קיה סורנטו 2019 - אוטו

קיה סורנטו 2019 יד שניה

קיה סורנטו 2019 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
11.4 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

קיה סורנטו 2019 יתרונות וחסרונות

יתרונות הופעה מרשימה, מרווח לחמישה מבוגרים ושני ילדים, ביצועים נאים
חסרונות רעשי כביש נוכחים מדי, נוחות והתנהגות בינוניות, יכולת שטח נמוכה
בשורה התחתונה תמורה טובה

קיה סורנטו 2019 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בשנת 2019 החלה יבואנית קיה בשיווק הסורנטו ברמת גימור 'GT ליין', בעלת מרכיבי עיצוב חיצוניים ופנימיים שנועדו להעניק לה חזות אגרסיבית יותר וסממנים ספורטיביים.

    הביטוי החיצוני לכך הוא בחישוקי "19, תאורת לד בעיצוב ריבועי לפנסי הערפל, קאליפרים אדומים, מדרגות צד מקוריות וכיתובי 'GT ליין'. בתא הנוסעים, רמת הגימור החדשה כוללת ריפוד עור עם תפרים אדומים, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, פקדי הילוכים מאחורי ההגה, מרכיבים קוסמטיים נוספים ושילובי גוונים.

    בנוסף, קיה סורנטו 2019 יצויד במערכת התרעה על שכחת ילדים במכונית סגורה; חיישנים מאתרים תזוזות בתוך הרכב לאחר נעילתו, והרכב מתריע על כך באמצעות הפעלת הצופר ופנסי האיתות

    רמת הגימור 'GT ליין' מוצעת רק עם מנוע 2.4 ליטר בנזין (188 כ"ס), מחליפה את רמת גימור EX ששיווקה הופסק ומחירה גבוה בכ-10% מרמת גימור ׳אורבן׳ הבסיסית.

    שאר הגרסאות נותרו ללא שינוי. לפירוט נוסף על אבזור וגרסאות, ראו דף דגם למודל 2018.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצוב החזית והחלק האחורי מעניקים לקיה סורנטו 2019 הופעה בולטת ומלאת נוכחות, אבל מעבר לאלו מתקשה הצללית הגדולה להותיר חותם על הצופה.

  • תא נוסעים ומטען

    בפנים נמצא חומרים עבים, סביבת נהג שנראית חסונה ומשדרת תחושה נעימה, והמון מקום, במיוחד בשתי השורות הקדמיות. כניסה לשורה השלישית סבירה ביחס למקובל בז'אנר וכך גם המרחב: היא טובה משמעותית מזו שבסקודה קודיאק למשל (הדגם הנמכר בסגמנט), ופחות משברולט טראוורס הגדול יותר. המושבים בשורה השנייה מעט נמוכים והנוסע שיושב במרכז יגלה כי אינם נוחים. המושבים בשורה השלישית נמוכים עוד יותר והישיבה לאורך זמן לא תהיה נוחה למבוגר. נפח תא המטען, כאשר כל המושבים בשימוש, לא גדול. ניתן לקפל בקלות מושב אחד מהשניים בשורה השלישית, וקיפול שתי השורות ייצור נפח הטענה ענק.

  • מנוע וביצועים

    קיה סורנטו 2019 מוצע עם שלושה מנועים לבחירה: בנזין 2.4 ליטר, 188 כ"ס המשולב לתיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה קדמית; בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר, 277 כ"ס, תיבת 8 הילוכים והנעה כפולה; דיזל 2.2 ליטר, 200 כ"ס, תיבת 8 היל' והנעה כפולה.

    למנוע הבנזין 2.4 ליטר יש הספק מספק, ובמרבית המקרים התיבה פועלת באופן עגול ונעים. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 10 ק"מ/ל'.

    מנוע הבנזין 3.5 ליטר אינו יוצר תחושה שהוא שרירי במיוחד, אבל הוא חזק משמעותית מהאחרים, ופועל היטב עובד בשילוב תיבת ההילוכים היעילה. מנוע זה בהחלט מספק ביצועים טובים, ותורם לתחושת הנינוחות בהתנהלות יומיומית, בעיקר בשיוט מהיר. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 8 ק״מ/ל׳.

    מנוע הדיזל 2.2 ליטר מתעורר בטרטור אופייני שנשמע בייחוד כאשר עומדים, אך זה נעלם במהלך הנסיעה. כאשר צריך להאיץ חזק תוך כדי תנועה, נוצרת לעיתים השהייה מסוימת, אבל הרכב מייצר קצב נאה והתיבה פועלת חלק. זו חטיבת כוח טובה ועדיפה על הבנזין 2.4 ליטר. צריכת הדלק עומדת על כ-11.5 ק"מ/ל'.

     

  • נוחות והתנהגות

    הסורנטו נוקשה גם עם מלוא הנוסעים בסיפון, ונוחות הנסיעה במהירות עירונית רק סבירה. הבעיה העיקרית היא במפגש עם שיבושי כביש קטנים המורגשים מדי בתוך הרכב. מחוץ לעיר המצב משתפר, אך כאן, לעיתים, מורגשים שיבושים גדולים. רעשי הכביש והרוח אינם חזקים אך נשמעים. בירידה לשבילים הנוקשות מורגשת, ונסיעה איטית קופצנית למדי. בתחום הדינמי הסורנטו לא מתעלה, אבל יחסית לגודלו הוא יציב ומרוסן.

    מפרט השטח לא מבטיח רבות, גם בגרסאות ההנעה הכפולה, עם מרווח גחון סביר בלבד (18.5 ס"מ) וזוויות גישה/נטישה לא נדיבות (21/16.9 מעלות, בהתאמה). אולם בקרת המשיכה מתגברת בקלות גם על הצלבות קלות בעליה על קרקע חלקלקה, וכל זמן שזוכרים את החרטום הנמוך, אין בעיה להגיע די רחוק בשטח.

     

  • תמורה למחיר

    המחיר לא זול, פערי המחיר בין הגרסאות גדולים, אך התמורה בסיכומו של דבר טובה. הסורנטו מציע מבנה שימושי ומפרט עשיר של אבזור ומערכות בטיחות. לגרסת ה-V6 אין ממש מתחרים, וכאמור גרסת הדיזל עדיפה על גרסת הבנזין הבסיסית.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2019 הגרסה הנמכרת הייתה אורבן 2.4 ליטר עם כ-600 יחידות.

    אחריה גרסת פרימיום 2.2 ליטר דיזל עם כ-200 יחידות.

     

  • סיכום

    סורנטו פונה לקהל שמבקש את המופע האופנתי של רכב מסוג כזה יחד עם המרחב המשופר והמקום לשבעה. זהו רכב משפחתי מצוין שאינו כושל באף תחום, נעים לנסיעות קצרות וארוכות וסידור המושבים חכם מאוד. למי שלא צריך את יכולת השטח, אבל רוצה רכב פנאי מגודל, זוהי אחת ההצעות האטרקטיביות בשוק.

קיה סורנטו 2019 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג קיה סורנטו
קיה סורנטו גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
2359
188
1,859
-
2199
200
2,280
-
3470
277
2,304
-
2359
188
1,918
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים קיה סורנטו

ברשותך קיה סורנטו?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5