ג'אקו 8 2025

ג'אקו 8 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    בנובמבר 2025 החל שיווקו של דגם הפנאי ג'אקו 8, הרכב הגדול ביותר בהיצע של המותג הצעיר.
    ג'אקו 8 הוא דגם פנאי בגודל בינוני (D-SUV) לשבעה נוסעים והוא מושק כאן בגרסה היברידית-נטענת כפולת-הנעה. 
    דגם זה מבוסס על הרצפה T1X אותה הוא חולק עם דגמי הפנאי ג'אקו 7 וג'אקו 5, כמו גם עם צ'רי טיגו 7 וטיגו 8.  
    הממדים בצד הגדול של הקטגוריה: בסיס הגלגלים של ג'אקו 8 הוא 282 ס"מ, אורכו 482 ס"מ רוחבו 193 ס"מ וגובהו 171 ס"מ נדיבים. נפח תא המטען בתפוסה מלאה ועד התקרה הוא 200 ליטרים, 738 ליטרים עד התקרה כאשר השורה השלישית מקופלת. נפח מכל הדלק 70 ליטרים ומשקל הרכב 2260 ק"ג. 
    לג'אקו 8 ההיברידי נטען מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר וחוברים אליו שני מנועים חשמליים מלפנים. מנוע חשמלי נוסף נמצא מאחור ליצירת הנעה כפולה. אין נתוני תפוקה משולבים, אך ההספק המשוער הוא 430 כ"ס. בגרסה זו תיבה ייעודית (DHT), יש לה שלושה הילוכים וההנעה כפולה.

    לג'אקו 8 סוללה גדולה באנרגיה של 34.5 קוט"ש והטווח המוצהר בנסיעה בחשמל בלבד הוא 134 ק"מ. ניתן לטעון את הסוללה גם ב-DC בהספק עד 70 קילוואט. במפרט הטכני, בין השאר, שליטה אלקטרונית בפעולת הבולמים, דיפרנציאל אחורי ננעל ועוד.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני מרשים, מכובד, אבל שמרני יחסית. למעט הגריל העצום והמאוד נוכח, שאר הקווים גנריים למדי.

  • תא נוסעים ומטען

    הסידור בתא הנוסעים מכניס תחושת עושר באיכות החומרים, בעיצוב, במרווח ובשפע האבזור. משם, זה פחות מרשים. למעט מספר פקדים עיקריים - הכל מתופעל מהמסך, והתפעול מסורבל מאוד. תתכוננו לחיטוט תפריטים ואישור פרטני לביטול מערכות הבטיחות (שמאוד מציקות), לשינוי עוצמת הרגנרציה, המזגן ועוד. ואם אתם משקפים את הטלפון, תוסיפו עוד שתי לחיצות לכל פעילות. 
    תנוחת הנהיגה לא טובה במיוחד - ההגה נמוך מדי גם במצבו הגבוה, הכיסא גבוה מדי גם במצבו הנמוך. הראות סביב טובה, אך לאחור גרועה.
    שורת המושבים השנייה מצוינת מבחינת קלות הכניסה, מרווח הרגליים והראש. יש גם יציאות מיזוג וטעינה, חימום ואוורור כולל יציאות מיזוג בקורות האמצע. בשורה השלישית בסך הכל בסדר, לא יותר, מהכניסה אליה ועד ההתאמה לילדים קטנים מאוד. 

    בתא המטען לא תמצאו הרבה מקום כאשר כל המושבים בשימוש. אם תקפלו את המושבים, אז יש רצפה שטוחה ו-738 ליטרים ענקיים של נפח אחסנה. אין גלגל חלופי.

  • מנוע וביצועים

    עם זמינות כוח מיידית של המנועים החשמליים לג'אקו 8 אין בעיה להיות מהיר מאוד גם בלי סיוע ממנוע הבנזין. 

    כמו בצ'רי טיגו 9 פרו, במצב בו מגיעים לרף התחתון של הסוללה, העומד על כ-11% - הרכב עובר למצב זחילה. שם את 143 הסוסים של מנוע ה-1.5 ליטר הוא מחלק בין הנעת הרכב דרך תיבת 3 הילוכים ארוכים לבין טעינה שלו. הוא דורש התאוששות לפני חזרה לרמת הביצועים הרגילה וזה עוד עם נהג בודד. לדברי היבואנית, עדכון תוכנה שלא מאפשר לרכב להגיע למצב ריקון סוללה כזה מבוצע בימים אלו. הנושא ייבחן ונעדכן לגביו בעתיד.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    הטווח החשמלי המוצהר של ג'אקו 8 עומד על 134 ק"מ. אנחנו הגענו ל-115 ק"מ לפני שמנוע הבנזין התערב. נתון נאה מאוד. 
    בבדיקה של צריכת הדלק הממוצעת במבחן היא עמדה על 15.6 ק"מ לליטר, וגם זה נתון מעולה לרכב בממדים ובמשקל האלו.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      47.58 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      40.5 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      70 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      2
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      134 ק"מ
    • טווח נסיעה בפועל
      טווח נסיעה בפועל
      הטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת
      115 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      34.46 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      70 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:25 שעות
  • נוחות והתנהגות

    לאור הדמיון לצ'רי טיגו 9 פרו, הופתענו מאוד לגלות שנוחות הנסיעה של הג'אקו 8 עדיפה משמעותית. הוא פחות נוקשה וזה משפר את החיים בכבישים שבורים ועל מהמורות. בידוד הרעשים טוב למדי, למעט רעשי כביש בולטים במהירות גבוהה. 

    התנהגות הכביש שלו סבירה לרכב מסוגו. הוא רוכן, ולא ממש מדויק בכניסה לפניה, אבל העברת הכוח לכביש יעילה.

  • תמורה למחיר

    בתקציב של בין 230 ל-255 אלף שקלים ג'אקו 8 מעניק מקסימום חיסכון, אבזור וביצועים - והתמורה מצוינת. יש כלים טובים ומלוטשים ממנו בסגמנט - אך הם יקרים משמעותית.

  • גרסאות ורמות גימור

    ג'אקו 8 מוצע בשתי רמות אבזור. ב'לקשרי' תאורת לד, חישוקי "20, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים שיש בהם אוורור, מושבים אחוריים מאווררים, בקרת אקלים דו-אזורית ופתחי מיזוג מאחור, צג מרכזי "12.3 ולוח מחוונים באותו גודל, ריפוד דמוי עור ועוד. 
    ברמת האבזור 'לימיטד', בנוסף, תצוגה עילית, וילונות הצללה, מושב נהג משודרג הכולל גם עיסוי, תפעול חשמלי לגלגל ההגה, מערכת שמע משודרגת וריפוד בעור נאפה.

  • בטיחות

    ג'אקו 8 טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP. 
    במפרט הבטיחות של Jaecoo 8 תשע או עשר כריות אוויר לפי רמת האבזור, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.

  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק בישראל, בחודש נובמבר 2025.

  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    אם אתם מחפשים מקסימום ביצועים, אבזור וטווח חשמלי לשקל - ג'אקו 8 הוא אולי המשתלם ביותר בקבוצת המחיר שלו. 
    אם חוויית שימוש, איכות תפעול וארגונומיה חשובות לכם, יש מתחרים טובים יותר.

ג'אקו 8 שאלות ותשובות

ג'אקו 8 פלאג אין מוצע בישראל בטווח מחירים של כ-230 אלף שקלים לגרסת Luxury וכ-255 אלף שקלים לגרסת Limited, בהתאם לרמת הגימור והאבזור.
רמת הגימור Limited יקרה מרמת ה‑Luxury בכ‑25 אלף שקלים, אך מוסיפה חבילת אבזור עשירה יותר הכוללת בין היתר מושבי עור נאפה ותצוגה עילית.
רכב המבחן היה בגרסת Luxury, שהיא רמת הגימור הבסיסית של ג'אקו 8 פלאג אין בישראל.
האחריות על ג'אקו 8 היא ל‑6 שנים על הרכב עצמו, ול‑8 שנים או עד 150 אלף ק"מ על הסוללה, לפי המוקדם מביניהם.
מוצעים מסלולי מימון חודשיים, כאשר בדוגמה שצוטטה במבחן אוטו צוין החזר חודשי התחלתי של כ‑2,272 ש"ח, בהתאם למסלול המימון וההון העצמי.
ג'אקו 8 מתמקם בטווח 230–255 אלף שקלים, יקר יותר מהצ'רי טיגו 8 פרו הבסיסי אך עדיין זול או דומה לרבות מהמתחרות האירופיות, היפניות והקוריאניות עם נתוני ביצועים ואבזור דומים.
כן. בסיכום המבחן של מגזין אוטו נכתב שג'אקו 8 מעניק מקסימום חיסכון, אבזור וביצועים לשקל בתקציב 230–255 אלף ש"ח, ולכן התמורה נחשבת מצוינת ביחס למחיר.
ג'אקו 8 מתאים ללקוחות שמחפשים רכב 7 מושבים עם ביצועי פלאג אין חזקים, אבזור עשיר וטווח חשמלי גדול, במסגרת תקציב בינוני‑גבוה, אך מוכנים להתפשר מעט על איכות התפעול והנדסת האנוש.
לא.לפי מבחן אוטו ג'אקו 8 טרם נבדק במבחני הריסוק של Euro NCAP, ולכן אין לו בשלב זה ציון רשמי מהמבחן האירופי.
בג'אקו 8 יש תשע או עשר כריות אוויר, בהתאם לרמת הגימור, מה שמספק הגנה טובה יחסית לנוסעים בתא במקרה של תאונה.
ג'אקו 8 כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעת התנגשות מאחור, ניטור נהג, תזכורת למניעת שכחת ילדים וזיהוי תמרורים.
לפי המבחן של מגזין אוטו, ביטול מערכות הבטיחות דורש חיטוט בתפריטים ואישור פרטני לכל מערכת, מה שהופך את התפעול למסורבל ולעיתים מציק.
ג'אקו 8 פלאג אין מדורג בדרגת זיהום 2, דרגה נמוכה יחסית המעידה על פליטת מזהמים מופחתת בזכות מערכת ההנעה ההיברידית‑נטענת.
הראות הכללית החוצה טובה דרך החלונות, אך הראות לאחור נחשבת לא טובה בגלל משענות הראש בשורה השנייה שחוסמות את המראה הפנימית.
יש לג'אקו 8 מצב שטח ודיפרנציאל אחורי ננעל, והוא מסתדר היטב על שבילים קלים, אבל אינו מיועד לשטח קשה. זוויות הגישה והנטישה מוגבלות, הצמיגים כבישיים ואין גלגל חלופי – כך שנסיעה בשטח קשה עלולה להסתיים בנזק לרכב.
בג'אקו 8 מותקן מנוע טורבו‑בנזין בנפח 1.5 ליטר, עם הספק של 143 כ"ס, המשולב עם שלושה מנועים חשמליים ותיבת 3 הילוכים ייעודית.
לג'אקו 8 שלושה מנועים חשמליים: שניים בחזית ואחד מאחור. המנועים הקדמיים מספקים כוח לציר הקדמי והאחורי מוסיף הנעה מאחור, כך שנוצר מערך הנעה כפולה חזק וגמיש.
ההספק הכולל הרשמי לא פורסם, אך לפי ההקבלה לצ'רי טיגו 9 פרו ההספק הכולל המשוער הוא בסביבות 430 כוחות סוס, נתון גבוה מאוד לרכב 7 מושבים שאינו פרימיום.
ג'אקו 8 פלאג אין מאיץ מ‑0 ל‑100 קמ"ש ב‑5.8 שניות בלבד, נתון מהיר במיוחד ביחס לרכב פנאי גדול עם שבעה מושבים.
המהירות המרבית המוצהרת של ג'אקו 8 מוגבלת ל‑180 קמ"ש, בהתאם לאופי הרכב והמערכת ההיברידית‑נטענת שלו.
בזכות זמינות הכוח המיידית של המנועים החשמליים, ג'אקו 8 מרגיש מהיר מאוד גם ללא סיוע רציף ממנוע הבנזין, ובמצב ההנעה המשולבת הוא חזק ומהיר באופן חריג לרכב מסוגו.
כאשר הסוללה מגיעה לכ‑11% , הרכב עובר למצב 'זחילה': מנוע ה‑1.5 ליטר מחלק את כוחו בין הנעת הרכב לטעינת הסוללה, הביצועים נחלשים משמעותית ונדרשת תקופת התאוששות עד חזרה לעוצמה מלאה.
לדברי היבואנית, מבוצע עדכון תוכנה שמונע מהמערכת להגיע לרמת ריקון קיצונית של הסוללה, ובכך אמור לצמצם את המעבר למצב הזחילה ולהשאיר יותר כוח זמין לנהיגה.
במצב החיסכון מספק את חוויית אספקת הכוח הנעימה ביותר, כי הוא מרסן מעט את העוצמה אך שומר על תגובה חלקה וידידותית לנהג ולנוסעים.
לא, ג'אקו 8 אינו רכב ספורטיבי ממותג, אך בזכות שלוש יחידות ההנעה ותפוקת הכוח הגבוהה הוא מספק ביצועים שמזכירים רכבי יוקרה ספורטיביים בקטגוריית 7 המושבים.
מערכת ההנעה דומה לזו של טיגו 9 פרו, עם הספק משוער דומה וכוח רב מאוד. ההבדל הוא שג'אקו 8 מציע כיול מתלים נוח יותר והתנהגות כביש מעט טובה יותר לפי המבחן.
ג'אקו 8 הוא D‑SUV גדול: אורכו 482 ס"מ, רוחבו 193 ס"מ, גובהו 171 ס"מ, ובסיס הגלגלים שלו 282 ס"מ, כך שהוא בולט ומרשים על הכביש.
כאשר כל שבעת המושבים פתוחים, נפח תא המטען עד התקרה עומד על כ‑200 ליטרים בלבד, ולכן המרחב למטען מוגבל בנסיעה מלאה נוסעים.
בקיפול שורת המושבים השלישית מתקבלת רצפה שטוחה ונפח הטען גדל לכ‑738 ליטרים עד התקרה, נתון מרשים מאוד לשימושי משפחה וחופשות.
לא. מתחת לרצפת תא המטען אין גלגל חלופי, וזה עלול להגביל שימוש בשטח ולחייב הסתמכות על קיט תיקון או שירותי דרך במקרה של פנצ'ר.
משקל הרכב העצמי של ג'אקו 8 עומד על כ‑2,260 ק"ג, נתון המתאים לרכב פנאי גדול עם סוללה גדולה ומערכת הנעה כפולה.
נפח מיכל הדלק הוא 70 ליטרים, מה שמאפשר טווח נסיעה משולב ארוך מאוד כאשר מנצלים גם את הסוללה הגדולה וגם את המנוע התרמי.
מרווח הגחון של ג'אקו 8 הוא כ‑18 ס"מ. זה מספיק לשבילים קלים, אך יחד עם זוויות גישה ונטישה מוגבלות ומדרגות פלסטיק, אינו הופך אותו לרכב שטח אמיתי.
ג'אקו 8 הוא רכב 7 מושבים בתצורת שלוש שורות: שתי מושבים קדמיים, ספסל מרווח בשורה השנייה ושני מושבים נוספים בשורה השלישית לילדים או למבוגרים לנסיעות קצרות.
במבחן מציינים מתחרות כמו מיצובישי אאוטלנדר, סקודה קודיאק, ניסאן אקסטרייל, פיז'ו 5008, KGM רקסטון, וכן את צ'רי טיגו 9 פרו ולינק אנד קו 08 כדגמי פלאג אין קרובים.
ש"כדרכם של הסינים", כאשר משווים אבזור, הספק וממדים למחיר – המתחרות מאירופה, יפן וקוריאה נראות כאילו הגיעו לקרב לא מוכנות, וג'אקו 8 מציע הרבה יותר לשקל.
המתחרה הישיר העיקרי שלו הוא צ'רי טיגו 9 פרו, המבוסס על אותה מערכת הנעה. בנוסף מוזכר לינק אנד קו 08 כפלאג אין אלטרנטיבי כאשר אין צורך ב‑7 מושבים.
במבחן של אוטו נטען שג'אקו ממוקמת מעט גבוה יותר בהיררכיית המותגים, ולכן ייתכן שמשתמשת בכיול מתלים או רכיבים משופרים לעומת דגמים כמו טיגו 9 פרו, בעיקר בנוחות.
במבחן צוין שנוחות הנסיעה של ג'אקו 8 עדיפה משמעותית משל טיגו 9 פרו: הרכב פחות נוקשה, מתמודד טוב יותר עם כבישים שבורים ומעניק תחושה מרוסנת גם במהירויות גבוהות.
הבולמים האדפטיביים תורמים לריסון טוב יותר של תנועות המרכב, מפחיתים קפיצות על שיבושים ומשפרים את התחושה הכללית של נסיעה רגועה ונינוחה.
בידוד הרעשים של ג'אקו 8 טוב באופן כללי, אך במהירויות גבוהות נשמעים רעשי כביש בולטים, בעיקר מהצמיגים בעלי החתך הנמוך.
השורה השנייה מצוינת: היא נעה על מסילה, מאפשרת כניסה קלה, מציעה מרווח רגליים וראש נדיב, ויש בה יציאות מיזוג, נקודות טעינה, חימום ואוורור למושבים.
השורה השלישית מוגדרת כ'בסדר, לא יותר' ומתאימה בעיקר לילדים קטנים מאוד. הגישה אליה והמרווח בה פחות נוחים למבוגרים בנסיעות ארוכות.
תנוחת הנהיגה פחות מוצלחת: ההגה נמוך מדי גם במצבו הגבוה, והכיסא גבוה מדי גם במצבו הנמוך, כך שלחלק מהנהגים קשה למצוא תנוחה מושלמת.
ה‑Luxury כוללת בין היתר גג זכוכית פנורמי, דלת תא מטען חשמלית, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום ואוורור, מושבים אחוריים מאווררים, בקרת אקלים מפוצלת, גימור דמוי עור ועוד.
רמת Limited מוסיפה תצוגה עילית, וילונות הצללה, מושב נהג משודרג עם עיסוי, כיוון חשמלי לגלגל ההגה, מערכת שמע משודרגת וריפוד בעור נאפה, לאווירת פרימיום מובהקת יותר.
הטווח החשמלי הרשמי לפי תקן WLTP עומד על 134 ק"מ בנסיעה על חשמל בלבד, נתון גבוה מאוד לרכב 7 מושבים פלאג אין.
במבחן הדרכים של 'אוטו' הושג טווח אמיתי של כ‑115 ק"מ על סוללה אחת, בנהיגה הכוללת כביש מהיר, קטעים הרריים ונסיעה מפותלת.
קיבולת הסוללה היא 34.46 קוט"ש, נתון שמאפשר טווח חשמלי ארוך יחסית ונסיעה יומיומית שלמה ללא התנעה תכופה של מנוע הבנזין.
במבחן הדרכים של אוטו נמדדה צריכת דלק ממוצעת של כ‑15.6 ק"מ לליטר, נתון מצוין ביחס לגודל, למשקל ולביצועים של הרכב, כל עוד טוענים את הסוללה באופן קבוע.
בטעינת DC מהירה בעוצמה של עד 70 קילוואט, זמן הטעינה המוצהר מהיצרן הוא כ‑25 דקות בתחום המתאים של קיבול הסוללה.
בעמדת AC בהספק 6.6 קילוואט, טעינה בחיבור חד‑פאזי אורכת כ‑9–10 שעות, ובחיבור תלת‑פאזי 32 אמפר מתקצרת לכ‑5.5 שעות בקירוב.
בתא הנוסעים יש שני מסכי 12.3 אינץ' – אחד משמש כלוח מחוונים דיגיטלי לנהג והשני כמסך מולטימדיה מרכזי למערכת המידע והבידור.
כן. מערכת המולטימדיה תומכת בחיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מה שמאפשר שיקוף מהיר של הטלפון ללא כבלים.
חוויית התפעול נחשבת מסורבלת: רוב הפונקציות, כולל מזגן, רגנרציה וביטול מערכות בטיחות, דורשות כניסה לתפריטים מרובי שכבות ולעיתים מספר לחיצות לכל פעולה.
מעבר למסכים, יש הנעה מרחוק, מפתח חכם, טעינה אלחוטית לסמארטפון, מתלים אדפטיביים, תצוגה עילית ברמת Limited ומערכות סיוע מתקדמות לנהג.
יתרונותיו המרכזיים של ג'אקו 8 הם ביצועים חזקים מאוד, טווח נסיעה חשמלי ארוך, אבזור עשיר במיוחד כבר ברמת הכניסה, איכות חומרים טובה, נוחות נסיעה מפתיעה ותמורה גבוהה למחיר בקבוצת התקציב שלו.
החסרונות הבולטים הם הנדסת אנוש בעייתית עם תפעול מסורבל דרך המסך, תנוחת נהיגה לא אידיאלית, ביצועים חלשים כאשר הסוללה כמעט ריקה, שורה שלישית בסיסית בלבד, היעדר גלגל חלופי וראות לאחור שאינה טובה.

ג'אקו 8 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

ג'אקו 8 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    `
    ג'אקו 8
    ג'אקו 8, אוט', 1.5 ל' טורבו, פלאג-אין הייבריד, Luxury ,4x4
    מחיר מחירון ₪229900
  • מיצובישי אאוטלנדר
    מיצובישי אאוטלנדר (מתיחת פנים) 2.5 ל', אוט', 7 מק', Intense, 2x4
    הספק כוח סוס 181
    מחיר מחירון ₪191990
  • energy_2.svg
    אומודה 9
    אומודה 9, אוט', 1.5 ל' טורבו, פלאג-אין הייבריד, Harmony ,4x4
    מחיר מחירון ₪229900
  • energy_2.svg
    on
    קיה סורנטו
    קיה סורנטו היברידי 1.6 ל' טורבו, אוט', EX
    מחיר מחירון ₪319900
  • ניסאן אקס טרייל
    ניסאן אקס טרייל e-Light Hybrid, אוט', 1.5 לי טורבו, היברידי מתון, 7 מק', Acenta Top , 2x4
    הספק כוח סוס 163
    מחיר מחירון ₪209990
  • סקודה קודיאק
    סקודה קודיאק (דור חדש) 1.5 ל' טורבו, היברידי-מתון, 7 מק', Selection ,2x4
    הספק כוח סוס 150
    מחיר מחירון ₪216490
  • energy_2.svg
    יונדאי סנטה פה
    יונדאי סנטה פה 1.6 ל' טורבו, היברידי, 7 מק', Luxury, 2x4
    מחיר מחירון ₪319990

חוות דעת גולשים על ג'אקו 8

יש לכם ג'אקו 8?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם ג'אקו 8? כתבו חוות דעת

ג'אקו ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.