קופרה פורמנטור 2021 - אוטו

קופרה פורמנטור 2021 יד שניה

קופרה פורמנטור 2021 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
14.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2021

קופרה פורמנטור 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, סביבת נהג, ביצועים ב-2.0 ל', צריכת דלק ב-1.5 ל', התנהגות כביש
חסרונות נוחות נסיעה בעיר, רעשי כביש, הנדסת אנוש
בשורה התחתונה קופרה אמיתי

קופרה פורמנטור 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    במרץ 2021 הושק בישראל מותג קופרה מבית סיאט, אשר אמור לשלב אופי ויכולת ספורטיביים יחד עם מרכיבים של מותג יוקרה – ולהציע אותם במחירים שהם ברי-השגה באופן יחסי.

    קופרה יוצאת לדרכה בישראל עם שלושה דגמים, שניים הינם גרסאות של דגמי סיאט מוכרים (אטקה ולאון), ואילו פורמנטור הוא דגם מקורי ראשון של המותג החדש.

    פורמנטור הוא רכב פנאי קומפקטי; בהשוואה לאטקה הקרוב לו, פורמנטור ארוך ב-4 ס"מ בבסיס הגלגלים, ב-9 ס"מ במרכב – אך נמוך ממנו ב-10 ס"מ. פרופורציות אלה, יחד עם סיומת קופה, מעניקות לדגם החדש הופעה ספורטיבית מודגשת.

    קופרה פורמנטור 2021 מוצע לא רק בגרסת טורבו-בנזין 2.0 ליטר – אלא גם עם טורבו-בנזין 1.5 ליטר 150 כ"ס; התיבה דו-מצמדית 7 הילוכים וההנעה קדמית. במפרט האבזור – בולמים נשלטים-אלקטרונית, תאורת לד מלאה, חישוקי "18 וגג זכוכית; בתא הנוסעים: מפתח חכם, מושבי ספורט, מולטימדיה וצג "10, מערכת שמע של ביטס, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים תלת-אזורית. מפרט האבזור מלא, כולל 10 כריות אוויר.

    באופציות, בין השאר, צבע מט, חבילת 'סילבר סטורם', לשדרוג הצג ל-" ולמצלמות היקפיות; חבילה נוספת, כוללת גם חישוקי "19 וריפודי עור.

    גרסת VZ הספורטיבית כוללת מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המייצר 310 כ"ס ו-40.8 קג"מ, תיבה דו-מצמדית 7 הילוכים והנעה כפולה; משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 4.9 שניות והמהירות המרבית 250 קמ"ש. למפרט האבזור התקני מתווספים חישוקי "19, תפעול חשמלי לדלת האחורית, מושבים ספורטיביים יותר וצג "12.

  • עיצוב ונוכחות

    אנשי קופרה הצליחו לשלב באופן מוצלח מהמקובל בין מאפייני מבנה ועיצוב של דגם פנאי ובין כאלה של קופה ספורטיבית – והתוצאה היא רכב שנראה מצוין.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצובה של סביבת הנהג מודרני ונאה, וזו כוללת קווים המזכירים דגמים אחרים בקבוצת פולקסווגן, בייחוד אלה של אודי. למרות היומרה היוקרתית, איכות החומרים אינה מצטיינת בכל מקום.

    במרכז בולט צג "10 המדגיש שקבוצת פולקסווגן ממשיכה לוותר על הנדסת אנוש טובה לטובת גימיק עדכני, כזה המוצא ביטוי בתפעול המבוסס כולו על מסך מגע.

    סביבת הנהג נקייה יחסית ממתגים, ורוב המערכות מופעלות דרך הצג הדורש היכרות והתנסות. שליטה חיצונית בעוצמת השמע או בבקרת האקלים נעשית באמצעות פסי מגע ("סליידרים") שאינם נוחים לתפעול, והעובדה שבחושך הם אינם מוארים פוגעת בשימושיות; גם תפעול הגג הפנורמי באמצעות פסי המגע אינו נוח.

    במושבים ריפוד המשלב דמוי-עור, ואלה נוחים ונאים, מעניקים תנוחת נהיגה טובה גם אם אינה גבוהה.מאחור הישיבה מעט נמוכה, המרחב מצוין אך מנהרת ההינע תפריע לנוסע שלישי. לתא המטען נפח נאה של 420 ליטרים, ורצפה בשני גבהים.

     

  • מנוע וביצועים

    חטיבת הכוח מוכרת ואפקטיבית – טורבו-בנזין 1.5 ליטר המייצר 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ. הביצועים טובים אך הצליל תחת עומס אינו ספורטיבי או מזמין. פעולת תיבת ההילוכים נעימה לרוב, אך כרגיל, לא לגמרי רהוטה בזחילת חנייה.

    צריכת הדלק טובה ונעה בין 11.8 ק"מ/ל' במבחן מאומץ ועד ל-14.5 ק"מ/ל' בשיוט.

    גרסת ה-VZ הספורטיבית (2.0 ל', 310 כ"ס, הנעה כפולה) מציעה ביצועים מעולים והעברת כוח לינארית ויעילה מאוד. צריכת הדלק עמדה על 8.7 ק"מ לליטר בממוצע.

     

  • נוחות והתנהגות

    לקופרה פורמנטור 2021 שליטה אלקטרונית בבולמי הזעזועים גם בגרסת הבסיס, וזו מאפשרת בחירה בין 15(!) מצבי קשיחות - אבל בכל המצבים נוחות הנסיעה העירונית בינונית. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה משתפרת בהרבה. רעשי המנוע והרוח נמוכים, אך רעשי הכביש מוחשיים.

    אנשי קופרה ניסו להעניק לפורנמטור ניחוח ספורטיבי בעזרת היגוי מהיר, אך הוא אינו חד בתחילת ההפניה. בנוסף, משקל ההגה קל מדי, וסביב למרכז הוא מעורפל לתחושה.

    היכולת הדינמית לכשעצמה טובה והרכב מתנהל באופן קליל יותר בהשוואה לדגמים מקבילים של קבוצת פולקסווגן.

    גרסת ה-VZ קשיחה משמעותית אך שומרת על נוחות סבירה. בפיתולים היכולת גבוהה מאוד וההתנהגות סלחנית - מכונת קצב מרשימה ומהנה.

     

  • תמורה למחיר

    לפורמנטור תג-מחיר הממקם אותו בלב זירת דגמי הפנאי. כאשר לוקחים בחשבון את הביצועים הנאים, האבזור הנדיב ובייחוד את העיצוב המושך, הרי שמדובר בתמורה טובה.

  • מה חדש בקופרה פורמנטור 2021

    תחילת שיווק המותג והדגם בישראל במרץ 2021.

  • סיכום

    רכב פנאי אופנתי ומרשים.

קופרה פורמנטור 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג קופרה פורמנטור
קופרה פורמנטור גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1498
150
לקבלת הצעה
-
1984
310
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים קופרה פורמנטור

ציון ותגובת גולשים

ברשותך קופרה פורמנטור?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • לידור

    האוטו שלי

    קופרה פורמנטור, אוט', 1.5 ל' טורבו
    מודל: 2021 - 2021

    תאריך: 16.07.2023

    נוסע חזק תענוג של רכב

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • רן

    האוטו שלי

    קופרה פורמנטור, אוט', 1.5 ל' טורבו
    מודל: 2021 - 2021

    תאריך: 23.08.2023

    ספורטיבית אמיתית

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5