הונדה סיוויק האצ'בק 2019 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / הופעה, אבזור בטיחות, נוחות נסיעה, התנהגות כביש.

חסרונות / איכות גימור, יחידת ה-1.0 ל' האוטו', מחיר.

בשורה התחתונה / מרשימה בהופעתה ומהנה. השאר פחות.

הונדה סיוויק האצ'בק 2019 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור העשירי של הונדה סיוויק האצ'בק הוצג ב-2016, והשיווק בישראל החל ביוני 2017, מקדים בארבעה חודשים את שיווק הסדאן בישראל. בשנת הדגם 2019 לא חלו שינויים, וסיוויק המשיכה עם אותם מכלולים ורמות גימור.

    בשונה משני הדורות הקודמים, הפעם שתי התצורות מבוססות על אותה פלטפורמה (שמשרתת גם את אקורד החדשה שלא נמכרת בישראל) ומציעות בסיס גלגלים זהה (270 ס"מ). מבחינת ההאצ'בק מדובר על תוספת משמעותית לאורך, לרוחב ובעיקר לבסיס הגלגלים שגדל ב-10.5 ס"מ ביחס לדור הקודם.

    סיוויק היא חלוצת סדרת מנועי הטורבו של הונדה בישראל עם: 1.0 ל', שלושה צילינדרים, 129 כ"ס, ו-1.5 ל', ארבעה צילינדרים עם 182 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, ובאופן כמעט ייחודי בשוק הישראלי מוצעות גם עם תיבה ידנית (6 הילוכים). תחילה רק עבור מנוע ה-1.0 ל' ומ-2018 גם עם מנוע ה-1.5 ל'.

    מנוע ה-1.0 ל' נמכר ברמת גימור אחת, 'קומפורט' שכוללת חישוקי "16, חיישני חנייה אחוריים, בקרת אקלים ומערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית. גרסת ה-1.5 ל' מוצעת בשתי רמות גימור. רמת 'ספורט' מציעה חישוקי "17, פנסי לד קדמיים, מערכת מולטימדיה מקורית עם מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חנייה קדמיים, מנופי תפעול הילוכים מההגה, ושינויים קלים לעיצוב החיצוני. רמת 'ספורט פלוס' שנוספה ב-2018, מוסיפה גג שמש חשמלי, מערכת שמע משודרגת (עם 11 רמקולים), משטח טעינה אלחוטי לסלולר ובולמי זעזועים מתכווננים (שני מצבים).

    מפרט הבטיחות נרחב וכולל בשתי גרסאות המנוע בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון, בקרת שיוט אדפטיבית והצגת תמרורי דרך בלוח המחוונים. רמת 'ספורט פלוס' מוסיפה ניטור שטחים מתים.

  • עיצוב ונוכחות

    הונדה סיוויק האצ'בק 2019 נראית שונה מכל דבר אחר. היא עמוסה (אולי מדי) בקווים ואלמנטים שמזוויות מסוימות גורמים לה להיראות אגרסיבית ומאחרות כבדה. אבל ללא ספק היא מושכת מבטים.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מקורית למראה, אך איכות החומרים בסיסית. רשימת האבזור ברמת הגימור קומפורט קצרה מהמקובל. המרווח מלפנים טוב, מאחור יחסר מרווח ראש לגבוהים. תא המטען גדול.

  • מנוע וביצועים

    השילוב בין מנוע 1.0 ל' לבין התיבה האוטומטית לא מבריק. התיבה מגיבה לא פעם באיטיות ללחיצה מלאה על הגז, ולפעמים "מעלה הילוך" בצורה לא חלקה. השילוב עם התיבה הידנית מוצלח יותר. גרסת 1.5 ל' טורבו חזקה בהרבה, אך לא מרגישה כך. בשתיהן צריכת הדלק סבירה.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה כשרק בידוד הרעשים פחות מוצלח. התנהגות הכביש מהטובות שיש על אף מנגנון היגוי ייחודי (איטי בתחילה ומהיר בהמשך).

  • תמורה למחיר

    הונדה סיוויק האצ'בק 2019 מציעה יתרונות מפתיעים (עיצוב, ביצועים, נוחות) אבל גם קצוות גסים ולא משויפים (איכות תא הנוסעים, אבזור בגרסת הבסיס). גם המחיר יחסית יקר כך שהתמורה בינונית.

  • סיכום

    הידניות הן אלטרנטיבה זולה למשפחתית אוטומטית.

הונדה סיוויק האצ'בק 2019 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג הונדה סיוויק האצ'בק

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך הונדה סיוויק האצ'בק?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים הונדה סיוויק האצ'בק

הונדה סיוויק האצ'בק צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

6
הונדה סיוויק האצ'בק צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
12.9 10.2 16.1 10.5 14
16.3 12.6 20.0 13.2 5
16.3 12.6 20.0 13.2 4
17.2 13.5 20.4 13.9 4
20.8 16.3 24.3 16.8 5
21.2 18.2 23.8 17.2 9
7
17.2