הונדה סיוויק האצ'בק 2017 - אוטו

הונדה סיוויק האצ'בק 2017 מידע כללי

הונדה סיוויק האצ'בק 2017 יתרונות וחסרונות

יתרונות / הופעה, אבזור בטיחות, נוחות נסיעה, התנהגות כביש.

חסרונות / איכות גימור, יחידת ה-1.0 ל' האוטו', מחיר.

בשורה התחתונה / מרשימה בהופעתה ומהנה. השאר פחות.

הונדה סיוויק האצ'בק 2017 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור העשירי של הונדה סיוויק האצ'בק הוצג ב-2016, שנה אחרי הסדאן, והשיווק בישראל החל ביוני 2017, מקדים בארבעה חודשים את שיווק הסדאן בישראל שהגיע באוקטובר 2017.

    בשונה משני הדורות הקודמים, הפעם שתי התצורות מבוססות על אותה פלטפורמה (שתשרת גם את אקורד הבאה) ומציעות בסיס גלגלים זהה (270 ס"מ). מבחינת ההאצ'בק מדובר על תוספת משמעותית לאורך, לרוחב ובעיקר לבסיס הגלגלים שגדל ב-10.5 ס"מ ביחס לדור הקודם.

    סיוויק היא גם מכונית ראשונה של הונדה שמציעה בישראל את סדרת מנועי הטורבו החדשים: 1.0 ל', שלושה צילינדרים, 129 כ"ס, ו-1.5 ל', ארבעה צילינדרים עם 182 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, כשמנוע ה-1.0 ל' מוצע גם עם תיבה ידנית (6 הילוכים).

    יש שתי רמות אבזור בהתאם ליחידת הכוח. למנוע ה-1.0 ל', זו רמת 'קומפורט' עם חישוקי "16, חיישני חנייה אחוריים, בקרת אקלים ומערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית. גרסת ה-1.5 ל' מוצעת ברמת אבזור 'ספורט' שכוללת חישוקי "17, פנסי לד קדמיים, מערכת מולטימדיה מקורית עם מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חנייה קדמיים, מנופי תפעול הילוכים מההגה, עדכונים קלים לעיצוב החיצוני ליצירת מראה "ספורטיבי" ועוד.

    מפרט הבטיחות נרחב וכולל בשתי גרסאות המנוע בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון, בקרת שיוט אדפטיבית והצגת תמרורי דרך בלוח המחוונים. אולם דירוג של 5 כוכבים תקף לכלי רכב שיוצרו אחרי 25 בספטמבר 2017, בשל תכנון שונה של כריות האוויר העליונות (וילון) שמנקודה זו מגנות טוב יותר על הראש של ילד.

  • עיצוב ונוכחות

    בניגוד לדור היוצא, הפעם גרסאות ההאצ'בק והסדאן דומות יותר בעיצובן החיצוני, בין היתר משום ששתיהן מוצעות בארה"ב (שם מוסיפה להימכר גם סיוויק קופה).

  • תא נוסעים ומטען

    כמו העיצוב החיצוני, גם מבפנים הונדה סיוויק האצ'בק 2017 מרשימה למראה. כל היתר פחות מרשים – איכות החומרים לא גבוהה (אם כי איכות ההרכבה דווקא כן), תנוחת הנהיגה לא תהיה נוחה לכולם ורשימת אביזרי הנוחות קצרה מהמקובל (ברמת הגימור הבסיסית). מרווח הראש ליושבים מאחור יספיק לאנשים בגודל ממוצע, בשל קו הגג הנמוך. תא המטען גדול ושימושי.

  • מנוע וביצועים

    גרסת ה-1.0 ל' טורבו האוטומטית לא מוצלחת. השילוב בין מנוע הטורבו לתיבת ההילוכים מרגיש "לא אפוי", והשניים יוצרים אצל הנהג תחושה מהוססת ומעיקה. החיבור של אותו מנוע לתיבה ידנית עובד טוב יותר. גרסת 1.5 ל' טורבו חזקה בהרבה, אך לא מרגישה כך. בשתיהן צריכת הדלק סבירה.

  • נוחות והתנהגות

    בכל הקשור להיבטים הדינאמיים - הסיוויק זורחת (במגבלות הקטגוריה, כמובן). נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש הן מהטובות בקטגוריה - וזאת למרות בידוד רעשים לא מוחלט (בעיקר בשל רעשי כביש), ומנגנון היגוי בעל תפקוד מעט שונה מהרגיל.

  • תמורה למחיר

    במובנים מסוימים, הונדה סיוויק האצ'בק 2017 חוזרת לדימוי המקורי: משפחתית בעיצוב ספורטיבי עם ביצועים ויכולת בהתאם. אבל רשימת האבזור בגרסת הבסיס קצרה ומחירי שאר הגרסאות יקר.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2017 הגרסה הנמכרת הייתה קומפורט 1.8 ליטר האצ'בק עם כ-1500 יחידות.

    אחריה גרסת ספורט 1.5 ליטר טורבו האצ'בק עם כ-400 יחידות.

  • סיכום

    יפה, אך לא לגמרי אפויה.

הונדה סיוויק האצ'בק 2017 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג הונדה סיוויק האצ'בק

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך הונדה סיוויק האצ'בק?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

הונדה סיוויק האצ'בק צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
הונדה סיוויק האצ'בק צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
12.9 10.2 16.1 10.5 14
16.3 12.6 20.0 13.2 9
17.2 13.5 20.4 13.9 6
20.8 16.3 24.3 16.8 4
21.2 18.2 23.8 17.2 4
7
17.2