הונדה CR-V - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / מרחב פנימי, איכות ונוחות נסיעה, 7 מקומות

חסרונות / אבזור, תא מטען כשכל המושבים בשימוש, מחיר

בשורה התחתונה / מעודן ונעים אך יקר מדי לעומת מתחריו לקטגוריה

הונדה CR-V 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור החמישי של הונדה CR-V, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרנית, הוצג בשנת 2016 בגרסה המיועדת לשוק האמריקני. הוא חולק את הפלטפורמה עם הסיוויק החדשה. בניגוד לשנים עברו אין הבדלים בין הגרסה האמריקאית לזו האירופאית (הוצגה בסוף 2018) שמגיעה אלינו.

    הדור החדש גדול מקודמו — 266 ס“מ בסיס גלגלים (+4 ס“מ), 460 ס“מ לאורך (+7 ס“מ) ו-185.5 ס“מ לרוחב (+3.5 ס“מ). הגובה נותר כמעט ללא שינוי, אבל מרווח הגחון שופר בכ-4 ס“מ משמעותיים.

    הוא מוצע עם שתי יחידות הנעה —היברידית המשלבת בין מנוע בנזין (2.0 ל’) לשני מנועים חשמליים וגרסת טורבו-בנזין. אלינו מגיע בשלב זה רק מנוע הבנזין — 1.5 ל‘, טורבו, 193 כ“ס —עם כפולה ותיבה אוטומטית-רציפה.

    לראשונה בתולדות הדגם ישנה אופציה ל-7 מקומות. גרסת הבסיס עדיין מוצעת עם 5 מקומות, ושתיהן נמכרות בישראל.

    בתחום הבטיחות המפרט הולם גם אם אינו חריג, עם בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ועמעום אורות אוטומטי.

    השיווק בארץ החל ביוני 2019.

  • עיצוב ונוכחות

    ה-CR-V החדש ממשיך בדרך קודמו מבחינת העיצוב הכללי, עם אותו ניסיון ליצור קו שהוא יותר אלגנטי מאשר פנאי חסון. אבל אם בתמונות הדמיון גדול, על הכביש ברור מיד שמדובר ברכב חדש. הוא נראה גדול ומכובד גם אם אינו מאוד בולט.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג ב-CR-V ממשיכה בכיוון המוכר של הונדה, עם מחוונים מוקרנים וחלק עליון מאסיבי. איכות החומרים, כשמדובר בפלסטיקה ובריפוד, טובה ותאורת הפנים נראית מודרנית.

    ה-CR-V אינו עשיר באבזור ולמרות מחירו הגבוה לא תמצאו כאן פינוקים האופייניים לקטגוריה. מושב הנהג נוח ותנוחת הנהיגה טובה גם אם אינה מושלמת, הראות נאותה והתחושה היא של רכב פנאי גדול למדי. מאחור, בשורה המרכזית, המרחב מצוין לכל כיוון. מושב זה מפוצל לשניים, מתכוון למרחק ולזווית ויש מאחור גם שלוחת אוורור.

    הכניסה לשורה האחורית דורשת לא נוחה למבוגרים, אך המרחב די מפתיע – בייחוד לראש – ביחס לעובדה שהוא קצר מרוב מתחריו (460 ס"מ). כמובן שהמושבים מאוד נמוכים ולכן מדובר בחלל שיתאים יותר לילדים.

    כשכל המושבים בשימוש, תא המטען כצפוי מאוד קטן (150 ליטר) ועדיין מציע שני גבהים לרצפה. קיפול המושבים האחוריים נוח והחלל שנוצר גדול ושימושי. חבל שאין כיסוי לתא המטען.

  • מנוע וביצועים

    ה-CR-V מוצע בישראל עם מנוע 1.5 ליטר טורבו שמפיק 193 כ"ס, אבל למרות שהנתונים נאים על הנייר (למשל 10 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש), התחושה על הכביש אינה נמרצת.

    ועדיין, בהתחשב בקטגוריה אליה שייך ניתן למור שהביצועים טובים והוא במיטבו בשיוט במהירויות גבוהות.

  • נוחות והתנהגות

    ה-CR-V משרה תחושת נהיגה יציבה וחלוקת הכוח בין הצירים זורמת ובלתי מורגשת, זה תורם לקצב מהיר ויכולת גבוהה. יש תחושה מאוד נעימה בזמן הנסיעה, וה-CR-V גם אם הוא אינו מעלים את הפגמים הקטנים, סופג את הבינוניים ומתמודד גם עם גדולים באופן נאה.

    שיפור גדול מהדגם הקודם חל באיכות הנסיעה בשבילים, שם התחושה חסונה ונעימה יותר משמעותית והרכב פשוט מהנה על דרכי עפר מהירות.

  • תמורה למחיר

    ה-CR-V מתרחק עוד יותר מהקהל עם מחיר התחלתי גבוה. בעיה זו חריפה במיוחד מול לא מעט מהמתחרים המסורתיים שהפכו תחרותיים יותר בשנים האחרונות.

  • סיכום

    מדובר ברכב מעודן ונעים, עם ניהוג טוב (גם אם לא ספורטיבי), יכולת גבוהה ושימושיות. נקודת התורפה הבולטת (מאוד) היא המחיר הגבוה.

הונדה CR-V גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג הונדה CR-V
הונדה CR-V גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1498
193
2,110
199,900
1498
193
2,321
219,900
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך הונדה CR-V?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים הונדה CR-V

הונדה CR-V צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
הונדה CR-V צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
11.2 טרם נבחן טרם נבחן 9.1 14
11.4 טרם נבחן טרם נבחן 9.2 14
7
9.2