT, גרסת ה"עבודה" הבכירה של הדגם. לסילברדו 4WT החשמלי הנעה כפולה באדיבות שני מנועים בהספק משולב של 510 כ"ס ו-81.5 קג"מ, והוא מצויד בסוללות ענק של 200 קוט"ש המאפשרות טווח נסיעה מרבי של 720 ק"מ. 

    טעינה מהירה (DC) אפשרית בקצב מרשים של עד 350 קילוואט, אבל הטעינה הביתית (AC) בהספק 3.5 קילוואט בלבד, וזה איטי מאוד - מילוי הסוללה בדרך זו ייקח לכם כ-48 שעות (!). פתרון אפשרי הוא התקנת עמדת DC ביתית (15-20 קילוואט) המאפשרת מילוי סוללות בכ-10 שעות, אבל היא אינה זולה.

      

  • עיצוב ונוכחות

    כמו טנדרי הענק האמריקאים האחרים, גם סילברדו EV מרשים בהופעתו בשל ממדיו הגדולים. עם זאת, הוא נראה מעט צנוע יותר ובוטה פחות מאשר גרסת הדיזל.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מוצלחת – מרווחת ונוחה לשימוש. בצדי הרכב מדרגות צד רחבות ונוחות מאוד לעלייה לכלי הגבוה. קל למצוא תנוחת נהיגה נוחה והמושבים בשרניים ותומכים. מראות הצד גדולות למדי, אך כרגיל המראה השמאלית מקרבת מדי, בהתאם לתקינה הצפון-אמריקאית.
    הגרסה שנבחנה הייתה ביבוא מקביל דרך חברת 'סימפל מוביליטי', וכללה מפרט עשיר יותר מהגרסה הרשמית של יבואן שברולט: מערכת המולטימדיה כללה מסך גדול ("17.7) עם רזולוציה גבוהה, תגובה מהירה, אייקונים גדולים וממשק בעברית. צימוד הטלפון (קארפליי) נעשה באופן אלחוטי. יש שיקוף של מערכת הניווט גם בלוח המחוונים ("11.3) וזה מעולה. פעולות בסיסיות (כיבוי/הדלקה, תאורה) מתופעלות דרך ממשק קטן בצד המסך – מוכר מדגמי שברולט אחרים, מחייב לימוד את מי שנכנס לרכב לראשונה. פחות אהבנו את מערכת המיזוג המוזרה. 

    בכל הקשור לאיכות הכוללת בתא הנוסעים – חומרים־גימור־הרכבה – סילברדו עובר, לא בהצטיינות. 
    מאחור, הדלתות הענקיות נפתחות בזווית רחבה וחושפות מרחב פנים עצום. אין מנהרת הינע כמובן ואפשר להכניס לכאן בקלות שלושה מבוגרים. יש פתחי מיזוג ושקעי טעינה. דלת תא המטען משוככת ומסביב לארגז מדרגות המקלות על גישה לארגז.

  • מנוע וביצועים

    הגרסה בייבוא מקביל שנבחנה הציעה 673 כ"ס ו־105.7 קג"מ. למרות משקל עצמי של מעל 3.7 טון, מערכת ההנעה של סילברדו החשמלי מזיזה אותו בקלות מכל מצב לכל מצב, גם במעלה הררי, גם בעקיפה בתנאים מכבידים. הבעיה היא שמעל 110 קמ"ש הסוללה נאכלת בקצב מהיר מאוד.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg

    לגרסה ביבוא מקביל שנבחנה סוללת 170 קוט"ש לטווח מוצהר של 660 ק"מ. 
    הטווח המעשי במבחן נע סביב 500 ק"מ – כאשר הרכב ריק, ללא נגרר, בנהיגה רגועה ומודעת. 
    החיסרון הבולט הוא שסילברדו חשמלי אינו תומך בטעינת AC ביתית בישראל, ולא ניתן לחבר כלל שקע AC גם עם מתאם; מערכת הטעינה ברכב אינה תומכת ברשת החשמל המקומית (220 וולט ב-50 הרץ, לעומת 120 וולט ב-60 הרץ בארה"ב). 
    חשוב לציין גם כי טעינה מהירה לאורך זמן מקצרת את חיי הסוללה (חום רב, איזון תאים).

    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      720 ק"מ
    • טווח נסיעה בפועל
      טווח נסיעה בפועל
      הטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת
      500 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      200 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      350 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:36 שעות
  • נוחות והתנהגות

    איכות הנסיעה על סיפונו של סילברדו החשמלי גבוהה – ברוב מתארי הנסיעה סילברדו EV נוח ונעים למדי. עם זאת, מהלך הכיווץ הראשוני של הבולמים נוקשה מדי, ובקטעי כביש מסוימים נרשמה קופצנות. בידוד הרעשים מוצלח וסילברדו שקט למדי. בהינתן הממדים, רעש הרוח סביר בהחלט. 
    תמרון בחניון תל אביבי צפוף הלך טוב מהצפוי, בזכות קוטר סיבוב נאה לרכב כזה, 12.85 מטרים, ומערך מצלמות יעיל (עם תצוגה מעט קטנה מדי). 
    לסילברדו EV יכולת דינמית גבוהה בין היתר בזכות אחיזה גבוהה ומרכז כובד נמוך יחסית. בהינתן הממדים והמשקל, יופי של ביצוע. 
    לסילברדו נתוני פתיחה סבירים לנסיעה בשטח, אך בהתחשב בסוללה המאוד פגיעה הממוקמת בתחתית הרכב, מומלץ לנוע אתו רק בשבילים כבושים.

  • תמורה למחיר

    במחירו הרשמי דרך יבואן שברולט, סילברדו EV עולה בין 40 אלף שקל (4x4) ל-70 אלף שקל (2x4) יותר מאשר גרסאות הדיזל הבסיסיות. 
    במחיר הזה מקבלים טנדר חשמלי עם ביצועים מעולים וטווח מרשים, אך עם כישורי עבודה, שטח וטעינה מוגבלים. 
    על הנייר, מחיר האחזקה השוטפת נמוך משמעותית מאשר בטנדר דיזל; לפי נסועה של 20,000 ק"מ בשנה, סילברדו דיזל (6.8 ק"מ/ל' במבחן הדרכים) יעלה 24,000 שקלים בעלויות סולר; סילברדו EV (2.9 ק"מ/קוט"ש במבחן) יעלה בטעינה מהירה ציבורית כ-11,500 שקלים.
    אבל צריך לקחת בחשבון את טעינת AC האיטית מאוד (או לחילופין, עלות התקנת עמדת DC ביתית, כ-25 אלף שקלים) ואת ירידת הערך הגבוהה יותר של הדגם החשמלי. התמורה, אם כך, תלויה מאוד בסוג השימוש שלכם ברכב.

  • גרסאות ורמות גימור

    הגרסה המשווקת באופן רשמי על ידי יבואן שברולט מוצעת ברמת גימור אחת, הכוללת מולטימדיה "11.3 עם ניווט מקורי, ממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים מוקרן "8, שקעי כוח 240V, ריפודי עור, תאורת לד מלאה, חיישני חניה אחוריים, מצלמת 360 מעלות, מצלמת וו גרירה, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מפתח חכם ועוד. 
    גרסאות המוצעות ביבוא מקביל משווקת ברמות גימור עשירות ומגוונות יותר.

      

  • בטיחות

    שברולט סילברדו החשמלי טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP. אולם סילברדו החשמלי כן נבדק במבחני הריסוק של ארגון NHTSA האמריקאי וזכה לציון של 5 כוכבים, כמו גם על ידי איגוד IIHS האמריקאי (מבחן יותר מחמיר) שם זכה לדירוג "טוב" המרבי.

    מפרט הבטיחות של סילברדו EV החשמלי כולל בלימה אוטונומית לפנים ולאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים בצדדים ותנועה חוצה מאחור, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, עמעום אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים משולב במגביל מהירות ועוד. 

  • מה חדש בדגם

    לא היו שינויים במפרט במהלך שנת 2025.

  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    הביצועים של שברולט סילברדו EV מעולים והטווח מרשים, אבל הוא לא תחליף לגרסת הדיזל לעבודה.

שברולט סילברדו EV שאלות ותשובות

מחיר שברולט סילברדו EV 4WT 2025 בישראל הוא 421,200 ש"ח כולל מע"מ. זהו הדגם החשמלי היחיד שמשווק כרגע בישראל.
כרגע הסילברדו EV נמכר במכירה מוקדמת בקבוצת UMI. יש לפנות ליבואן לקבלת מידע עדכני על מבצעים ותנאי מימון.
המחיר כולל אחריות על הרכב 3 שנים או 100,000 ק"מ, ואחריות סוללה לתקופה של 8 שנים או 160,000 ק"מ, כבל טעינה ביתי וכל האבזור הסטנדרטי.
כן, הסילברדו EV מסווג כרכב מסחרי עם משקל כולל מעל 4.5 טון ולכן דורש רשיון C וזכאי לקיזוז מע"מ מלא.
יש להתעדכן מול היבואנית במועד ההזמנה, האספקה היא בהתאם לעומס ההזמנות אצל היבואנית UMI.
ניתן לממן דרך קבוצת UMI עם תנאי מימון מותאמים לרכב מסחרי. יש לבדוק עם המכירות על תנאים נוכחיים.
בתור רכב חשמלי מסחרי חדש, מוקדם לקבוע את שיעור ירידת הערך של הרכב
מומלץ ביטוח מקיף המותאם לרכב מסחרי . UMI מציעה פוליסת ביטוח מותאמת עם כיסוי לרכיבים חשמליים.
העלות הכוללת למשתמש מסחרי נמוכה משמעותית מגרסת הדיזל, כ-80 אגורות לק"מ לעומת 1.2 ש"ח בדיזל.
הסילברדו EV מצויד במערכות בטיחות מתקדמות כולל: בלימה אוטונומית, זיהוי רכב ב"שטח מת", שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה, זיהוי תמרורים, זיהוי הולכי רגל, ומצלמות 360 מעלות.
הסילברדו EV מצויד ב-6 כריות אוויר
כן, הסילברדו EV מצויד במערכת בלימה אוטונומית מתקדמת המזהה רכבים והולכי רגל.
המערכת מתריעה באמצעות חיווי אור במראות הצד ורטט בהגה בזיהוי רכב ב"שטח מת"
הסילברדו EV עדיין לא נבדק במבחן ריסוק, אך הוא מצויד בכל מערכות הבטיחות הנדרשות ברכב מסחרי.
הסילברדו החשמלי מצויד באותן מערכות בטיחות מתקדמות כמו גרסת הדיזל, עם יתרון נוסף של מרכז כובד נמוך יותר בזכות הסוללה.
כן, הרכב מיועד לעבודה כבדה ומצויד בכל מערכות הבטיחות הנדרשות לרכב מסחרי במשקל זה.
הסילברדו EV מפיק הספק של 510 כ"ס ומומנט של 85.1 קג"מ באמצעות שני מנועים חשמליים.
הסילברדו EV מבצע תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות - ביצועים מרשימים לטנדר במשקל זה.
המומנט הכולל הוא 85.1 קג"מ, זמין מיידית מ-0 סל"ד - מה שמעניק יכולת גרירה מעולה.
הסילברדו EV מצויד בהנעה כפולה (4X4) עם מנוע חשמלי בכל סרן.
הנסיעה שקטה יותר, תגובת הרכב טובה יותר בזכת המומנט המיידי, ומרכז כובד נמוך יותר משפר את היציבות.
המהירות המקסימלית מוגבלת למהירות של כ-160 קמ"ש לשמירה על הטווח.
עם הנעה כפולה ומומנט מיידי, הסילברדו EV מציע יכולות שטח טובות בשבילים, אבל בסיס הגלגלים שלו והמימדים מגבילים אותו בשטח טכני
כן, הסילברדו EV יכול לגרור עד 3.5 טון - יכולת גרירה מרשימה לטנדר חשמלי.
עם המומנט המיידי של המנועים החשמליים, הסילברדו EV מעולה בעליות תלולות ומספק כח מלא ללא איבוד ביצועים.
הטווח המוצהר הוא 720 ק"מ בתנאי מעבדה. בתנאי נהיגה אמיתיים הטווח צפוי להיות כ-600-650 ק"מ.
טעינה ביתית AC לוקחת כ-11 שעות מריק למלא עם מטען 22kW.
הסילברדו EV תומך בטעינה מהירה DC עד 350kW, שמאפשרת טעינה מ-10% ל-80% ב-40 דקות.
ניתן לטעון בתחנות טעינה ציבוריות בנוסף לעמדת טעינה ביתית
עלות הטעינה תלויה בתעריף החשמל ובתחנה. בממוצע כ-50-80 אגורות בטעינה ביתית והחל מ-1.2 שקלים לקילוואט בעמדות ציבוריות
קיבולת הסוללה היא 200 קוט"ש - אחת הסוללות הגדולות בשוק הטנדרים החשמליים.
הסוללה מגיעה עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ. צפויה להחזיק 80% מהקיבולות למשך זמן זה.
כן, אפשר לטעון בחניה ביתית עם מטען AC 22kW, אך דרוש חיבור חשמלי מתאים לעוצמה זו.
המערכת מותאמת לתנאי האקלים בישראל, עם ניהול תרמי מתקדם של הסוללה לעבודה יעילה בכל עונות השנה.
אורך: 592 ס"מ, רוחב: 213 ס"מ, גובה: 200 ס"מ ובסיס גלגלים של 370 ס"מ
הסילברדו EV מצויד ב-5 מקומות ישיבה בקבינה כפולה המרווחת.
נפח הארגז האחורי הוא 1,634 ליטר - נפח מרשים לטנדר במידות האלה.
המשקל העצמי הוא 3,887 ק"ג, המשקל הכולל מעל 4.5 טון ולכן דורש רשיון C
ברוחב 213 ס"מ הוא נכנס לרוב החניות, אך באורך 592 ס"מ יש לבדוק מראש באזורי חנייה צפופים
גובה הקרקע המינימלי הוא כ-22.6 ס"מ, עם אפשרות להתאמה בהתאם לגרסה ולצורכי המשתמש.
הסילברדו EV מצויד בלוח מחוונים בגודל 8 אינץ' במסך מגע 11.3 אינץ' עם מערכת המולטימדיה החדשה של שברולט.
כן, המערכת תומכת ב-Android Auto ו-Apple CarPlay אלחוטי לחיבור נוח של הסמארטפון.
בורר הילוכים אלקטרוני, לוח מחוונים צבעוני "8, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "11.3, 6 רמקולים, 2 יציאות USB-C מלפנים + 2 מאחור, מראות צד מחוממות, מצלמת וו גרירה, תא מטען קדמי בנפח 303 ליטר, תאורת יום LED, פנסים אחוריים LED
כן, הסילברדו EV תומך בעדכוני OTA (Over The Air) לשיפור המערכות ותוספת פיצ'רים חדשים.
הסילברדו EV מציע טווח גדול יותר (720 לעומת 515 ק"מ)
היתרונות העיקריים: חיסכון בעלויות תפעול, מומנט מיידי, נהיגה שקטה, פחות תחזוקה, ואפס פליטות.
מחיר הרכישה גבוה יותר אך עלויות התפעול נמוכות משמעותית, ויש חיסכון משמעותי בעלויות דלק ותחזוקה.
הסילברדו EV זמין כעת לרכישה בישראל עם יכולת גרירה מוכחת של 3.5 טון, בעוד שהסייברטראק עדיין לא זמין בישראל.
האבזור כולל: מסך מגע 11.3 אינץ', מושבי עור, חימום הגה, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע BOSE, ועוד.
לא, אין חימום מושבים בסילברדו ברמת הגימור המשווקת על ידי UMI
איכות הנסיעה טובה, עם נוחות נסיעה מוצלחת, חוויה שקטה ויציבות גבוהה בזכת מרכז הכובד הנמוך.
תא הנוסעים מרווח ונוח עם חומרים איכותיים, מושבי עור, מערכת בידור מתקדמת ובקרת אקלים דו-אזורית.

שברולט סילברדו EV מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

שברולט סילברדו EV כתבות ומבחני דרכים

שברולט סילברדו EV השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    `
    שברולט סילברדו EV
    שברולט סילברדו EV חשמלי 4x4 ,4WT
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 720
    מחיר מחירון ₪360000
  • electric.svg
    טסלה סייברטראק
    טסלה סייברטראק, חשמלי, 4x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 544
  • electric.svg
    KGM מוסו
    KGM מוסו EV חשמלי, Premium ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 420
    מחיר מחירון ₪239900

חוות דעת גולשים על שברולט סילברדו EV

יש לכם שברולט סילברדו EV?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם שברולט סילברדו EV? כתבו חוות דעת

שברולט ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.