יונדאי i10 - אוטו

יונדאי i10 מידע כללי

יונדאי i10 יתרונות וחסרונות

יתרונות / עיצוב, סביבת נהג, מרחב, תא מטען, צריכת דלק, מערכות בטיחות

חסרונות / נוחות נסיעה, ביצועים, תיבת הילוכים, בטיחות

בשורה התחתונה / חזרה למשחק

יונדאי i10 2022 חוות דעת

  • רקע כללי

    מרווח טיפולים: כל 15,000 ק"מ או שנה.

    הדור השלישי של יונדאי i10 נחשף בספטמבר 2019, רגע לפני פתיחת השערים בתערוכת פרנקפורט. מדובר בדור חדש לגמרי למכונית המיני (סגמנט A) של היצרנית.

    יונדאי i10 החדשה נמוכה ורחבה מקודמתה ב-2 ס"מ ובעלת בסיס גלגלים שצמח בכ-4 ס"מ.

    תא הנוסעים מתאים את עצמו לעידן הנוכחי. מעבר לשינוי הבולט בעיצובו וההבטחה של יונדאי לאיכות משופרת, הוא מוצע עם אפשרות למערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע גדול (עד 8 אינץ').

    בצד הבטיחות יונדאי i10 מוצעת מעתה עם מערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב ותיקון (לראשונה במכונית מיני), התרעת הירדמות נהג ועוד כסטנדרט.

    ל-i10 החדשה מנוע אחד בישראל – 1.2 ל' (4 ציל') חדש המפיק 84 כ"ס ו-12 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבה ידנית (5 היל') או רובוטית חד-מצמדית (5 היל') שמחליפה את האוטומטית שהייתה בדור הקודם (4 היל').

    השיווק בישראל החל בפברואר 2020.

  • ירידת ערך

    הדור הנוכחי עם התיבה הרובוטית משווק קצת יותר משנה. בתקופה זו ירידת הערך עמדה על כ-17.1%.

    לשם השוואה, i10 עם תיבה אוטומטית (דור קודם) משנת 2018 איבדה עד כה כ-26.2% מערכה כחדשה.

    *עודכן בנובמבר 2021.

     

  • עיצוב ונוכחות

    הדור השלישי של יונדאי i10 בעל הופעה נאה, ולטעמנו מדובר באחת המכוניות היפות והמרשימות בסגמנט. במיוחד ברמת הגימור הגבוהה שמוסיפה צביעה דו גוונית למרכב וחישוקי 16 אינץ‘.

  • תא נוסעים ומטען

    ממש כמו העיצוב החיצוני, גם סביבת הנהג נאה למראה. ישנם משטחים בשני גוונים, צג מולטימדיה בגודל 8 אינץ‘ (גדול בהתחשב בסגמנט) ובכלל התא משדר תחושה בוגרת ונעימה, ומשכיח שמדובר ברכב מסגמנט המיני.

    ובכל זאת, הפלסטיקים נוקשים (אך לא זולים למגע), לוח המחוונים פשוט ולמערכת השמע יש ארבעה רמקולים בלבד. איכות ההרכבה טובה ויש לא מעט תאי אחסון הפזורים לרוחב התא.

    המושבים נאים ונוחים למדי למרות בסיס מעט קשיח. הראות החוצה טובה תודות לקו חלונות נמוך.

    המרחב מלפנים ומאחור נדיב למדי ביחס לסגמנט, מדובר באחת המכוניות המרווחות בקטגוריה. לחובתה נציין כי הספסל מאחור מעט נמוך, וזה יפריע למבוגרים בנסיעות ארוכות. ובכל זאת, זו מכונית עירונית.

    נפח תא המטען זהה לזה של הדור הקודם (252 ל‘) — וזה נתון מצוין ביחס לקטוגוריה.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.2 ל' מנפק ביצועים מספקים בעיר ומחוץ לעיר, אך האפקטיביות שלו נפגמת ממש בגלל תיבה ההילוכים הרובוטית הצמודה לו. פעולתה טובה משל תיבות דומות בעבר, אך היא איטית מאוד בפעולתה ועדיין מורגש נדנוד לא נעים במעבר בין ההילוכים.

    הגרסה הידנית בעלת ביצועים נמרצים יותר באופן מורגש ותפעול הבורר והמצמד נעימים.

     

  • נוחות והתנהגות

    ברכב המבחן שקיבלנו ה-i10 נעלה צמיגים במידות 195/45R16, ויחד עם כיול בולמים נוקשה התקבלה נוחות נסיעה בינונית למדי. רמות הגימור הנמוכות יותר עם צמיגים שמנמנים יותר בוודאי יציגו שיפור.

    לזכותה יכולת טובה במעבר על פסי האטה ורדיוס סיבוב קטן — מועיל במיוחד בתמרונים עירוניים.

    מבחינת רעשים יונדאי i10 מציגה רמה גבוהה של רעשי כביש וצמיגים, אך מבודדת בצורה סבירה את רעשי הרוח והמנוע (2,800 סל“ד ב-100 קמ“ש).

    התנהגות הכביש טובה — האחיזה גבוהה, זוויות הגלגול מתונות ואותם מתלים נוקשים שומרים על מרכב מרוסן.

  • תמורה למחיר

    יונדאי i10 החדשה נראית מצוין ומציעה תא נוסעים, בוגר ובעל אבזור עשיר למדי. לזה היא מוסיפה רשימת אבזור בטיחותי ארוכה במיוחד ביחס לקטוריה. התמורה למחיר טובה.

     

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב בשנת 2021 הגרסה הנמכרת ביותר הייתה יונדאי i10 ברמת גימור 'פריים'.

  • גרסאות ורמות גימור

    לגרסת הכניסה תיבה ידנית והיא מוצעת ברמת גימור 'אינטנס' הכוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם ארבעה רמקולים, מסך "8 ושיקוף טלפונים (אנדרואיד אוטו וקארפליי), שקע USB, כיוון גובה מושב נהג, חיישני אורות וגשם, ארבע חלונות חשמל, מראות חשמליות ועוד.

    שאר רמות הגימור מוצעות עם תיבה רובוטית חד-מצמדית. 'אינספייר' מוסיפה שמשות כהות וקונסולה מהודרת יותר ו'פריים' כוללת גם חישוקים קלים בקוטר 15 אינץ'. רמת הגימור הבכירה, 'סופרים', מוסיפה בקרת אקלים, תאורת יום מסוג לד (במקום נורות רגילות) שמתפקדת גם כתאורת פנייה, פנסי ערפל, מאותתים במראות (במקום על גוף הרכב) וחישוקי "16 קלים.

     

  • בטיחות

    יונדאי i10 נבדקה ע"י יורו NCAP בשנת 2020 וקיבלה דירוג של חמישה כוכבים עם ציונים בינוניים בהגנה על מבוגרים (69%) וילדים (75%).

    בכל רמות הגימור שיוצעו בישראל יש בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי (לראשונה במכונית מיני בישראל), התרעת הירדמות, עמעום אורות גבוהים אוטומטי והתרעה על תחילת תנועה של הרכב לפניכם.

     

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק מצוינת — במבחן הדרכים שערכנו לה ה-i10 הציגה נתון של 14.7-15.7 ק“מ לליטר בהתאם לגרסה.

  • מה חדש ביונדאי i10 2022

    לא היו שינויים משמעותיים בדגמי 2021

  • סיכום

    מתמודדת על ראשות הקטגוריה.

יונדאי i10 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי i10
יונדאי i10 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1197
84
483
71,900
1197
84
550
81,900
1197
84
571
84,900
1197
84
578
85,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יונדאי i10?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים יונדאי i10

יונדאי i10 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

4
יונדאי i10 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
16.9 12.9 טרם נבחן 12.9 6
17.2 13.1 טרם נבחן 13.1 6
18.2 13.8 טרם נבחן 13.8 4
21.3 16.2 טרם נבחן 16.2 4
7
13.8 ק"מ/ל