מרצדס E קופה וקבריולה 2009-2016 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / דגם חדש, מבוסס על E. (ולא על C כמו בדורות הקודמים)

חסרונות / לא נבחן

בשורה התחתונה / לא נבחן

מרצדס E קופה וקבריולה 2009-2016 חוות דעת

  • רקע כללי

    מרצדס E קלאס קופה היא הגרסה הסקסית ל-E הסאלונית של מרצדס.

    בניגוד לדעה הרווחת, ה-E קופה מבוססת דווקא על ה-C קלאס - אולם בדומה למשפחת ה-E קלאס, גרסת הקופה מלאת טכנולוגיה, אבזור עשיר ובטיחות מקסימלית - כמו גם יחידות הנעה חזקות וגמישות.

    בניגוד ל-E הרגילה, E קופה נהנית מכיול מתלים המאפשר נהיגה דינאמית ראויה, במחיר מסוים ברמת נוחות הנסיעה.

    מחירה הגבוה (יותר משל ה-E) מקטין את כמות הלקוחות (המצומצמת ממילא) ושומר אותה לאנשים המעדיפים עיצוב וייחודיות על פני מרחב פנים. 

  • עיצוב ונוכחות

    בניגוד ל-E הסאלונית, ולמרות השימוש במאפייני עיצוב דומים, הקופה תמיד נראתה מיוחדת ומושכת.

     

    לאחר מתיחת הפנים, ה-E
    קופה קיבלה את החזית החדשה המזכירה את זו של ה-E המעודכנת – והתוצאה נראית נהדר ומושכת מבטי קנאה.

  • תא נוסעים ומטען

    התחושה בתא הנוסעים יוקרתית  ואוורירית. סביבת נהג מרצדסית אופיינית – איכותית, עניינית ועשירה. שפע אפשרויות כיוונון
    חשמליות מאפשרות ליצור תנוחת נהיגה מיטבית ורק תפעול מערכי המידע–שמע  וכו' דורש הסתגלות.

     

    המרחב מאחור אינו גדול (בייחוד לראש) אבל האווירה, בזכות המושבים המפוצלים כמו גם האפשרות לפתוח את החלון האחורי במלואו, נהדרת.

     

    לתא המטען נפח מספק.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-V6 המוגדש והחדש בנפח 3.0 ליטר, שמייצר 333 כ"ס, הופך את הקופה למהירה ביותר, עם זינוק למאה קמ"ש ב-5.2 שניות.

     

    מדובר ביחידת כוח מאוד חזקה ואפקטיבית בכל מצב, כזו שיכולה לנוע בחצי גז, בעצלות נעימה, ושמחה גם למשוך למעלה עם שפע גרגורים גבריים.

     

    צריכת הדלק סבירה, עם 11.9 ק"מ לליטר בשיוט או 9.4 במסלול מגוון יותר.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר לא מבריקה, בייחוד על מהמורות בגודל בינוני.

     

    מחוץ לעיר שיבושים גדולים מורגשים מדי וגם הקטנים יוצרים תחושה עסוקה, אך ככל שעולה המהירות הנוחות משתפרת.

     

    רעשי הכביש בולטים מדי.

     

    התנהגות הכביש של ה-E  אינה טמפרמנטית, אלא בוגרת ובשלה.

     

    יכולת גבוהה על הכביש, מבלי להיות עצבנית או אגרסיבית.

     

    כל פעולה בה - מההיגוי, דרך שינויי כיוון, ועד יציאה מפניה - היא מאוד מדודה.

     

    היא איננה ששה לשלוף זנב באופן מוגזם (למעט מקרים קיצוניים) אלא מעדיפה להגיב באופן מדויק לפקודות ההגה (שאינו פטפטן) והמצערת.

     

    השלווה מופרת על גלים, שם בולט מחסור בריסון, אלא שהעניינים נותרים תמיד בשליטה.  

  • תמורה למחיר

    המראה המיוחד ממקם אותה מחוץ לתחרות ישירה עם מותגי היוקרה הגרמניים, גם אם בסופו של דבר היא מעט יקרה.

  • סיכום

      GT מושכת שמייצרת חוויות, אשליות ואת תחושת החיים הטובים.

מרצדס E קופה וקבריולה 2009-2016 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
מרצדס E קופה וקבריולה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1796
184
לקבלת הצעה
-
3498
292
לקבלת הצעה
-
1991
184
לקבלת הצעה
-
5461
388
לקבלת הצעה
-
2143
170
לקבלת הצעה
-
2143
204
לקבלת הצעה
-
2987
231
לקבלת הצעה
-
1796
201
לקבלת הצעה
-
3489
288
לקבלת הצעה
-
1796
181
לקבלת הצעה
-
5461
382
לקבלת הצעה
-
2143
168
לקבלת הצעה
-
2143
201
לקבלת הצעה
-
2987
228
לקבלת הצעה
-
4663
408
לקבלת הצעה
-
1991
184
לקבלת הצעה
-
1991
211
לקבלת הצעה
-
2996
272
לקבלת הצעה
-
2996
272
לקבלת הצעה
-
2996
333
לקבלת הצעה
-
2996
333
לקבלת הצעה
-
2996
333
לקבלת הצעה
-
1991
211
לקבלת הצעה
-
2996
333
לקבלת הצעה
-
2996
333
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מרצדס E קופה וקבריולה?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מרצדס E קופה וקבריולה צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

25
מרצדס E קופה וקבריולה צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
9.1 6.2 12.8 6.9 15
9.5 13.5 17.6 7.7 14
11.0 7.8 14.5 8.9 15
11.4 7.8 15.4 9.2 13
11.8 8.1 15.9 9.5 7
12.7 9.1 16.4 10.2 6
12.6 9.0 16.4 10.2 10
12.5 9.1 16.4 10.2 13
13.1 9.4 17.2 10.6 13
13.3 9.4 17.5 10.8 11
13.5 9.5 17.8 10.9 11
13.5 9.5 17.8 10.9 11
13.9 טרם נבחן טרם נבחן 11.2 טרם נבחן
13.9 טרם נבחן טרם נבחן 11.3 1
14.1 9.9 18.5 11.5 14
14.3 11.0 16.9 12.1 14
14.7 11.2 17.8 12.5 טרם נבחן
15.6 12.2 18.5 12.6 13
16.6 13.0 20.0 13.5 9
16.6 13.0 20.0 13.5 11
16.1 11.9 20.8 13.7 14
16.1 11.9 20.8 13.7 14
17.5 13.3 21.7 14.2 11
17.2 טרם נבחן טרם נבחן 14.6 טרם נבחן
20.4 16.6 23.2 17.3 טרם נבחן
2
13.5