שברולט טריילבלייזר 2022 - אוטו

שברולט טריילבלייזר 2022 יד שניה

שברולט טריילבלייזר 2022 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
13.4 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2021

שברולט טריילבלייזר 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, אבזור, ביצועים, מרווח גחון.
חסרונות איכות חומרים, נוחות נסיעה בידוד רעשי רוח וכביש.
בשורה התחתונה מחיר גבוה שקשה להצדיקו, לא מעט בגלל תא הנוסעים הפשוט.

שברולט טריילבלייזר 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    השם טריילבלייזר הוצמד לראשונה לדגם כלשהו ב-2001 – אז כרכב פנאי בינוני (במונחים אמריקנים) המבוסס על שלדת סולם. שיווקו הופסק ב-2008 כשהוחלף ע"י טראוורס, אבל בשווקים מתפתחים (תאילנד, ברזיל) הוצג דור שני לטריילבלייזר.

    ב-2019 שברולט החליטה להפוך את השם לגלובלי והחזירה את טריילבלייזר לשווקים מערביים ואבל הפעם כרכב פנאי קומפקטי. הוא נחשף במאי אותה שנה ולישראל עלה בדצמבר 2020. מאז לא השתנה בדגם דבר.

    הוא מתבסס על פלטפורמת VSS-F של ג'נרל מוטורס המשרתת גם את ביואיק אנקור המקביל לו. ממדיו מציבים אותו בצד הפחות גדול של סגמנט הפנאי הקומפקטי.

    בעולם הוא מוצע עם מנוע אחד בשתי רמות הספק, כשאלינו הוא מגיע בגרסה החזקה יותר. זהו מנוע טורבו-בנזין 1.3 ליטר חדש המייצר 155 כ"ס. באופן נדיר בקטגוריה זו בישראל, הדגם מוצע גם בהנעה כפולה. לזו תיבת הילוכים שונה: רציפה בגרסת ההנעה הקדמית, אוטומטית (9 היל’) בהנעה הכפולה שלה גם מתלה אחורי מעט שונה (קורת מתח עם חיבורי וואטס).

    טריילבלייזר מוצע בארבע רמות גימור שאת פירוט תכולתן ניתן לראות בדף דגם של שנת 2021.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובו שואב מאפיינים משברולט בלייזר הגדול יותר, שבתורו שאב השראה מעיצובה המוצלח של שברולט קאמרו. הרכב נראה גדול וקשוח, גם בגלל גובהו, וגם בגלל מרכיבי עיצוב כמו הרווח הבולט בין הגלגלים לבין בתי הגלגל שעליהם חיפויי מגן שחורים.

  • תא נוסעים ומטען

    בניגוד למופע המושך בחוץ, תא הנוסעים מרשים פחות עם פלסטיק קשיח, מחוונים שנראים מעט מיושנים ובקרת אקלים (נוחה לתפעול), אך שפקדיה אינם איכותיים בתפעולם והחיווי שלה אינו מספיק ברור בימי שמש. הנדסת האנוש טובה למדי, וברמות הגימור הגבוהות האבזור עשיר.

    תנוחת הנהיגה גבוהה, מעניקה שדה ראייה טוב ואת התחושה המתבקשת ברכב פנאי. מאחור יש שפע של מקום לראש ולרגליים. לתא המטען נפח נאה ומבנה שימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    הביצועים טובים למדי, עם יציאה זריזה מהמקום וצבירה קצב טובה בהמשך. בגרסת ההנעה הקדמית תיבת הילוכים רציפה הפועלת באופן מדורג. ביום יום היא נעימה וחלקה, ורק בתנאי מאמץ, היא אינה מגיבה במיידיות הנדרשת.

    בגרסת ההנעה הכפולה תיבה אוטומטית פלנטרית עם 9 הילוכים. פעולת חטיבת הכוח הזו נעימה יותר. התיבה מעט איטית בתגובתה, והתפעול הידני של התיבה מסורבל.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בינונית. על אף ששתי הגרסאות מציעות מתלה אחורי שונה (ועדיף בהנעה כפולה), התוצאה דומה: טריילבלייזר מתקשה עם שיבושים בינוניים וגדולים והמרכב אינו מרוסן דיו. בידוד רעשי המנוע מוצלח, אבל רעשי הרוח והכביש בולטים.

    בנסיעת שבילים שתי הגרסאות מציגות חוסן, כשגרסת ההנעה הכפולה מציעה נוחות נסיעה עדיפה על אבנים קטנות.

    היכולת הדינמית טובה, אבל מכלולי השלדה אינם מעודדים נהיגה תחת עומס. חסר ריסון, וההיגוי אינו מצטיין בדיוק או במשקל. הבלמים טובים, אם כי התחושה הראשונית פחות מרשימה.

     

  • תמורה למחיר

    לטריילבלייזר כמה מעלות כמו מרחב פנים, מראה, ביצועים ואבזור. אבל המחיר יקר מדי וקשה להצדיקו בעיקר בגלל תא הנוסעים הפשוט. מחיר גרסת ההנעה הכפולה יקר עוד יותר, אבל לגרסה זו אין בישראל מתחרים ישירים.

  • בטיחות

    כיוון שטריילבלייזר לא משווק באירופה, הוא גם לא נבדקה ע"י ארגון הבטיחות יורו NCAP. מפרט הבטיחות זהה בכל רמות הגימור וכולל בלימת חירום אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ועמעום אוטומטי.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק בשתי הגרסאות דומה וממוצעת לקטגוריה עם 12-13 ק"מ לליטר בתוואי המבחן.

  • מה חדש בשברולט טריילבלייזר 2022

    אין שינויים בשברולט טריילבלייזר בשנת הדגם 2022.

  • סיכום

    גרסה ההנעה הקדמית ניצבות מול תחרות מאוד קשה, לגרסת ההנעה הכפולה אין ממש תחרות ישירה.

שברולט טריילבלייזר 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג שברולט טריילבלייזר

כתבות ומבחני דרכים שברולט טריילבלייזר

ציון ותגובת גולשים

ברשותך שברולט טריילבלייזר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • האוטו שלי

    שברולט טריילבלייזר 1.3 ל' טורבו, LS
    מודל: 2022 - 2022

    תאריך: 01.05.2023

    הרכב לא מגיע עם מה שקיים בארץ ב-10 שנים האחרונות לפחות. לא ממליץ.

    ?האם היית קונה את הרכב שוב לא

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • דוד

    האוטו שלי

    שברולט טריילבלייזר 1.3 ל' טורבו, LTZ
    מודל: 2022 - 2022

    תאריך: 22.01.2024

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 1

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5