יונדאי אקסנט 2019 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / תא מטען, מרחב מאחור

חסרונות / בידוד רעשים, נוחות נסיעה, אבזור, מערכות בטיחות , מחיר

בשורה התחתונה / משפחתית קטנה ונאה, לציי רכב

יונדאי אקסנט 2019 חוות דעת

  • רקע כללי

    בתחילת 2019 החל שיווק הדור החמישי של יונדאי אקסנט בישראל. המכונית, שנחשפה בחו"ל ב-2017, ויתרה על התוספת i25 בשמה ומגיעה לשוק שהצטנן משמעותית - מכירות המשפחתיות הקטנות (סופרמיני סדאן) התכווצו בישראל בשנים האחרונות, בעיקר (אך לא רק) לטובת רכבי פנאי קטנים.

    הדור החדש של האקסנט מציע עיצוב מודרני יחסית וממדים נדיבים מבעבר. היא מוצעת בישראל עם מנועי בנזין ארבעה צילינדרים ללא מגדש, בנפח 1.4 או 1.6 ליטר. לאלו הפעם הספק של 100 ו-123 כ"ס בהתאמה, והם משודכים לתיבת שישה הילוכים אוטומטית חדשה.

    למרבה הצער, תחום בו אין בינתיים חידוש הוא מערכות בטיחות מתקדמות. במקום תאלצו להסתפק במערכת מובילאיי בהתקנה מקומית שמתריעה בלבד, לצד שש כריות אוויר, בקרת יציבות וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.

    אבזור המותרות בשתי הגרסאות זהה, וכולל חישוקי "15, מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית (כולל מצלמת נסיעה לאחור, ווייז וכרטיס סים מובנה), חיישני אורות, בקרת שיוט ומערכת מיזוג עם פתחי אוורור ליושבים מאחור.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובה של יונדאי אקסנט 2019 מוצלח ועדכני בהרבה מזה של הדגם המוחלף, ולממדים שגדלו יש ביטוי בהופעה המכובדת יותר. החזית "מיישרת קו" עם זו שבדגמים הגדולים יותר של יונדאי ויוצרת נוכחות גדולה למכונית הקטנה.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים חדש אף הוא, הוא עבר אבולוציה ונעים בהרבה מקודמו. איכות ההרכבה טובה, תנוחת הנהיגה מוצלחת, והנדסת האנוש אינטואיטיבית. מנגד, איכות החומרים, כמקובל בסגמנט, כמעט בסיסית, נוחות המושבים הקדמיים בינונית, צג המולטימדיה מעט קטן ובעיקר מופרע בשמש ישירה, ותפעול המזגן בכל עוצמות הקירור (פרט לראשונה) רועש למדי.

    מאחור המרחב מספק גם לזוג מבוגרים, והמושבים נוחים. תא המטען גדול ועמוק, אך נעדר אפשרויות עיגון וקשירה לחפצים.

     

  • מנוע וביצועים

    בישראל נמכרת יונדאי אקסנט 2019 עם שני מנועי בנזין אטמוספריים (לא מוגדשים): 1.4 ליטר, 100 כ"ס; 1.6 ליטר, 123 כ"ס. התיבה בשניהם היא אוטומטית עם שישה הילוכים (ארבעה בדור הקודם).

    האקסנט נבחנה רק עם מנוע ה-1.6 ליטר, וזה מנפק ביצועים מספקים בנהיגה יום-יומית. כשרוצים יותר, כמו עקיפה תחת עומס (כביש הררי, מתפתל), צריך ממש לאמץ אותו, ואז מגלים שהיכולת בינונית והרעש רב. התיבה האוטומטית חלקה ולרוב התגובה שלה לקיק דאון טובה. ששת ההילוכים עוזרים לצריכת דלק טובה: 13-15 ק"מ/ל' בשיוט רגוע. עם זאת, נהיגה בתוואי הררי ו/או ב"רגל" כבדה, תוריד את הצריכה לאזורי 8 ק"מ/ליטר.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר בינונית, בעיקר במעבר על שיבושים קטנים. כשעולה המהירות המצב משתפר, אבל מאזור 90 קמ"ש חודרים רעשי רוח שב-110 קמ"ש הופכים למשמעותיים.

    היכולת הדינמית סבירה, כל עוד לא לוחצים עליה מדי - או אז תתגלה אחיזה בינונית ונטיה לתת היגוי חריף במגבלות. ההגה מהיר (2.75 סיבובים מנעילה לנעילה) אבל הוא קל מדי. הבלמים טובים.

     

  • תמורה למחיר

    האקסנט ממוקדת ציי רכב ועל כן אבזורה דל, אין לה ולו מערכת בטיחות אקטיבית אחת – ומנגד מחירה לא ממש רחוק מזה של משפחתיות של ממש כמו פורד פוקוס, וגם יונדאי אלנטרה, טויוטה קורולה וכו', כך שלצרכן הפרטי היא מעניקה תמורה נמוכה.

  • חדש בדגם

    השקת דגם חדש בארץ באפריל 2019, בשתי גרסאות מנוע: 1.4 ליטר ו-1.6 ליטר, וברמת גימור אחת: 'אינספייר׳.

  • סיכום

    בהשוואה לקודמתה, האקסנט החדשה עדיפה בכל פרמטר. המרחב משופר, תא המטען גדול, הביצועים מספקים והנוחות הכוללת סבירה יחסית לסגמנט. אולם במחירה הנוכחי, היא קרובה מדי למשפחתיות מודרניות, בטיחותיות ואיכותיות יותר - ואין הצדקה לרכישתה עבור הלקוח הפרטי.

יונדאי אקסנט 2019 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי אקסנט
יונדאי אקסנט גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1368
100
912
-
1591
123
935
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יונדאי אקסנט?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים יונדאי אקסנט

יונדאי אקסנט צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
יונדאי אקסנט צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
14.9 11.2 18.2 11.3 10
16.1 12.6 19.2 12.2 9
3
12.2