לקסוס LBX 2025

לקסוס LBX 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    לקסוס LBX הוצג ביוני 2023, ונחת בישראל בסוף שנה זו.

    היוזמה לדגם החדש, כך אנשי לקסוס, הגיעה מאקיו טויודה – כיום יושב הראש של טויוטה ונהג מרוצים בזכות עצמו. טויודה רצה במכונית קטנה (סופרמיני), עם תנוחת נהיגה גבוהה (רכב פנאי) – אבל כזאת שתהיה דינמית, וכך נולד LBX.

    לקסוס LBX חולק רצפה עם יאריס קרוס, אך הם אינם זהים מכאנית: בסיס הגלגלים, 258 ס"מ ב-LBX, ארוך ב-2 ס"מ ביחס ליאריס קרוס. ממד האורך קרוב מאוד – אבל שאר הממדים שונים, גם לשיפור היכולת הדינמית, גם לפרופורציות יותר ספורטיביות, ובהתאם ה-LBX רחב ונמוך מאחיו הפשוט.

     

    שינויים נוספים הם המתלה הקדמי החדש והשדרוגים במערכת ההיברידית: מנוע הבנזין האטמוספרי 1.5 ליטר שופר עם גל איזון חדש לפעולה מעודנת יותר, ומערך הניהול של היחידה ההיברידית עדכני יותר. עם זאת, נתוני מנוע הבנזין זהים לאלו של יאריס קרוס: 91 כ"ס ו-12.2 קג"מ, אך המנוע החשמלי כאן – המנפק 94 כ"ס ו-18.9 קג"מ – חזק יותר.

     

    כרגיל, התיבה היא מסוג מפצל-כוח שפעולתה דומה לזו של תיבה רציפה. ההספק המשולב 136 כ"ס והביצועים משופרים בהתאם: 9.2 שניות ל-100 קמ"ש, והמהירות המרבית 170 קמ"ש.

  • עיצוב ונוכחות

    כבר במפגש הראשון אהבנו את העיצוב של LBX. אנשי לקסוס הצליחו ליצור רכב קטן עם נוכחות רבה, כזה המשלב מראה שובב וצעיר עם אופי דינמי והופעה אלגנטית.
  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג ב-LBX עדכני, והחומרים מעניקים לה הופעה מהודרת. לקסוס שילבה את מערך התפעול והמולטימדיה המוכרים שלה, והריפוד בדמוי-עור (או באלקנטרה) נאה. תאי האחסון – בדלתות, בין המושבים, תא הכפפות – קטנטנים והדבר פוגע בשימושיות.

     

    צג המולטימדיה המוכר כולל גם כאן בתחתית את תפעול בקרת האקלים הנוח יחסית, ובעיקר: קל להגיע לרוב המערכות הנשלטות דרכו, ובנוסף נמצאים בסביבה מתגי שליטה חיצוניים.

     

    המושב הנאה מתגלה כנעים, אך בנהיגה ממושכת עלול לעייף מכיוון שתמיכת הגב התחתון אינה מספקת. תנוחת הנהיגה נאותה, אבל חובבי הישיבה הגבוהה עלולים לגלות שהחלק העליון במחוונים מוסתר, וחבל שגלגל ההגה אינו מתרומם קצת יותר. מאחור, הכניסה והיציאה אינן נוחות. כאשר נכנסים, המרחב נראה צפוף, אבל בפועל המרווחים מפתיעים לטובה.

    לתא המטען נתון נפח סביר בלבד, 332 ליטרים, אבל בפועל המבנה שלו יעיל ושימושי.

  • מנוע וביצועים

    יחידת הכוח מורכבת ממנוע בנזין אטמוספרי 1.5 ליטר ומנוע חשמלי בהספק משולב של 136 כ"ס. תאוצה עירונית חזקה תזכה לתגובה נמרצת להפתיע מיחידת הכוח, ומנגד, בהתניידות מתונה LBX שקט ונע לא מעט על חשמל בלבד בעיר.

    גם בכבישים בין-עירוניים בחצי מצערת הרכב מאיץ באופן יעיל, אגב שיוט נעים. עם זאת – וכמו בדגמים אחרים של קבוצת טויוטה עם יחידות כוח היברידיות – כל מאמץ, אם בהאצה בעיר ואם בעקיפה מחוצה לה, מביא לנוכחות ווקאלית מורגשת של מנוע הבנזין ולאופי פעולה המשדר מאמץ. תחת עומס מתמשך ובמהירות גבוהה (עליה ארוכה, למשל) יכולת ההאצה נפגעת באופן משמעותי.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    החיסכון בצריכת הדלק מורגש בכל תוואי. בלילות קרירים ללא מזגן ניתן לחלוף בקלות על פני רף ה-20 ק"מ/ל', גם להגיע ל-25 ק"מ/ל'(!). בימים שחייבו מיזוג, הצריכה הייתה לרוב 17.5 ק"מ/ל', ועם קטעים מאתגרים התוצאה הכוללת עם סיום המבחן הייתה 16 ק"מ/ל'.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      22.2 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      18.9 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      36 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      4
  • נוחות והתנהגות

    כיול המכלולים הדינמיים ב-LBX נוקשה, והרכב מתקשה לשכך בעיר, בייחוד על פגמים ושיבושים גדולים. מחוץ לעיר המצב עדיף, ואולם גם בכבישים הבין-עירוניים זהו רכב שאינו נוח במיוחד.

    דווקא בשבילים, נוחות הנסיעה טובה יותר, והרכב משדר חוסן מבני. רעשי הכביש והרוח מוחשיים למדי ופוגעים באיכות הנסיעה. היכולת הדינמית של LBX מרשימה מאוד.

    הרכב מרוסן היטב ומגיב באופן מיידי לשינויי כיוון ולהעברות משקל. הרכב מציית להפניית ההגה כאילו רק חיכה לפקודה, להיגוי עצמו משקל נכון וזה מעניק תחושה נעימה גם בעומס דינמי.

    פעולת הבלמים מעניקה תחושה טובה ביחס למקובל ברכב היברידי, אבל תחת עומס מתמשך ובחום הקיצוני הם דעכו.

  • תמורה למחיר

    המחיר מעמיד את LBX בתחום הקטן והפחות יקר של עולם היוקרה, עם מעט מתחרים בכלל, עם מנועי בנזין בפרט. התמורה טובה, וייתכן כי אחד היריבים הקרובים יהיה דווקא UX של המותג, שהוא גדול יותר אך מוצע במחיר קרוב.
  • גרסאות ורמות גימור

    במפרט של רמת הגימור 'אלגנט' תאורת לד, חישוקי "18, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חנייה מלפנים ומאחור, מראות צד חשמליות מתקפלות, מתכהות ומחוממות, מסך מגע "9.8, ממשקי אפל ואנדרואיד, לוח מחוונים מוקרן "7, בקרת אקלים דו-אזורית ומושבים מחוממים.

     

    ברמת האבזור 'אלגנט פלוס' מתווספים מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, לוח מחוונים מוקרן "12.3 ומשטח טעינה לסלולרי. רמת הגימור 'אימושן' מוסיפה צביעה דו-גונית, ריפוד מהודר יותר ושמשות כהות לנוסעים מאחור.

     

    באבזור של רמת גימור 'רילקס' גם תפעול חשמלי וזיכרונות למושב הנהג, פקדי העברת הילוכים מאחורי ההגה, תאורת אווירה עם 64 גוונים; יצוין כי היא אינה כוללת צביעה דו-גונית ושמשות מוכהות מאחור.

     

    רמת האבזור הגבוהה ביותר היא 'קול', ובנוסף על האבזור שתמצאו ב'רילקס' היא כן מציעה צביעה דו-גונית, ריפוד עור ושמשות מוכהות מאחור.

  • בטיחות

    לקסוס LBX נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP בשנת 2024 וזכה בציון של 5 כוכבים, עם 82% בהגנת מבוגרים, 83% בהגנת ילדים, 79% בהגנת הולכי רגל ו-76% על מערכות בטיחות.

     

    במפרט הבטיחות של לקסוס LBX: עמעום אורות אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית (עד לעצירה מלאה וממהירות עמידה), התרעת סטייה ושמירת רכב בנתיב, זיהוי תמרורים, ניטור שטח מת, סיוע בהיגוי ובבלמים במצב חירום, סיוע בחציית צמתים, התרעת פתיחת דלת כאשר רכב מתקרב.

    בפועל, לא קשה לתפעל את מערך הבטיחות אשר שש לצפצף בכל הזדמנות, בייחוד כאשר "נראה לו" שהנהג אינו מרוכז או כי עבר את המהירות המותרת (ובעניין זה הוא גם מטריד מכיוון שהוא לא תמיד ננעל על השלטים הנכונים).

    הבלימה האוטונומית בנסיעה לאחור יכולה לגרום להחסרת פעימה.

  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    ה-LBX הוא כרטיס כניסה מאוד ראוי לעולם של לקסוס.

לקסוס LBX שאלות ותשובות

לקסוס LBX מוצע במחירים המתחילים מ-206,990 שקלים ברמת הגימור ELEGANT, 219,990 שקלים ב-ELEGANT+, 221,000 שקלים ב-RELAX, 232,000 שקלים ב-EMOTION ועד 226,000-235,990 שקלים ברמת הגימור הגבוהה ביותר COOL (באגרת רישוי של 2,722 שקלים).
המחיר הבסיסי של לקסוס LBX הוא 206,990 שקלים ברמת הגימור ELEGANT (לפני אגרת רישוי). זהו המחיר הזול ביותר מבין דגמי לקסוס בישראל, והוא מהווה כרטיס כניסה לעולם היוקרה של המותג.
לקסוס LBX מוצע ב-5 רמות גימור שונות, הקרויות 'אווירות': ELEGANT (206,990 ש"ח), ELEGANT+ (219,990 ש"ח), RELAX (221,000 ש"ח), EMOTION (232,000 ש"ח) ו-COOL (235,990 ש"ח). כל רמת גימור מספקת עיצוב פנים וחוץ ייחודי, אפשרויות צבע וריפוד שונות המתאימות לאופי של כל רמת גימור.
למרות ששניהם מבוססים על אותה פלטפורמה (GA-B), ל-LBX בסיס גלגלים ארוך יותר ב-2 ס"מ (258 לעומת 256 ס"מ), רחב יותר ב-6 ס"מ, הספק כולל גבוה יותר (136 לעומת 116 כ"ס), ביצועים משופרים (9.2 שניות ל-100 קמ"ש לעומת 11.2), מתלה קדמי חדש, מנוע חשמלי חזק יותר, וכמובן - עיצוב יוקרתי, חומרים וגימור משופרים, וטכנולוגיה מתקדמת יותר.
כן, לקסוס LBX כולל אחריות מלאה של לקסוס ישראל. ניתן להרחיב אחריות ל-4/5 שנים בתוכנית השירות של לקסוס, וכן אחריות מורחבת לסוללה ההיברידית. בנוסף, מוצעת תוכנית Lexus Relax המספקת אחריות עד 10 שנים.
מחירי לקסוס LBX מתחילים מ-206,990 ש"ח וכוללים מערכת היברידית משוכללת, 8 כריות אוויר, מערכת בטיחות Lexus Safety System+, חישוקי 18 אינץ', מסך מגע 9.8 אינץ', ריפוד עור טבעוני, מערכת Lexus Link+ ועוד. יש להוסיף אגרת רישוי של 2,722 ש"ח.
כן, ניתן להרכיב ולהזמין את לקסוס LBX באתר הרשמי של לקסוס ישראל. ניתן לבחור רמת גימור, צבע, ריפוד ואפשרויות אבזור, ולקבל הצעת מחיר מלאה לפני סיום ההזמנה באולם התצוגה או באופן מקוון.
לקסוס LBX זכה בדירוג המרבי של 5 כוכבים במבחני הבטיחות של Euro NCAP בשנת 2024. הציונים: 82% בהגנת מבוגרים, 83% בהגנת ילדים, 79% בהגנת הולכי רגל ו-76% במערכות בטיחות. זה אחד מהדירוגים הגבוהים בקטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטיים.
ה-LBX כולל 8 כריות אוויר, מערכת Lexus Safety System+ הכוללת: בלימה אוטונומית בחירום (AEB) עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בשמירה על נתיב, זיהוי שטח מת, סיוע בהיגוי בחירום, חיישן עייפות והסחת דעת נהג, מערכת יציאה בטוחה (Safe Exit Assist) ועוד.
לקסוס LBX מצוייד ב-8 כריות אוויר, הכוללות כריות אוויר קדמיות לנהג ולנוסע, כריות צד ווילון, כריות ברכיים וכריות אוויר אחוריות. מערך הכריות מתוכנן לספק הגנה מקסימלית לכל נוסעי הרכב.
צריכת הדלק המשולבת הרשמית של לקסוס LBX היא 4.5-4.6 ליטר ל-100 ק"מ (22.2 ק"מ לליטר), לפי תקן WLTP. במבחני auto.co.il הושגו תוצאות מצוינות של 16-17.5 ק"מ/ל' בנהיגה משולבת, ואף עד 25 ק"מ/ל' בתנאים אידיאליים ללא מזגן. זוהי צריכה חסכונית מאוד.
נפח מיכל הדלק של לקסוס LBX הוא 36 ליטר. בשילוב עם הצריכה החסכונית, הדבר מאפשר טווח נסיעה נאות של כ-700-800 ק"מ בתנאי נהיגה משולבים.
פליטת ה-CO2 של לקסוס LBX היא 103 גרם לקילומטר. בזכות זאת, הרכב מקבל דרגת זיהום אוויר 4 - דירוג טוב מאוד המעיד על יעילות סביבתית גבוהה ועלויות אגרת רישוי נמוכות יחסית.
לקסוס LBX מצוייד במערכת היברידית בטעינה עצמית. המנוע הוא בנזין אטמוספרי 1.5 ליטר עם 3 צילינדרים, המפיק 91 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-12.2 קג"מ ב-4,800 סל"ד, בשילוב עם מנוע חשמלי של 94 כ"ס ו-18.9 קג"מ. ההספק הכולל הוא 136 כ"ס.
ההספק הכולל של מערכת ההיברידית הוא 136 כוחות סוס, כאשר מנוע הבנזין תורם 91 כ"ס והמנוע החשמלי תורם 94 כ"ס. זהו שיפור משמעותי ביחס לטויוטה יאריס קרוס (116 כ"ס) ומספק ביצועים טובים בנהיגה יומיומית.
לקסוס LBX מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות. זהו ביצוע טוב בהרבה מיאריס קרוס (11.2 שניות) ומספק האצה זריזה ותגובה טובה בתנאי נהיגה עירוניים. המהירות המרבית היא 170 קמ"ש.
כן, לקסוס LBX מוצע אך ורק עם מערכת היברידית בטעינה עצמית. זוהי מערכת היברידית מדור 4.5, המתקדמת והמשוכללת ביותר של לקסוס. הרכב אינו זמין בגרסת בנזין סטנדרטית, חשמלית מלאה או פלאג-אין.
המערכת ההיברידית משלבת מנוע בנזין ומנוע חשמלי, עם טעינה אוטומטית של הסוללה תוך כדי נסיעה ובלימה. אין צורך לחבר את הרכב לחשמל. בנהיגה עירונית ובמהירויות נמוכות, הרכב נוסע עד 50% מהזמן במצב חשמלי מלא (EV), מה שתורם לחיסכון משמעותי בדלק.
לקסוס LBX מצוייד בתיבת הילוכים אוטומטית מסוג מפצל כוח (e-CVT), שפעולתה דומה לתיבה רציפה. זוהי תיבה מתקדמת המאפשרת מעברי כוח חלקים ויעילים, תוך מיטוב שימוש במנוע החשמלי והבנזין.
כן. למרות המידות הקומפקטיות, ל-LBX יכולת דינמית מצוינת. הרכב מרוסן באופן נכון, מגיב היטב לשינויי כיוון, ובעל יכולת ניהוג גדולה משמעותית מחטיבת הכוח. היגוי מדויק ובעל משקל נכון, והמתלים מטפלים היטב בעיקולים.
ההיגוי מדויק ומגיב היטב, עם משקל נכון ותחושה טובה גם בעומס דינמי. הרכב מציית להפניית ההגה כאילו רק חיכה לפקודה. ההגה עוצב בעבודת יד על ידי אמני טאקומי עם דגש על נקודות אחיזה אופטימליות.
מידות לקסוס LBX: אורך 4,190 מ"מ, רוחב 1,825 מ"מ, גובה 1,560 מ"מ. בסיס הגלגלים הוא 2,580 מ"מ ורוחב המפשקים 1,570 מ"מ. אלו מידות קומפקטיות המהוות רכב עירוני זריז, תוך שמירה על מרווחים נאותים לנוסעים.
נפח תא המטען האחורי של לקסוס LBX הוא 332 ליטר. כאשר מקפלים את השורה השנייה, הנפח גדל ל-994 ליטר. למרות המידות הקומפקטיות, התכנון יעיל והמבנה שימושי לצרכי קניות יומיומיות.
לקסוס LBX הוא רכב 5 מקומות. בעוד המקומות הקדמיים מרווחים ונוחים באופן מצוין, השורה האחורית מספקת מרווחי רגליים סבירים ומרווחי ראש טובים בזכות תנוחת ישיבה זקופה.
המרווחים האחוריים מפתיעים לטובה. הכניסה והיציאה אינם זריזים במיוחד, אך בזכות תנוחת ישיבה זקופה וגובה הגג טוב, מרווחי הרגליים סבירים ומרווחי הראש טובים למבוגרים. במבחני auto.co.il צוין כי "המרווחים מפתיעים לטובה".
כן, LBX גדול מעט מיאריס קרוס: בסיס הגלגלים ארוך ב-2 ס"מ (258 ערב 256 ס"מ), האורך של ה-LBX 419 ס"מ לעומת 417.5 ס"מ, והרוחב 182.5 ס"מ לעומת 176.5 ס"מ. הגובה של ה-LBX נמוך יותר ב-3.5 ס"מ (156 ערב 159.5 ס"מ) לשיפור האירודינמיקה.
לקסוס LBX מצוייד בחישוקי סגסוגת 18 אינץ', המוסיפים להופעה האתלטית וליכולת האחיזה. הצמיגים הם 225/55 R18 - חתך גובה סביר המאזן בין נוחות לאסתטיקה ספורטיבית.
לקסוס LBX כולל מסך מגע 9.8 אינץ' עם מערכת Lexus Link Connect, תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto (אלחוטי ובכבל), עוזר קולי "Hey Lexus" ומחוונים דיגיטליים 12.3 אינץ' (תלוי ברמת גימור). המערכות מאפשרות עדכונים מרוחקים דרך הענן.
Lexus Link+ היא אפליקציה המאפשרת שליטה מרחוק ברכב, כולל: נעילה/פתיחה, בקרת אקלים מרחוק, מידע על מיקום הרכב, ניווט מבוסס ענן עם עדכוני תנועה בזמן אמת, ועוד תכונות חכמות. המערכת כלולה בכל דגמי LBX.
כן, לקסוס LBX כולל מטען אלחוטי לסמארטפון בחלק מרמות הגימור (אופציונלי באחרות). המטען ממוקם בקונסולה המרכזית ותומך בטעינה מהירה. בנוסף, קיימות יציאות USB לחיבור וטעינה בכבל.
Hey Lexus הוא עוזר קולי מתקדם המשתמש בבינה מלאכותית ומבין שפה טבעית. ניתן לבקש ממנו לשנות טמפרטורה ("קר לי"), לפתוח חלון, לשנות מוזיקה, לנווט ועוד. המערכת מזהה איזה נוסע מדבר ופועלת בהתאם.
כן, LBX כולל מערכת ניווט מבוססת ענן המספקת עדכוני תנועה בזמן אמת, מידע על מהירות באזורים שונים, וניתוב חכם. המערכת משולבת במסך המגע 9.8 אינץ' ומתעדכנת אוטומטית דרך הענן.
e-latch היא מערכת פתיחת דלתות חשמלית ייחודית בהשראת דלתות שוג'י היפניות. במקום ידית מכנית, יש לחצן אלגנטי שמפעיל את הדלת בתנועה חלקה. המערכת משולבת עם Safe Exit Assist המונעת פתיחה כשמתקרבים רכבים או אופניים מאחור.
LBX אינו כולל Head-Up Display (HUD), אך הוא כולל מחוונים דיגיטליים 12.3 אינץ' ברוב רמות הגימור, המספקים מידע ברור ומפורט בטווח ראיית הנהג. התצוגה הדיגיטלית עשירה וניתנת להתאמה אישית.
המתחרים העיקריים של לקסוס LBX בשוק הישראלי הם: אודי Q2 (הייצור הופסק), ג'יפ אוונג'ר, וולו EX30 הכל-חשמלי, ובאופן פנימי גם לקסוס UX הגדול מעט שמתמחר מ-230,000 ש"ח. LBX מתמקם ככרטיס כניסה זול למותגי היוקרה.
LBX משופר משמעותית מיאריס קרוס: יותר כוח (136 כ"ס לעומת 116), ביצועים טובים יותר (9.2 ערב 11.2 שניות ל-100 קמ"ש), יכולת דינמית טובה יותר, עיצוב וגימור יוקרתיים, טכנולוגיה מתקדמת יותר וחומרים איכותיים יותר. במחיר גבוה יותר, אך עם ערך מוסף משמעותי.
LBX מתאים למי שמחפש רכב פנאי קומפקטי בעל אופי יוקרתי, עיצוב מושך ופרטים מעוצבים. מושלם לנהיגה עירונית זריזה, למי שמעריך חסכון בדלק וטכנולוגיה היברידית, ולמי שרוצה כרטיס כניסה לעולם לקסוס במחיר נגיש.
נוחות הנסיעה ב-LBX בינונית. הכיול נוקשה יחסית לרכב פנאי קומפקטי, והמתלים מטפלים היטב בשיבושים אך אינם מאפשרים לרכב להתרסק עליהם. בכבישים בין-עירוניים המצב עדיף והשיוט נעים. בשבילים הנוחות טובה יותר בזכות הבולמים.
כן. מושבי הנהג מעוצבים על ידי אמני הטאקומי של לקסוס ומספקים תמיכה נכונה ונוחות. הם כוללים ריפוד מעור טבעוני או אלקנטרה, תלוי ברמת הגימור. מושב הנהג כולל ברוב הגרסאות כוונון חשמלי, אך למושב הנוסע אין תפעול חשמלי.
רמת העיצוב והגימור גבוהה באופן מאוד יוקרתי. החלק העליון כולל משטחים עם גימור עשיר ורכים למגע, בעוד החלק התחתון נוקשה יותר. העיצוב עדכני ומעודן, עם תאורת אווירה הכוללת 64 אפשרויות צבע (בחלק מרמות הגימור), ופרטים מעוצבים בקפידה.
טאזונה הוא קונספט יפני עתיק המתאר את השליטה האינטואיטיבית של רוכב על סוסו. ב-LBX, לקסוס יישמו את הקונספט בתכנון תא הנהג - כל הפקדים והמידע החיוני ממוקמים באופן ארגונומי ואינטואיטיבי, כך שהנהג יכול להישאר מרוכז בכביש.
אווירה ב-LBX היא קונספט ייחודי של לקסוס - שילוב של עיצוב פנים/חוץ, צבעים, ריפוד ואבזור המתאימים לאופי ולסגנון חיים של הנהג. 5 האווירות: ELEGANT (אלגנטית מעודנת), ELEGANT+ (משודרגת), RELAX (שלווה), EMOTION (נועזת) ו-COOL (ייחודית מוחצנת).
COOL היא רמת הגימור הגבוהה ביותר וכוללת: צביעה דו-גוונית, ריפוד פנים דו-גווני מעור חלק ואולטרה-זמש בשחור-אפור עם תפרי נחושת, ואבזור עשיר יותר. ELEGANT היא רמת הבסיס עם צבעים מונוטוניים וריפוד עור טבעוני בבז'. ההבדל במחיר כ-29,000 ש"ח.

לקסוס LBX מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

לקסוס LBX השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    `
    לקסוס LBX
    לקסוס LBX, אוט', 1.5 ל', היברידי, Elegant
    מחיר מחירון ₪206990
  • electric.svg
    זיקר X
    זיקר X חשמלי, Long Range ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 445
    מחיר מחירון ₪184990
  • אלפא רומיאו ג'וניור
    אלפא רומיאו ג'וניור, 1.2 ל' טורבו היברידי-מתון, Speciale
    הספק כוח סוס 136
    מחיר מחירון ₪189900
  • electric.svg
    מיני אייסמן
    מיני אייסמן SE חשמלי, Favorite
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 396
    מחיר מחירון ₪251900
  • אודי Q2
    אודי Q2 35 TFSI אוט', 1.5 ל' טורבו
    הספק כוח סוס 150
    מחיר מחירון ₪210300

חוות דעת גולשים על לקסוס LBX

4.3/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (3)

הנאת נהיגה

5

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

4.3

מרווח ישיבה

3

תא המטען

3.7

יש לכם לקסוס LBX? כתבו חוות דעת

לקסוס ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.