פורד קוגה 2017 - אוטו

פורד קוגה 2017 יד שניה

פורד קוגה 2017 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
14.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2013

פורד קוגה 2017 יתרונות וחסרונות

יתרונות "עיצוב פנאי" מוצלח, סביבת נהג מכובדת, ביצועים טובים, נוחות נסיעה ויכולת דינמית ברמה גבוהה מאוד.
חסרונות אין אופציית מחיר זולה, מנוע רועש תחת עומס ותיבה לא חלקה תמיד, תחושה מעט אינטימית לגדולי מידות.
בשורה התחתונה לא זול, אך מהטובים מסוגו.

פורד קוגה 2017 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    כשנה וחצי לאחר שנחשף בחו״ל, ואחרי היעדרות של מספר חודשים מהשוק המקומי - חזר פורד קוגה לשוק הישראלי במחצית השניה של 2017.

    מבחוץ, עבר הקוגה שינוי קוסמטי כדי ליישר קו עם המראה העכשווי של פורד; גם תא הנוסעים עבר עדכון ניכר, כולל תוספות אבזור נדיבות. לצד כל אלו, ביצעה היבואנית הורדת מחיר משמעותית והגדלה של מבחר הגרסאות, כדי לשפר את התחרותיות בפלח השוק הפופולרי.

    פורד קוגה 2017 הוצע בחמש רמות גימור: ה'טרנד' הבסיסית כוללת חישוקי "17, שמשות כהות, מסילות גג, בקרת אקלים מפוצלת, התנעה בכפתור, בלם יד חשמלי, מערכת שמע עם בלוטות' ומשוטי הילוכים מאחורי ההגה. היא כוללת שבע כריות אוויר ומערך של מובילאיי.

    הטרנד X מוסיפה חבילת בטיחות אקטיבית עם בלימה אוטונומית במהירות עירונית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב ועמעום אורות אוטומטי. היא כוללת צג מידע צבעוני במחוונים ומערכת מולטימדיה מקומית (שכוללת מצלמה ואפליקצית וויז).

    רמת גימור טיטאניום הוסיפה לרשימה גג זכוכית פנורמי, חישוקי "18, תאורת לד אחורית, פתיחה חשמלית לתא המטען, ריפוד משולב עור, תפעול חשמלי לכיוון מושב הנהג, תאורת אווירה צבעונית וגימור יוקרתי יותר לסביבת הנהג. בטיטאניום מותקן מערך המולטימדיה המקורי ("8) החדש של פורד, שכולל ניווט בעברית, מערכת שמע של סוני וממשק אפל קארפליי. בתחום הבטיחות נוסף ניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה צולבת מאחור.

    רמת הגימור הבכירה, טיטאניום X, צירפה לרשימה תאורת קסנון אדפטיבית, חישוקי "19, ריפודי עור ומפתח חכם. רמת גימור זו הוצעה גם בגרסת הנעה כפולה, המצוידת בבקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית מתקדמת יותר (עם יכולת בין עירונית).

  • עיצוב ונוכחות

    הניתוח הקוסמטי שעבר פורד קוגה 2017 היה עדין למדי, ובעיקר חידד את הנוכחות של החזית. העיצוב נעים, עם פרופורציות טובות, אבל קצת בנאלי בקטגוריה שנסמכת על הרושם.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים של הקוגה מעניק תחושה מעט ותיקה. האיכות אומנם טובה, אך העיצוב הכולל מיושן. מושב הנהג נוח מאוד, גם בנסיעות ארוכות, אך מרחב הברכיים מוגבל מעט בגלל הקונסולה המרכזית. המרווח מאחור מצוין, ותא המטען גדול ונוח להעמסה.

     

  • מנוע וביצועים

    הקוגה מציע את אחת מיחידות הכוח החזקות בקבוצה – 1.5 ל' טורבו המפיק 182 כ"ס. יחד עם תיבה אוטומטית זריזה עם שישה הילוכים, התוצאה היא תאוצות מיידיות וכוחניות בכל מהירות, ושפע של כוח זמין בעליות ובעקיפות. הצד השלילי הוא צריכת דלק גבוהה מהמקובל: 9 ק"מ/ליטר בממוצע בימי המבחן.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה של הקוגה מצוינת בכל קנה מידה. גם איכות הנסיעה גבוהה, עם בידוד יעיל של רעשי הכביש והמנוע, אך אוושת הרוח מורגשת במהירות שיוט מקובלת.

    גם בתחום הדינאמי מציג הקוגה רמה נדירה בקטגוריה: האחיזה מצוינת, ההתנהגות מדויקת וההיגוי אפילו מעניק קצת פידבק.

    בשבילים, הקוגה מציע אותה נוחות גבוהה יחד עם מרווח גחון גבוה יחסית. גרסת ההנעה הקדמית מתקשה לעיתים להוריד את הכוח הרב של המנוע לקרקע בצורה יעילה.

     

  • תמורה למחיר

    הקוגה אינו רכב הפנאי הזול בקטגוריה, אך הרמה הגבוהה שהוא מציג בביצועים, בנוחות ובהתנהגות כביש, מעניקה תמורה ראויה מאוד למחיר.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2017 הגרסה הנמכרת הייתה טיטניום 1.5 ליטר טורבו 4X4 עם כ-400 יחידות.

    אחריה גרסת טיטניום 1.5 ליטר טורבו עם כ-100 יחידות.

  • סיכום

    למרות תא הנוסעים המתיישן וצריכת הדלק הגבוהה-יחסית, הקוגה הוא אחד מרכבי הפנאי המצטיינים בסגמנט: הוא מאובזר בצורה נאה ברוב רמות הגימור ומציע מרחב טוב לנוסעים, אך בעיקר, הוא נוח, מהיר ומהנה לנהיגה.

פורד קוגה 2017 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פורד קוגה

כתבות ומבחני דרכים פורד קוגה

ברשותך פורד קוגה?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5